موبایل

رونمایی از شیائومی می 11 و می 11 پرو تا دو ماه آینده

بر اساس اخبار اعلام شده تا ماه ژانویه سال 2021 دو مدل گوشی پرچمدار شیائومی یعنی شیائومی می 11 و شیائومی می 11 پرو رونمایی و معرفی خواهند شد. هرچند هنوز احتمال دارد این دو گوشی با نام های شیائومی می 20 و شیائومی می 20 پرو نیز عرضه شوند. دو پرچمدار آخر این شرکت یعنی گوشی های شیائومی می 10 و می 10 پرو در فوریه امسال معرفی شدند. در این بین چند مدل از گوشی های میان رده این شرکت نیز رونمایی و عرضه شدند. حالا نوبت به سری بعدی پرچمداران شیائومی است که در حال حاضر حرف های زیادی برای گفتن در بازار دارد. خصوصا با مشکلاتی که شرکت هوآوی با آنها دست و پنجه نرم میکند گفته می شود احتمالا گوشی های Xiaomi جای گوشی های موبایل هوآوی را تا حد زیادی خواهند گرفت.

پرچمداران جدید شیائومی سری می 11

لیست قیمت گوشی موبایل شیائومی

شیائومی می 11 و می 11 پرو چه ویژگی هایی دارند؟

با توجه به جایگاه خوبی که سری قبلی پرچمداران شیائومی یعنی گوشی موبایل شیائومی مدل می 10 و می 10 پرو از لحاظ فنی و سخت افزاری به دست آوردند اکنون شایعات زیادی در مورد می 11 و می 11 پرو وجود دارد. گفته می شود احتمالا می 11 مجهز به دوربین 108 مگاپیکسلی است که توانایی بزرگ نمایی 30 برابری دارد. در پنل دوربین این گوشی یک لنز فوق عریض هم به کار رفته است که قابلیت عکاسی ماکرو را دارد. در مورد مدل بالاتر این سری یعنی می 11 پرو، احتمال می رود این گوشی با نمایشگر خمیده با حفره ای برای جایگیری دوربین سلفی بر روی آن عرضه شود. احتمالا این گوشی از نمایشگر پیشرفته QHD+ بهره خواهد برد که این نمایشگر قابلیت پشتیبانی از رفرش 120 هرتز را دارد. در مورد نمایشگر می 11 هنوز اطلاعاتی در دسترس نیست.

ویژگی های شیائومی می 11 و شیائومی می 11 پرو

ارتقاء کیفیت سخت افزاری در شیائومی می 11 و می 11 پرو

نکته قابل توجه در گوشی های شیائومی پیشرفت چشمگیر آنها چه در سری میان رده چه در سری پرچمدار است. همانطور که در خبر مربوط به برترین گوشی های سال 2020 از لحاظ قدرت باتری اعلام شد، گوشی شیائومی می 10 پرو توانست جایگاه بالاتری از آیفون 12 پرو مکس و گلکسی اس 20 اولترا کسب کند. چرا که قدرت باتری این گوشی موبایل حرف اول را در بین همه گوشی ها در دنیا می زند. پس ما انتظاری فراتر از این مدل از شیائومی می 11 و و مدل پرو آن داریم. گفته می شود به احتمال قریب به یقین تراشه به کار رفته در شیائومی می 11 و می 11 پرو هم اسنپدراگون 875 خواهد بود.

ارتقاء سخت افزار در شیائومی می 11 و می 11 پرو

هرچند هنوز اخبار قطعی در مورد پنل کامل دوربین گوشی های پرچمدار جدید شیائومی منتشر نشده است ولی به نظر می رسد هر دو مدل از پنل چهارگانه استفاده کنند. در مورد تاریخ دقیق عرضه این دو مدل گوشی شیائومی چیزی نمی دانیم و در مورد قیمت آن هم با توجه به قیمت سری می 10 شیائومی، گفته می شود حدود 1000 دلار قیمت خواهد داشت کمی کمتر یا بیشتر از این رقم.

شیما ترابی

دانش آموخته زبان انگلیسی و روانشناسی هستم. چندین مقاله در زمینه های مختلف منتشر کرده ام و به مباحث حوزه فناوری اطلاعات بسیار علاقمند هستم. تولید محتوا از علائق اصلی من بوده و در حال حاضر در این حوزه فعالیت می کنم. همکاری با آی تی بازار و تیم حرفه ای این مجموعه از افتخارات کارنامه کاری من می باشد.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. گوشیهای شیائومی از لحاظ کیفیت واقعا عالی هستند من خدم و مامانم سامنوگ جی داشتیم هردو فروختیم وشیائومی خریدیم ، خیلی ریسک بود اما الان اصلا پشیمون نیستیم چون شیائومی عالیه و دوربینش هم خیلی بالاست، البته درباره 11پرو اطلاعاتی ندارم و سخت افزاری و تجربه شخصیم رو گفتم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا