قطعات کامپیوتر

ساعت هوشمند و هدست بلوتوث جدید هواوی با طراحی زیبا

ساعت هوشمند و هدست بلوتوث جدید هواویبا طراحی زیبا همراه با گوشی موبایل پرچم درا جدید این شرکت در کنفرانش پکن رو نمایی شد. روز گذشته روز شلوغی برای هوآوی بود و این شرکت از چند محصول جدید خود رونمایی کرد. دیروز هوآوی علاوه بر رونمایی از اسمارت فون Honor 7 یک ساعت هوشمند به نام Honor Band Zero و یک هدست بلوتوث با نام Honor Whistle را نیز معرفی کرد. متاسفانه هوآوی جزییات این دو محصول را اعلام نکرده است و تنها عکس و اطلاعات کمی از آنها را در توییتر خود منتشر کرده است.در ادامه بااخبار آی تیبازار همراه باشید.

ساعت هوشمند و هدست بلوتوث جدید هواوی با طراحی زیبا

Honor Band Zero هوآوی همانند Moto 360 موتورولا و LG G Watch R دایره ای شکل است و طراحی زیبا و منحصر به فردی دارد. همانطور که در تصویر دیده می شود اینساعت هوشمنددایره ای و برآمده است و لبه های فرورخته ای دارد. با این حال این ساعت هوشمند کاملاً زیبا و چشم نواز است و طراحی منحصر به فردی دارد. صفحه نمایش لمسی و گرد این ساعت هوشمند توسط بدنه فلزی و برس خورده آن احاطه شده است. این ساعت هوشمند همچنین دارای استاندارد IP68 می باشد که مقاومت این دستگاه را در برابر نفوذ مایعات و گرد و غبار تضمین می کند.

Band Zero در کنار نمایش تماس ها و پیام ها می تواند به عنوان یک گام شمار و ردیاب خواب نیز عمل کند. هوآوی هنوز سیستم عامل و قیمت اینساعت هوشمندرا اعلام نکرده است اما به احتمال زیاد Band Zero همانند رقبایش به سیستم عامل Android Wear گوگل مجهز باشد. Honor Band Zero در ماه آگوست و در رنگ های مشکی، بژ و سفید در چین عرضه می شود.

ساعت هوشمند و هدست بلوتوث جدید هواوی با طراحی زیبا

هوآوی در کنار ساعت هوشمند Band Zero هدست بلوتوث Honor Whistle را هم رونمایی کرد. البته هیچ اطلاعاتی از اینهدستدردسترس نیست و هوآوی تنها تصویری از آن را منتشر کرده است. این هدست همانند ساعت هوشمند طراحی زیبایی دارد و دارای بدنه ای از جنس فلز برس خورده  است و در بالای آن دکمه دایره ای شکلی دیده می شود. قیمت و زمان عرضه این محصول هنوز اعلام نشده است.

نوشته های مشابه

‫3 دیدگاه ها

  1. با سلام
    ساعت هوشمند و هدست بلوتوث جدید هواوی با طراحی زیبا که این دو محصول خیلی طرفداران زیادی دارد و طراحی خوب و زیبایی هم دارند.اگر این دو محصول در ایران عرضه شود من این دو محصول رو خریداری خواهم کرد چون دوتا از بهترین محصول ها هستند.

  2. سلام خدمت مدیران این سایت خوب …
    من از تمام محصولات هوآوی راضی هستم ولی تا به حال از ساعت هاش استفاده نکردم فکر کنم ساعت های هوشمندش هم مثل گوشی هاش خوب باشه من از نسخه اسمارت فون های هوآوی اونور استفاده می کنم واقعا ازش راضی هستم حالا که این کمپانی هدست هم زده فکر کنم سر تا پام از محصولات هوآوی پر بشه ساعتش خیلی خشگله طراحی کلاسیک داره ولی هوشمنده و تمام کارایی های یک گوشی هوشمند و در اختیار کاربر قرار میده.

  3. با سلام . این ساعت خیلی طراحی خوب و منحصر به فردی داره و بین ساعت های هوشمند یکی از زیباترین هاست مخصوصا که مجهز به صفحه ی لمسی و گردی شده و رنگ بندی خیلی خوبی برای این ساعت ها انتخاب کرده اما کاش تنوع رنگ هم میداد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا