گجت

رونمایی سبک ترین هدست واقعیت مجازی Dlodlo Glass V1

رونمایی سبک ترین هدست واقعیت مجازی Dlodlo Glass V1 توسط یک شرکت چینی Dlodlo به وقوع پیوست و این عینک هدست واقعیت مجازی وزنی به اندازه یک عینک آفتابی دارد که برای همه سنین مناسب می باشد.در ادامه با اخبار آی تی و فناوری در آی تی بازار همراه باشید.

هدست واقعیت مجازی Dlodlo Glass V1

تقریبا تمام هدست های واقعیت مجازی موجود از ابعاد نسبتاً بزرگی برخوردار هستند، اما شرکت چینی Dlodlo (با تلفظ دو دو) به تازگی نمونه نمایشی هدست واقعیت مجازی متفاوت خود را با نام Glass V1 رونمایی کرده است. هدستی که چندان از یک عینک آفتابی بزرگتر نیست و با وزن 78 گرم، تا حدود 50 درصد از تمام رقبای خود سبک تر است.

اما این سبکی وزن Glass V1 باعث کاهش قیمت آن نشده؛ قیمت خرید یکی از این هدست های جذاب 500 دلار اعلام شده و دلیل آن نیز واضح است، چرا که Dlodlo برای محصول خود چیزی کم نگذاشته؛ رزولوشن تصویر 1024×2560 پیکسل برای هر چشم، میدان دید 100 درجه ای و قابلیت استفاده برای افراد نزدیک بین، همگی شاهدی بر این مدعا هستند.

هدست واقعیت مجازی Dlodlo Glass V1

واضح است Glass V طوری طراحی نشده که بتوانید مانند Gear VR سامسونگ تلفن هوشمندتان را درونش قرار دهید و در عوض می بایست آن را به یکگوشی موبایل، یا ابزار اختصاصی سازنده موسوم به D-Box متصل کنید. این ابزار از یک پردازنده هشت هسته ای، 4 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی بهره می برد و مجهز به سیستم عامل اندروید است. در این میان اما هنوز نوع کابل اتصالی نامعلوم مانده است.

هدست واقعیت مجازی Dlodlo Glass V1

البته این را هم باید در نظر داشت که نمونه به نمایش در آمده از این هدست واقعیت مجازی، چیزی در حد یه ماکت است و فعلاً نمی شود از آن استفاده کرد. Dlodlo وعده داده تا سه ماه آینده اولین نمونه واقعی و قابل استفاده از Glass V1 را روانه بازار کند. آن زمان است که می توان در خصوص قابلیت های این هدست باریک اندام قضاوت درستی کرد.

لیست قیمت عینک هدست واقعیت مجازی

کاربر گرامی، لطفاً با درج نظرات خود در ارائه مطالب مفید تر این پورتال را یاری فرمائید و در صورت مفید واقع شدن این مطلب در موردهدست واقعیت مجازی Dlodloبرای دوستان خود در شبکه های اجتماعی منتشر نمائید.

نوشته های مشابه

‫4 دیدگاه ها

  1. سلام،سبک ترین هدست واقعیت مجازی Dlodlo Glass V1 است که در سایت خوب آی تی بازار هم توضیحات و شکل کاملی درباره آن ارائه شده است،مهم ترین ویژگی خوب آن این است که دارای وزنی سبک به اندازه یک عینک آفتابی است.و وزنی حدود 78 گرم دارد،رزولوشن تصویر 1024×2560 پیکسل برای هر چشم، میدان دید 100 درجه ای و قابلیت استفاده برای افراد نزدیک بین، همگی شاهدی بر این مدعا هستند.ممنون از شما.

  2. سلام و خسته نباشید
    رونمایی از هدست واقعیت مجازی که این هدست دارای طراحی سبک و ظرفی است که این همرو شگفت زده کرده.این هدست دارای قابلیت های خوبی است که با طراحی این هدست جور نیست.این هدست دارای یک پردازنده ی هشت هسته ای میباشد و حافظه ی این هدست 32 گیگگابایت میباشد.

  3. هدست واقعیت مجازی Dlodlo Glass V1 چون هنوز از ان رونمایی نشده نمیتوان دقیقا گفت چجوریه اما سبک بودن ان خیلی خوبه و کاملا مثل عینک دودیه که خیلی جالب است طراحی ان.قیمت ان چون نسبت به مدل قبل کم نشده چون محصول کاملیه ومیدان دید ان هم عالییییست.ممنون بابتاطلاعاتی که سایت گذاشته.

  4. خیلی از هدست واقعیت مجازی Dlodlo Glass V1 خوشم اومد…واقعا مثل عینک دودیه…ولی تا حالا اسم این برند نشنیده بودم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا