بازی و سرگرمیمعرفی بازی

رونمایی رسمی از بازی Call of Duty: Black Ops Cold War

قسمت جدید بازی محبوب کال آف دیوتی با نام بلک اوپس کولد وار به تازگی از طرف شرکت بازی سازی اکتیویژن رونمایی شده است. بر اساس خبری که این شرکت منتشر کرده است این بازی در روز 13 نوامبر برای پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان و همینطور کامپیوتر عرضه خواهد شد. اما نسخه ای هم برای کنسول های بازی دیگر مثل پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس هم عرضه خواهد شد اما زمانی که این کنسول های بازی به بازار بیایند. این طور که به نظر می رسد Black Ops Cold War قرار است داستانی شبیه داستان بلک اوپس داشته باشد، تفاوت آن با نسخه قدیمی تر این است که در دوره جنگ سرد اتفاق می افتد.

داستان بازی کال آف دیوتی بلک اوپس کولد وار

لیست قیمت بازی کامپیوتری

داستان بازی کال آف دیوتی Black Ops Cold War

داستان این بازی ظاهرا در اوایل دهه هشتاد میلادی و در مکان های مختلفی مانند برلین شرقی، ترکیه، مسکو و ویتنام بر اساس مراحل مختلف بازی رخ می دهد. نقطه شروع بازی زمانی است که ریگان، رئیس جمهور وقت آمریکا دستور شکل گیری گروه ویژه ای می دهد تا مامور مخفی “پرسیوس” را بیابند. این شخصیت ماموری ناشناس است که اطلاعات سری پروژه منهتن از آمریکا را سرقت کرده و به شوروی تحویل داده است. در ماجرای واقعی این داستان هویت پرسیوس هرگز فاش نشد اما در داستان Black Ops Cold War ظاهرا قرار است بازی حول محور یافتن و احراز هویت این داستان باشد. شما در این بازی می توانید جنسیت شخصیت بازی خود و همچنین پس زمینه را خودتان انتخاب کنید اما در کنار آن شخصیت های دیگر بلک اوپس مانند وودز، میسن و هادسن در این بازی کامپیوتری نیز وجود دارد. از نظر داستانی این بازی شبیه قسمت اول بلک اوپس است اما ظاهرا ماجراهای داستانی بیشتری در خود دارد که یک انتها را برای این بازی شکل میدهد. این طور که گفته شده این بازی دیگر یک ماجرای خطی و ساده ندارد و ما شاهد درگیری چند روایت مختلف خواهیم بود که در مراحل مختلفی اتفاق می افتند. در مورد بخش چند نفره این بازی گفته می شود که محتوای مشترکی با بازی Warzone دارد و آیتم های مشترکی بین این دو بازی وجود دارد.

تاریخ عرضه و قیمت نسخه جدید بازی کال آف دیوتی

زمان عرضه و قیمت نسخه جدید بازی کال آف دیوتی

بر اساس گزارش هایی که منتشر شده است این بازی در سه نسخه ارائه خواهد شد. نسخه استاندارد آن با قیمت 60 دلار عرضه خواهد شد و قابل اجرا بر روی پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان است، هر چند بر روی کنسول بازی پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس هم قابل بازی خواهد بود. اما بهینه سازی های گرافیکی که در نسخه مختص به PS5  و Xbox سری ایکس بر روی این نسخه اجرا نخواهد شد. نسخه دیگر عرضه شده نسخه Cross-gen Bundle خواهد بود که هر دو نسخه فعلی و نسل بعدی این بازی را در خود دارد و با قیمت 70 دلار عرضه می شود. تاریخ عرضه این بازی طبق اعلام اکتیویژن میانه پاییز خواهد بود.

شیما ترابی

دانش آموخته زبان انگلیسی و روانشناسی هستم. چندین مقاله در زمینه های مختلف منتشر کرده ام و به مباحث حوزه فناوری اطلاعات بسیار علاقمند هستم. تولید محتوا از علائق اصلی من بوده و در حال حاضر در این حوزه فعالیت می کنم. همکاری با آی تی بازار و تیم حرفه ای این مجموعه از افتخارات کارنامه کاری من می باشد.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. بازی Black Ops Cold War رو من قبلا داشتم سری اولش رو و تنها بازی جنگی بود که خسته نشدم ازش، متاسفانه الان ps4 , ps5 و ایکس باکس ندارم ندارم که بتونم سری دومش رو بازی کنم:((( باید برم کلوپ بازی فکر کنم:(

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا