اخبار تکنولوژی

رونمایی رسمی از تبلت اپل آیپد Air 3 در 25 اسفند ماه

رونمایی رسمی ازتبلت اپل  آیپد  Air 3 در 25 اسفند ماه خواهد بود و این تبلت جدید اپل به همراه گوشی موبایل آیفون 5SE از سوی کمپانی اپل عرضه خواهد شد. بر اساس اطلاعاتی که پیش از این منتشر شده بود، مشخص گردید که اپل قرار است در ماه مارس از تبلت اپل آیپد ایر 3 ( iPAd Air 3 ) و گوشی موبایل اپل آیفون 4 اینچی جدید خود که احتمالا آیفون 5SE نام خواهد داشت رونمایی کند. حالا وب سایت 9to5Mac تاریخ دقیق رونمایی از این محصولات را 15 مارس ( 25 اسفند ) اعلام کرده است. در ادامه با اخبار آی تی و فناوری در آی تی بازار همراه باشید.

تبلت اپل آیفون آیید 5SE Air 3

در گزارش 9to5Mac  آمده است که اپل برای روز پانزدهم ماه مارس 2016 رویدادی اختصاصی را در نظر گرفته است. احتمالا در این رویداد شاهد رونمایی رسمی اپل ازتبلتآیپد ایر 3 و گوشی موبایل آیفون 5se خواهیم بود. همچنین این احتمال وجود دارد که اپل در این رویداد از بند های جدید ی برای ساعت هوشمند خود رونمایی کند. گفته شده که  تبلت آیپد ایر3  اپل نسبت به نسخه‎ های پیشین این محصول کوچک ‌تر بوده و وضوح تصویر 4K را ارائه می‌ کند.

تبلت اپل آیفون آیید 5SE Air 3

اما در سمت مقابل گوشی موبایل آیفون 5se توجه بسیاری از افراد و کارشناسان را به سمت و سوی خود جلب کرده است. احتمالا این آیفون نسخه‌ ای ارزان قیمت و مقرون به صرفه از سری محصولات آیفون اپل محسوب می‌ شود که در کنار قیمت کمترش، کیفیت ساخت محصولات برند اپل را ارائه می‌ کند. در این بین برخی از افراد هم معتقدند که آیفون 5se اپل از نظر مشخصات فنی و قابلیت ‌های سخت افزاری محصولی قدرتمند خواهد بود و قیمت آن نیز چندان مقرون به صرفه در نظر گرفته نمی ‌شود. این افراد عقیده دارند که تنها تفاوت گوشی موبایل آیفون 5se نسبت به سایر آیفون‌ های جدید اپل در اندازه صفحه نمایش آن خلاصه می ‌شود. ظاهرا آیفون 5se اپل از صفحه نمایشی 4 اینچی بهره ‌مند خواهد شد.

تبلت اپل آیفون آیید 5SE Air 3

شایان ذکر است که صحت هیچ یک از اطلاعات فوق به طور رسمی از سوی کمپانی اپل به تایید نرسیده و اپل همواره در قبال پنهان ‌سازی رمز و رازهای داخلی شرکت خود و محصولاتش بسیار عالی عمل کرده است. برای کسب اطلاعات بیشتر در این رابطه باید چیزی در حدود 45 روز دیگر صبر کنیم.

لیست قیمت تبلت

نوشته های مشابه

‫4 دیدگاه ها

  1. تبلت های شرکت اپل همیشه جزو پرطرفدارترین تبلت های دنیا بوده به این دلیل که شرکت اپل از تجهیزات خیلی خوبی برای تولید این تبلت ها استفاد می کنه و ظاهر این تبلت ها به گونه ای هستش که چشم هر بیننده ای رو جلب می کنه.تبلت اپل آیپد Air 3 هم از سخت افزار خیلی خوبی برخورداره و کیفیت صفحه فوق العاده ای هم داره.و من این تبلت رو به همه کسایی که توانایی خریدنش رو دارند پیشنهاد می کنم.

  2. با سلام
    رونمایی رسمی از تبلت اپل آیپد Air 3 در 25 اسفند ماه که این تبلت دارای امکانات زیادی است و نمایشگر بسیار با کیفیتی دارد.قیمت این تبلت مناسب است .

  3. سلام خسته نباشید
    این مدل تبلت اپل آیپد Air 3 در 25 ها عالی هستن ولی به نظرم نمی ارزه اینهمه پول برای خرید یک تبلت بدی و بعد با افتادن از دستت نتونی ازش استفاده کنی و اپل با خراب شدن یک قطعه بعد از مئتی کلا از کار میوفته به نظر یک چول کم برای تبلت هواوی بدی خیلی بهتره و قطعات ارزونتری هم داره

  4. باسلام
    این تبلت مانند گوشی های آیفون است فقط اندازه ی آن بزرگتر شده و بعضی از امکانات آن بیشتر شده. این تبلت مناسبه کسانی که کار بیشتری با برنامه هایی که به صفحه ی بزیرگ نیایز دارد مناسبه.این تبلت قیمت مناسب و پردایزنده ی قوی داره.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا