راهنمای خرید لپ تاپ

رونمایی از لپ تاپ هیبریدی لنوو Thinkpad X1 Yoga

رونمایی ازلپ تاپ هیبریدی لنوو Thinkpad X1 Yoga در نمایشگاه  2016  CES که به صورت رسمی از روز چهارشنبه  آغاز به کار خواهد کرد، انجام می شود و این لپ تاپ تبلت شونده مجهز به نمایشگر OLED می باشد. اما از امروز شرکت‌ های بزرگ اقدام به برگزاری کنفرانس و معرفی محصولات خود کرده‌اند. لنوو از جمله شرکت‌ هایی است که امروز در لاس‌ وگاس از محصولات جدید خود رونمایی کرد. بزرگ ترین تولید کننده‌ ی PC در دنیا یک محصول جدید به نام Thinkpad X1 Yoga را به خانواده‌ ی یوگا اضافه کرده که این بار به نمایشگر OLED مجهز شده است. در ادامه با اخبار آی تی و فناوری در آی تی بازار همراه باشید.

لپ تاپ هیبرید ی لنوو Thinkpad X1 Yoga

نمایشگر لپ ‌تاپ‌ های هیبریدی یوگا قادر است تا 360 درجه بچرخد و در زوایای مختلف مورد استفاده کاربران قرار گیرد. لپ ‌تاپ X1 نیز از این قاعده مستنثی نیست. سخت‌ افزار این لپ ‌تاپ نسبت به نسل قبل ارتقاء یافته است، اما مهم‌ترین تغییر در یوگا جدید مربوط به نمایشگر OLED‌ آن است. این اولین بار است که لنوو در لپ‌ تاپ خود از نمایشگر OLED یا Organic Light Emitting Diode استفاده می‌کند. در دیگر لپ‌ تاپ‌های دنیا نیز کمتر دیده می‌شود که از نمایشگری به جز LCD استفاده شود. بکار گیری نمایشگر OLED کیفیت تصویر متفاوتی را در یوگا ارائه می‌کند.لنوو از نمایشگر OLED ساخت سامسونگ در اینلپ‌ تاپاستفاده کرده است. این پنلِ 14 اینچی دارای رزولوشن 2560 در 1440 پیکسل است. البته لنوو لپ‌ تاپ X1 را با دو پیکربندی دیگر نیز ارائه کرده که یکی به نمایشگر LCD با رزولوشن 1920 در 1080 پیکسل و دیگری به نمایشگر LCD با رزولوشن 2560 در 1440 پیکسل مجهز شده است.

لپ تاپ هیبرید ی لنوو Thinkpad X1 Yoga

یوگا ایکس وان همچنین دارای یک قلم استایلوس است که وقتی در جای خود قرار می‌گیرد به صورت خودکار شارژ می‌شود و به این ترتیب همیشه قلم به اندازه ی کافی شارژ خواهد داشت. صفحه کلید یوگا نیز به نوعی طراحی شده است تا مایعات به داخل آن نفوذ نکند.

لپ تاپ هیبریدی لنوو Thinkpad X1 Yoga

لپ ‌تاپ X1 لنوو به نسل جدیدپردازنده‌های اینتل (SkyLake-U) مجهز شده است و کاربر می‌تواند به میل خود از سری Core i5 یا Core i7 پردازنده‌ ی مورد نظر خود را انتخاب کند. این محصول همچنین با حافظه‌ های مختلف رم تا 16 گیگابایت ارائه می‌شود و دارای 1 ترابایت حافظه‌ ی SSD از نوع NVMe از طریق اتصالِ PCIe است. لپ‌ تاپ جدید لنوو دارای سه درگاه USB 3.0، یک OneLine+، یک اترنت، یک mDp، یک HDMI و یک MicroSD است. همچنین کاربر می‌ تواند به میل خود نسخه‌ ای را تهیه کند که سیم‌ کارت 4G LTE می‌خورد. در این نسخه از مودم Snapdragon X7 LTE استفاده شده است. اما وزن این لپ‌ تاپ  1.27 کیلوگرم است و تنها 16.7 میلی‌ متر ضخامت دارد.نسخه‌ی مجهز به OLED از X1 لنوو با قیمت 1499 دلار از ماه آپریل روانه‌ ی بازار می‌شود.

لیست قیمت لپ تاپ

نوشته های مشابه

‫3 دیدگاه ها

  1. با سلام وعرض ادب این لپ تاپ یکی از بهترین های این شرکت لنووهست.این لپ تاب که امکان چرخش وتا شدن رو پیدا کرده و همچنین به نمایشگر OLED‌ مجهز شده خیلی فوق العادس . این لپ تاپ با درگاهUSB 3.0، یک OneLine+، یک اترنت، یک mDp، یک HDMI و یک MicroSD مجهز شد که امکان سرعت بیشتر در انتقال اطلاعات رو مهیا میکنه. البته قیمت این لپ تاپ به نظر من کمی بالاست.

  2. سلام دوستان . لنوو یکی از بهترین تولید کننده های لپ تاپ های هیبریدی در دنیا هستش و بیشتر افتخاراتش هم در همین زمینه بوده و توانسته طرفدارای خیلی زیادی رو با تولید این لپ تاپ هاش به دست بیاره و فروش خوبی هم از این لپ تاپ هاش داشته .لپ تاپ هیبریدی لنوو Thinkpad X1 Yoga هم یکی از بهترین های این رده به حساب میاد. من خیلی دوست دارم یکی از این هارو داشته باشم و حتما اگه توی بازار ایران این نسخه رو پیدا کنم می خرم .

  3. با سلام خدمت شما
    رونمایی از لپ تاپ هیبریدی لنوو Thinkpad X1 Yoga که این لپ تاپ دارای امکانات زیادی است و وزن این لپ تاپ زیاد میباشد.قیمت این لپ تاپ 1499 دلار است.این لپ تاپ طراحی زیبایی دارد و قابلیت تا شدن هم دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا