موبایل

رونمایی گوشی موبایل میزو M3 در 6 آوریل

رونمایی گوشی موبایل میزو M3 در 6 آوریل توسط کمپانی چینی Meizu انجام خواهد شد همچنین این اسمارت فون اولین و زیبا ترین گوشی موبایل کمپانی مطرح می باشد و از اندروید 5/1 آب نبات چوبی بهرمند شده است. سرانجام پس از ماه ‌ها سکوت، قرار است کمپانی چینی میزو اولین گوشی خود در سال 2016 را با نام M3 نوت معرفی کند. به تازگی مشخصات فنی این گوشی در بنچمارک آنتوتو رویت شده است.در ادامه با اخبار آی تی و فناوری در آی تی بازار همراه باشید.

گوشی موبایل میزو M3

قرار است کمپانی میزو روز 6 آوریل (18 فروردین) از جدید ترین گوشی خود در سال 2016 رونمایی کند. پیشتر در تصاویر تبلیغاتی که از این گوشی منتشر شده بود، اطلاعات کمی از نسخه ‌ی نهایی M3 نوت میزو دیده می‌ شد. حالا به لطف مشخصات فاش شده در بنچمارک آنتوتو می‌ توانیم اطلاعات دقیق ‌تری از محصول آتی میزو داشته باشیم. گرچه بیشتر مشخصات M3 نوت میزو پیشتر در شایعات مختلف فاش شده بود.

گوشی موبایل میزو M3

براساس آنچه در بنچمارک انتوتو دیده می‌ شود،گوشی موبایل M3 نوت میزو به یک پردازنده‌ ی هشت هسته ‌ای هلیو پی 10 مدیاتک، 2 یا 3 گیگابایت رم 16 و 32 گیگابایت حافظه‌ ی داخلی، نمایشگر 5/5 اینچی با رزولوشن فول‌ اچ ‌دی، دوربین اصلی 13 مگاپیکسل ودوربینجلوی 5 مگاپیکسل مجهز خواهد شد. اما نکته ی جالب این است که ام 3 نوت میزو در سال 2016 از اندروید 5/1 آب نبات چوبی بهره می ‌برد.

گوشی موبایل میزو M3

با توجه به مشخصات فنی فاش شده در بنچمارک انتوتو یکی از مهمترین تغییرات صورت گرفته نسبت به نسل قبلی، استفاده از پردازنده ‌ی هلیو پی 10 مدیاتک در نسخه ‌ی جدید است. کم و بیش برخی از مشخصات فنی M3 نوت مانند باتری 3500 میلی آمپر ساعتی آن با M2 نوت یکسان است. M3 نوت میزو توانسته امتیازی در حدود 45000 هزار را از آن خود کند که خیلی شگفت ‌انگیز نیست ولی احتمال دارد نسخه‌ ی نهایی امتیاز بالاتری کسب کند. البته ناگفته نماند این گوشی با توجه به مشخصات فنی اعلام شده و قیمتی در حدود 154 دلار، می ‌تواند ارزش خرید زیادی داشته باشد.

گوشی موبایل میزو M3

طبق گفته‌ های هوآنگ، مدیر عامل میزو، M3 نوت نه تنها اولین گوشی این کمپانی در سال 2016 است، بلکه یکی از زیباترین نمونه ‌های تولید شده توسط این میزو خواهد بود. هنوز تصاویر زیادی از طراحی این گوشی منتشر نشده ولی چند روز دیگر بعد از معرفی رسمی M3 Note میزو، همه‌ی ابهامات برطرف خواهد شد.

لیست قیمت گوشی موبایل

نوشته های مشابه

‫3 دیدگاه ها

  1. خداییش اسمارت فون میزو مفته تلفن همراه میزو خیلی بصرفه هست البته این نوع شرکتها هیچ خطری برای سامسونگ و اپل محسوب نمیشن و بیشتر رقابتشون با هم طیفهای خودشون هست مثل شیائومی ولی خود شیائومی و یا هوآوی یکی دو محصولشون برای بازار سامسونگ و اپل زنگ خطر هست هر چند اپل وسامسونگ همیشه چند سر و گردن جلوتر حرکت میکنند که کسی نتونه خوابی براشون ببینه ولی در کل گوشی موبایل میزو خیلی خوبه که چنین شرکتهایی مثل میزو و شیائومی در بازار موبایل حضور دارند و باعث ایجاد موج در تولیدات گوشی میشن و کمپانیهای دیگه رو مجبور به تکاپو ونوآوری در تولیداتشون میکنند

  2. گوشی موبایل میزو M3 زیباست اما متاسفانه نامش ناآشناست و کمتر به گوش افراد رسیده است اما کاربردهای خوبی دارد دارای اندروید 5.1 و دوربین اصلی 13 مگاپیکسل و دوربین جلوی 5 مگاپیکسلی است،و باتری 3500 میلی آمپری قدرتمندی دارد با تشکر از شما و سایت خوب آی تی بازار.

  3. با سلام
    رونمایی گوشی موبایل میزو M3 در 6 آوریل که این گوشی دارای امکانات خوبی است و توجه کاربران زیادی رو به خود جذب کرده است. این گوشی دارای نمایشگر با کیفیتی است و دوربین بسیار قوی دارد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا