راهنمای خریدراهنمای خرید تبلت

تبلت سامسونگ گلکسی Tab A مجهز به نمایشگر 7 اینچی

تبلت سامسونگ گلکسی Tab A مجهز به نمایشگر 7 اینچی بوده و تنها تفاوت این سری از تبلت Tab A کمپانی سامسونگ با Galaxy Tab A سال گذشته در اندازه نمایشگر انها می باشد که قرار است از سوی کمپانی Samsung معرفی شود. تبلت Galaxy Tab A در ژوئن سال 2015 معرفی شد و حالا، شرکت کره ای سامسونگ نسخه ای7 اینچی از همین محصول را برای سال 2016 معرفی کرده است. البته این معرفی، در خود وب سایت سامسونگ صورت پذیرفته و تبلت یاد شده صرفا به لیست محصولات شرکت کره ای افزوده شده، بدون اینکه به قیمت اشاره ای گردد.در ادامه با اخبار آی تی و فناوری در آی تی بازار همراه باشید.

تبلت سامسونگ گلکسی Tab A

طراحی کلیتبلتمذکور با نمونه ای که در سال پیش رونمایی شد، تفاوتی ندارد و صرفا ضخامت آن اندکی کاهش یافته و به 8.7 میلی متر رسیده است. از سوی دیگر وزن آن صرفا معادل 283 گرم است. تبلت مورد اشاره همان طور که بیان کردیم، از نمایشگری 7 اینچ بهره می برد که به رزولوشن WXGA یا 1280 در 800 پیکسل مجهز شده است.

تبلت سامسونگ گلکسی Tab A

تبلت سامسونگ Galaxy Tab A از سوی یک پردازنده چهار هسته ای با فرکانس کاری 1.3 گیگاهرتزی نیروی خود را کسب می کند. رم دستگاه نیز به 1.5 گیگابایت می رسد در حالی که حافظه داخلی، صرفا 8 گیگابایت است. البته کاربر می تواند از حافظه های جانبی بهره گرفته و آن را تا 200 گیگابایت افزایش دهد.همچنین نوع پنل صفحه نمایش این تبلت TFT بوده و نسخه 2016  از Galaxy Tab A به دو دوربین 5 و 2 مگاپیکسلی نیز مجهز شده و باتری آن ظرفیتی معادل 4000 میلی آمپر دارد. شرکت سامسونگ خاطر نشان می کند که این باتری می تواند تا 9 ساعت پاسخگوی تماشای ویدیو یا پخش 100 ساعت موسیقی باشد.

تبلت سامسونگ گلکسی Tab A

در این مدل همچنین خبری از قلم هوشمند S Pen نیست. تفاوت اصلی میان Galaxy Tab A 2016 و نمونه سال گذشته، در اندازه نمایشگر آنهاست. سال گذشته این محصول در نمونه های 8 و9.7 اینچی عرضه شده بود. از سوی دیگر، نسل پیش این محصول به حافظه داخلی 16 گیگابایت، 2 گیگابایت رم، باتری 4200 میلی آمپری مجهز بود و از نسل چهارم شبکه های مخابراتی نیز پیشتیبانی به عمل می آورد.

لیست قیمت تبلت

نوشته های مشابه

‫4 دیدگاه ها

  1. سلام
    تبلت سامسونگ گلکسی Tab A طراحی خیلی خوبی داره و از سخت افزار خیلی خوبی هم در ساخت این تبلت استفاده شده من این تبلت رو چند ماهی هست که خریدم و خیلی هم ازش راضی هستم و به همه طرفدارا تبلت و محصولات شرکت سامسونگ پیشنهادش می کنم و مطمعا هستم این افراد با خرید این تبلت پشیمون نمی شوند.

  2. با سلام خدمت شما
    تبلت سامسونگ گلکسی Tab A مجهز به نمایشگر 7 اینچی که این تبلت طراحی زیاد خوبی نداره و کیفیت دوربین این تبلت هم خوب نیست ولی این تبلت نمایشگر و پردازنده ی قوی داره و باتری این تبلت هم قوی است

  3. سلام این مدل از سامسونگ با قابلیت ز نمایشگری 7 اینچ بهره می برد که به رزولوشن WXGA یا 1280 در 800 پیکسل را دارست و همچنین پردازنده و حافظه خوبی برای برنامه های سنگین و دارست و باتری باتری قدرمت مندی داره ولی کیفیت دوربین خوبی نداره سامسونگ زیاد رو تبلت ها در عکس کار نمیکنه معمولا ولی سخت افزار و حافظه خوبی رو در اختیار میذاره

  4. این سری از تبلت سامسونگ جزو رده میانی هست و چیز جدیدی نداره و فقط به کم کردن اندازه اش اکتفا کرده من کلا زیاد از سامسونگ زیاد خوشم نمی اد چون تبلتهای میان رده اش با هنگ کردن اجین شدن و مشکل داره. ای تی بازار ممنون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا