راهنمای خریدراهنمای خرید گجت

ساعت هوشمند سامسونگ با یک تغییر اساسی در 2021 خواهد آمد

ساعت هوشمند سامسونگ با یک تغییر اساسی در سال 2021 همراه خواهد بود. سامسونگ قرار است تغییرات خوبی را در این گجت ایجاد کند و بنابراین پیش بینی می شود امسال برای طرفداران گجت های پوشیدنی سامسونگ سال خوبی باشد. این شرکت چند مدل Smart Watch دارد که بر اساس گزارش هایی که منتشر شده است به احتمال زیاد یک یا دو مدل از این ساعت های هوشمند سیستم عامل تایزن را کنار بگذارند. پیشنهاد جایگزین برای ساعت هوشمند سامسونگ هم سیستم عامل WearOS است. در صورتی که سامسونگ از این سیستم عامل در ساعت های هوشمند خود بهره ببرد تغییرات خوبی را در آنها شاهد هستیم. چرا که سیستم عامل ویر او اس مزایای بیشتری از سیستم عامل تایزن دارد.

سال 2021 سال خوبی برای طرفداران اسمارت واچ سامسونگ است

لیست قیمت ساعت هوشمند سامسونگ

مدل جدید ساعت هوشمند سامسونگ

در حال حاضر سامسونگ در حال برنامه ریزی برای عرضه Galaxy Watch 4 است که همراه با گلکسی واچ اکتیو 4 که مجهز به نمایشگر بی حاشیه می باشد رونمایی خواهند شد. در طول سالهای گذشته سامسونگ از دو نوع طراحی برای ساعت هوشمند خود استفاده می کرد، اما تقریبا هیچ وقت دو مدل ساعت هوشمند سامسونگ در مدل های گلکسی واچ و گلکسی واچ اکتیو با هم رونمایی و عرضه نشدند. بنابراین طرفداران سامسونگ زمان زیادی را باید منتظر رونمایی از مدل جدید می شدند.

مدل جدید ساعت هوشمند سامسونگ

اما سال 2021 ظاهرا سال تغییر سیاست های این شرکت در عرضه اسمارت واچ است. هر دو مدل ساعت هوشمند این برند قرار است با هم رونمایی شوند که هر کدام جذابیت های خاص خود را هم دارند. انتظار می‌ رود گلکسی واچ ۴ مانند نسل قبلی خود حاشیه‌ فیزیکی داشته باشد ولی گلکسی واچ اکتیو ۴ احتمالا از نمایشگر بی ‌حاشیه بهره خواهد برد. به طور کلی، طرفداران ساعت‌ های هوشمند سامسونگ ممکن است در سال جاری بدون نیاز به انتظار زیاد، بتوانند از بین دو ساعت هوشمند جدید سامسونگ یکی را انتخاب کنند. احتمالا تفاوت این دو مدل بیشتر مربوط به طراحی آنها می شود و ویژگی های مشترک آنها مانند ثبت نوار قلب و میزان اکسیژن خون و غیره در هر دو مدل شبیه هم باشد.

سیستم عامل WearOS در اسمارت واچ سامسونگ

ساعت هوشمند گلکسی واچ 3 یکی از برترین ساعت های هوشمند محسوب می شود که با گوشی موبایل که از سیستم عامل اندروید پشتیبانی می کنند همخوانی دارد. اما از آنجا که سیستم عامل WearOs از تایزن که در این ساعت استفاده شده، مزایای بیشتری دارد، سامسونگ تصمیم دارد در سری جدید اسمارت واچ های خود از این سیستم عامل بهره بگیرد. البته مزایای سیستم عامل WearOs به پای WatchOS نمی رسد اما آپشن های بیشتری را برای این گجت سامسونگ همراه خواهد داشت.

سیستم عامل WearOS در اسمارت واچ سامسونگ

تایزن سیستم عامل اختصاصی سامسونگ است که این شرکت مدت زمان زیادی را بر روی آن کار کرده. اما باز هم استفاده از ویژگی های بهبود یافته WearOS می تواند رقابت اسمارت واچ های سامسونگ را با اپل واچ بیشتر کند. در حال حاضر اپل واچ محبوب ترین ساعت هوشمند در بین طرفداران است.

شیما ترابی

دانش آموخته زبان انگلیسی و روانشناسی هستم. چندین مقاله در زمینه های مختلف منتشر کرده ام و به مباحث حوزه فناوری اطلاعات بسیار علاقمند هستم. تولید محتوا از علائق اصلی من بوده و در حال حاضر در این حوزه فعالیت می کنم. همکاری با آی تی بازار و تیم حرفه ای این مجموعه از افتخارات کارنامه کاری من می باشد.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. بنظرم هر ایرانی باید یه ساعت داشته باشه حالا فرقی نداره سامسنوگ باشه یا اپل واچ در هر صورت تو ایران که دزدی میشه این ساعت‌ها عالی عالی هستند، البته امیدوارم مثل فیلم های علمی تخیلی به زودی مثل نورافکن رو هوا اطلاعات رو ببینینم😂

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا