راهنمای خرید

ساعت هوشمند زیبلیز Cosmo سازگار با اندروید و iOS

ساعت هوشمند زیبلیز Cosmoسازگار با اندروید و iOS بوده و اسمارت واچ Zeblaze Cosmo که محصولی چینی می باشد برای کاربران خود تداعی کننده یک ساعت کلاسیک شیک و زیبا خواهد بود. شرکت چینی گمنام Zeblaze ، روز گذشته از چهارمین ساعت هوشمند خود با نام Zeblaze Cosmo رونمایی کرد.این اسمارت واچ بر خلاف بیشتر ساعت های هوشمند امروزی که از نمایشگری دایره ای شکل بهره می برند، به یک نمایشگر مستطیل مجهز شده و ظاهری دلفریب را پدید آورده است.در ادامه بااخبار آی تی و فناوریدر آی تی بازار همراه باشید.

ساعت هوشمند زیبلیز Cosmo از مواد تمام فلزی ساخته شده و از صفحه نمایشی 1.61 اینچی و با وضوح تصویر 256 در 320 پیکسلی بهره می ‌برد. رم آن 64 مگابایتی بوده و حافظه داخلی آن ظرفیت 128 مگابایتی را ارائه می ‌کند. ساعت هوشمند Zeblaze Cosmo از سیستم روی چیپ (SoC) اختصاصی 2502C کمپانی مدیاتک بهره‌ مند است و باتری آن ظرفیت 250 میلی آمپر ساعتی را ارائه می ‌کند. کمپانی Zeblaze مدعی شده که باتری این ساعت به راحتی تا 72 ساعت توان شارژ دهی را برای محصول به همراه خواهد داشت. ضمنا ساعت هوشمند Zeblaze Cosmo از استاندارد ضد آب IP65 نیز بهره می ‌برد.

ساعت هوشمندZeblaze Cosmo از اتصال بلوتوث نسخه 4.0 بهره می ‌برد و قابلیت همگام‌ سازی با دو سیستم عامل اندروید و آی او اس را دارد. بند این ساعت هوشمند از مواد چرمی ساخته شده و بدنه اصلی ساعت در دو رنگ طلایی و نقره‌ای موجود است. Zeblaze Cosmo به گونه ای طراحی شده که به خوبی ساعت های کلاسیک را برای ما تداعی می کند.

این ساعت به سنسور گام شمار و همچنین ضربان قلب مجهز شده و به همراه یک نرم افزار جانبی عرضه می‌شود که می‌ تواند ساعت هوشمند Zeblaze Cosmo را به کنترلر دوربینگوشی موبایل، موزیک پلیر و …. تبدیل کند. این ساعت هوشمند ابعاد ملی 10.9 در 36 در 54 میلیمتر داشته و وزن آن 53 گرم است. قیمت این ساعت هوشمند شیک هم تنها 69.99 دلار در نظر گرفته شده و هم اکنون پیش فروش آن به طور رسمی آغاز، و افراد علاقمند می ‌توانند نسبت به پیش خرید آن اقدام کنند.

لیست قیمت ساعت هوشمند

هانیه صفدری

نمایش دیدگاه ها

  • سلام.ساعت های هوشمند امروزه طرفدارای خیلی زیادی داره و شرکت های زیادی هم از این ساعت ها تولید می کنند .ساعت هوشمند زیبلیز Cosmo هم ظاهری خیلی شیک دارند و من فکر می کنم بیشتر افراد سن بالا و یا کسایی که در اداره ها کار می کنند مناسب باشه.خوبیه این ساعت ها این هستش که از بیشتر قابلیت های یک گوشی هوشمند پشتیبانی می کنند.من بیشتر طرفدار اسمارت واچ های شرکت اپل هستم ولی قیمت این اسمارت واچ ها خیلی زیاده.

  • با سلام ...
    این ساعت هوشمند خیلی زیبا طراحی شده . به نظر من شکل ظاهری یه ساعت هوشمند خیلی مهمه و بند چرمی و صفحه ی زیبای این ساعت اون رو خیلی شیک و با کلاس کرده .
    وزن این ساعت هم از انجایی که خیلی کمه مطمعنا تو دست خیلی راحت تره .

  • با سلام
    ساعت هوشمند زیبلیز Cosmo سازگار با اندروید و iOS که این ساعت دارای طراحی زیبایی میباشد و اگر در ایران عرضه شود من این ساعت رو خریداری خواهم کرد. قیمت این ساعت هوشمند حدودا 70 دلار در نظر گرفته شده و طراحی زیبایی هم دارد

  • سلام خسته نباشید به تمام مشتریان ای تی بازار
    گوشی هوشمند زیبلیز Cosmo با طراحی زیبا با ابعاد کوچیک و بند چرمی که داراست و خیلی شیک و کیفیت بلا باعث جلب مشتری شده امیدوارم ای تی بازار بتونه برند خوبه این ساعت دیجیتال رو برای خرید در سایتش قرار بده

  • با سلام
    ساعت هوشمند زیبلیز Cosmo سازگار با اندروید و iOS است که مشتریان زیادی پییدا کردهخ این ساعت که مانند گوشی عمل میکند قابلیت ها و امکانات زیادی داره.این ساعت به سنسور گام شمار و همچنین ضربان قلب مجهز شده.

نوشته های اخیر

بهترین کنسول های بازی در سال ۲۰۲۴ | معرفی بهترین ها

وقتی که اسم تابستان را می‌شنویم ناخودآگاه به یاد تعطیلات و خاطرات خوش این فصل…

19 ساعت قبل

انواع کیف پول رمز ارز دیجیتال

اگر کمی با بازار رمز ارزهای دیجیتال یا «کریپتو» آشنا باشید، حتماً اصطلاح «کیف پول…

3 هفته قبل

تفاوت بین پلی استیشن 5 معمولی و اسلیم

پلی استیشن یکی از محبوبت ترین کنسول های بازی در دنیا توسط شرکت غول تکنولوژی…

3 هفته قبل

راهنمای خرید هارد اینترنال

همانطور که می‌دانید هارد دیسک یکی از مهم ترین قطعات سخت افزاری کامپیوتر و لپ‌…

2 ماه قبل

لپ تاپ مناسب برای برنامه نویسی

زمانی که قصد خرید لپ تاپ دارید اول از همه نیازهای خود را بررسی خواهید…

3 ماه قبل

بهترین نرم افزارهای هواشناسی

نرم افزارهای آب و هوا در بسیاری از موقعیت ها بسیار مفید هستند، اما انتخاب…

3 ماه قبل