راهنمای خرید

ساعت هوشمند هوآوی واچ 2 پرو با قابلیت پشتیبانی از شبکه مخابراتی 4G

کمپانی هوآوی به تازگی جدیدترین ساعت هوشمند خود را با نام Watch 2 Pro به بازار گجت معرفی کرد.ساعت هوشمند واچ 2 پرو از نظر ظاهری شبیه به اسمارت واچ هوآوی واچ 2 کلاسیک بوده ولی مهم ترین تفاوت آن با Watch 2 Classic مجهز شدن به eSIM و پشتیبانی کردن از نسخه مخصوص سیستم عامل اندروید وِیر 2 می باشد. در ادامه با اخبار آی تی و فناوری در آی تی بازار همراه باشید.

ساعت هوشمند هوآوی

لیست قیمت ساعت هوشمند

ساعت هوشمند هوآوی واچ 2 پرو مجهز به پردازنده اسنپدراگون 2100 با رم 768 مگابایتی و حافظه داخلی 4 گیگابایتی شده است و دارای نمایشگر 1.2 اینچی امولد با رزولوشن 390 در 390 پیکسل و باتری 420 میلی آمپر ساعتی می باشد همچنین بهرمند شدن به استاندارد IP68 سبب خواهد شد در مقابل نفوذ آب و غبار مقاوم باشد.

ساعت هوشمند هوآوی واچ 2 پرو

مجهز شدن اسمارت واچ هوآوی Watch 2 Pro به eSIM سبب خواهد شد این ساعت هوشمند علاوه بر پشتیبانی کردن از شبکه های ارتباطی مانند بلوتوث، وای فای، NFC و GPS امکان برقراری ارتباط روی خطوط مخابراتی 3G ،2G و 4G را داشته باشد.

اسمارت واچ هوآوی واچ 2 پرو

لازم به ذکر است سیستم عامل مخصوص این Smartwatch از سرویس های گوگل پشتیبانی نخواهد کرد، ولی به نمونه های چینی ساخت کمپانی Baidu بهرمند شده است.

ساعت هوشمند واچ دو پرو هوآوی

طبق اعلام شرکت Huawei ساعت هوشمند واچ 2 پرو با قیمت 390 دلار فعلا در بازار چین عرضه و به فروش خواهد رسید همچنین قرار است نسخه حرفه ای آن با نام واچ 2 پورشه دیزاین در رنگبندی های متفاوت با قیمت 750 دلار به فروش برسد.

کاربر گرامی، لطفاً با درج نظرات خود در ارائه مطالب مفید تر این پورتال را یاری فرمائید و در صورت مفید واقع شدن این مطلب در مورد ساعت هوشمند هوآوی برای دوستان خود در شبکه های اجتماعی منتشر نمائید.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا