نقد و بررسینقد و بررسی لپ تاپ

لپ تاپ هیبریدی لنوو تینک پد یوگا 370 یک تبلت حرفه ای برای شما

لپ تاپ هیبریدی لنوو تینک پد یوگا 370 یک تبلت حرفه ای برای شما می باشد به طوری این نوت بوک جدید لنوو مجهز به لولای 360 درجه ای بوده و می تواند در هر حالتی در اختیار شما قرار بگیرد همچنین لپ تاپ لنوو ThinkPad Yoga 370 با قیمت اعلام شده عرضه می شود. در ادامه بااخبار آی تی و فناوری در آی تی بازار همراه باشید.

لپ تاپ لنوو ThinkPad Yoga 370

لیست قیمت لپ تاپ

شرکت لنوو از پیشگامان صنعت کامپیوتر به تازگی پیش از نمایشگاه بزرگ فناوری CES 2017 لاس و گاس به معرفی لپ ‌تاپ هیبریدی جدید ThinkPad Yoga 370 پرداخت.

لپ تاپ لنوو ThinkPad Yoga 370

لپ تاپ هیبریدی لنوو ThinkPad Yoga 370 به لولای 360 درجه ‌ای مجهز است که انعطاف ‌پذیری بالایی به این نوت ‌بوک می ‌بخشد و می‌ توان آن را حتی در حالت تبلت قرار داد. به گفته لنوو این نوت ‌بوک برای اهداف کسب و کار طراحی شده و می ‌تواند کار را برای افراد لذت‌ بخش کند.

لپ تاپ لنوو ThinkPad Yoga 370

لپ تاپتینک پد یوگا 370 از صفحه ‌نمایش 13.3 اینچی Full HD برخوردار بوده و ضخامت آن 18 میلی متری است. در مشخصات باید به پردازنده Core i اینتل، حافظه رم 16 گیگابایتی DDR4 حافظه اس ‌اس ‌دی PCIe NVMe با ظرفیت یک ترابایتی، پشتیبانی از تاندربولت 3، سیستم‌ عامل ویندوز 10 پرو و پد لمسی دقیق اشاره کرد.

لپ تاپ لنوو ThinkPad Yoga 370

گذشته از مشخصات فوق،لپ تاپ لنوو ThinkPad Yoga 370 را با تراشه گرافیکی HD Graphics 620 اینتل، اسپیکرهای استریو، باتری 6 سلولی 51 وات ‌ساعتی، پورت USB 3.0، بلوتوث 4.2 وای ‌فای 802.11ac پشتیبانی از NFC و پورت Display Port همراه ساخته است. لنوو این محصول را با قیمت 1149 دلاری از ماه فوریه عرضه می ‌کند.

کاربر گرامی، لطفاً با درج نظرات خود در ارائه مطالب مفید تر این پورتال را یاری فرمائید و در صورت مفید واقع شدن این مطلب در مورد لپ تاپ هیبریدی لنوو برای دوستان خود در شبکه های اجتماعی منتشر نمائید.

نوشته های مشابه

‫2 دیدگاه ها

  1. سلام خسته نباشید چطوری می تونم لپ تاپ هیبریدی لنوو تینک پد یوگا 370 از سایت شما خریداری کنم؟؟؟ بی زحمت یه فروشگاه معتبر را معرفی فرمایید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا