قطعات کامپیوتر

اولین کیبورد گیمینگ بایوستار GK3 وارد بازار آی تی شد

اولین کیبورد گیمینگ بایوستار GK3 وارد بازار آی تی شد و با مشخصات فنی و ظاهری که دارد توانست علاقمندان برند Biostar را شگفت زده کند همچنین این صفحه کلید با قیمت مناسب و ارزان رقیب کیبورد های داخل بازار قطعات کامپیوتر شده است.  در ادامه با اخبار آی تی و فناوری در آی تی بازار همراه باشید.

کیبورد گیمینگ بایوستار GK3

انتظار هر چیزی را از بایواستارBiostar داشتیم به جز یک کیبورد گیمینگ و آن هم از نوع کاملا حرفه ای؛ قابل رقابت با بهترین های بازار. بایواستار در سال 2016 با معرفیمادربردهای سری GT و کمی پس از آن در تابستان امسال پس از معرفی سری جدید SSD های خود، اقلام تولیدی خود را افزایش داده و به طور جدی به بازار رقابتی سخت افزار وارد شد.

هم اینک محصولی جدید موسوم به GK3 را رونمایی کرده است که یک صفحه کلید گیمینگ با امکانات متعدد و البته بسیار تخصصی است. GK3 از خانواده صفحه کلید های مکانیکی است و از سوئیچ های با دوام بالا تحت عنوان OUTEMU blue استفاده می کند. این سوئیچ ها برای 50 میلیون فشار آماده و تضمین شده هستند.

کیبورد گیمینگ بایوستار GK3

یک کابل USB به طول 1.8 متر و برای آن نصب شده است که بر روی نقطه اتصال USB از آبکاری طلا استفاده شده است. وزن کیبورد به تنهایی 1 کیلو و 200 گرم است. از آنجایی که صفحه کلید ها خصوصا در مدل های گیمینگ همواره در معرض خطر نفوذ مایعات هستند، بایواستار راه حل های چند گانه ای را در پیش گرفته است.

از جمله آنها می توان به پوشش ضد آب و ضد نفوذ مایعات در اطراف سوئیچ های OUTEMU اشاره کرد. در اقدام دیگر شیارهای برای هدایت مایعات به خارج از صفحه کلید در نظر گرفته شده است و در نهایت یک لایه اضافی برای حفاظت از PCB طراحی شده است که جلوی ورود آب به قطعات و مدار را می گیرد.

کیبورد گیمینگ بایوستار GK3

کیبوردGK3 از بدنه آلومینیومی تولید شده است و با این وجود تنها 45 دلار قیمت خواهد داشت که آتش رقابت را شعله ور می کند. نقطه فشار و یا وزن فضا برای اجرای فرمان در این سوئیچ ها 60 گرم است. و اما یکی از بهترین قسمت های GK3 سیستم ضربان LED RGB است.

علاوه بر پروفایل و نرم افزار اختصاصی در این زمینه، بایواستار طی یک ایده خلاقانه ضربان های اختصاصی برخی از بازی ها از جمله Call Of Duty را در تنظیمات گنجانده است. در نهایت می توان گفت که کیبورد GK3 محصولی کامل، حرفه ای و البته خوش قیمت است که به عنوان اولین قدم در این زمینه برای Biostar نشان افتخاری خواهد بود.

لیست قیمت کیبورد

کاربر گرامی، لطفاً با درج نظرات خود در ارائه مطالب مفید تر این پورتال را یاری فرمائید و در صورت مفید واقع شدن این مطلب در مورد کیبورد گیمینگ بایواستار برای دوستان خود در شبکه های اجتماعی منتشر نمائید.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. کاش تاریخ عرضه کیبورد گیمینگ بایوستار GK3 رو تو خبرتون درج می کردید چون نسبت به کارایش قیمت خوبی داره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا