دسته بندی: موبایل

سری جدید گوشی موبایل ال جی V10 دارای کیفیتی بی نظیر

سری جدیدگوشی موبایل ال جی V10 دارای کیفیتی بی نظیر خواهد بود واز قابلیت های این تلفن همراه جدید کمپانی ال جی می توان به مقاومت در برابر ضربه و شوک الکترونیکی اشاره کرد همچنین قرار است این اسمارت فون در شهریور ماه معرفی شود.. در ادامه بااخبار آی تی و فناوری در آی تی بازار همراه باشید.

اکتبر سال گذشته بود که کمپانی ال جی، گوشی هوشمند LG V10 را به عنوان دومین پرچمدار در طول سال 2015 معرفی و روانه ی بازار کرد. V10 از برخی جهات بهتر از G4 پرچمدار پیشین ال جی بود و از نوآوری های ال جی در این مورد میتوان به صفحه نمایش ثانویه اشاره کرد که سیستم مجزایی داشت و کاربر از طریق این صفحه نمایش میتوانست به اپلیکیشن های پر کاربرد خود دست پیدا کند و یا نوتیفیکیشن های خود را تماشا کند. تقریبا میتوان گفت کاربرد این صفحه مانند قسمت اج گوشی موبایل های گلکسی سامسونگ است. حال به نظر میرسد ال جی قصد دارد جایگزین این گوشی موبایل را زود تر از موعد مقرر معرفی کند.

مدتی است که ال جی گزارش کرده است که این کمپانی در حال کار بر روی نسخه ی جدید گوشی موبایل LG V10 است .گوشی موبایل ال جی LG V10 قطعا یکی از بهترین گوشی های ساخت ال جی تاکنون بوده است. به جز نوآوری هایی مانند صفحه نمایش دوم، این گوشی از بدنه ی مستحکمی برخوردار است که حتی دارای استاندارد های نظامی بوده که بیشتر از این مشخصه در گوشی های مخصوصی مانند گوشی های Cat کمپانی کاترپیلار به کار گرفته میشود.

از دیگر نکات ویژه ی V10، دوربین جلوی دوگانه بود. اکنون بر اساس خبری که در یک وب سایت فناوری کره ای منتشر شده است، جایگزین V10 احتمالا V11 یا V20 نام خواهد داشت و در اوایل ماه سپتامبر معرفی خواهد شد و این بدین معناست این گوشی پس از کمتر از یک سال نسبت به V10 معرفی خواهد شد.

در مورد مشخصات فنی این گوشی هوشمند اطلاعات معتبری در دسترس نیست اما به طور کلی میتوان حدس زد که این گوشی مانند اکثر مدل های امروزی به یک صفحه نمایش بزرگ با کیفیت QHD مجهز خواهد بود. احتمالا اندازه ی صفحه نمایش مانند نسل قبل 5.7 اینچ باشد و از این حیث تغییری نخواهد داشت. پیش بینی میشود صفحه نمایش ثانویه ی 2.1 اینچی نیز مانند نسل قبل در بالای صفحه نمایش قرار بگیرد.

ویژگی مانند مقاومت در برابر ضربه و شوک الکترونیکی نیز همراه این گوشی موبایل خواهد بود. اکنون که آمار نشان از فروش ضعیف LG G5 دارند، مطمئنا ال جی سعی میکند تا پرچمدار جدید را به بهترین شکل ممکن روانه ی بازار کند تا کمی از شکست جی 5 را جبران کند و احتمالا این مدل ابتدای شهریور معرفی خواهد شد.

همچنین این رسانه ی کره ای خاطر نشان کرده است که فبلت سامسونگ گلکسی نوت 7 به طور رسمی در روز دوم آگوست (12 مرداد) معرفی خواهد شد. روز قبل سامسونگ این خبر را با انتشار یک پوستر تبلیغاتی تائید کرد. به هر حال نیمه ی دوم سال 2016 آغاز شده است و به زودی شاهد معرفی سری دوم پرچمداران کمپانی های مختلف خواهیم بود. همچنین طی ماه های آینده آیفون های جدید اپل نیز معرفی می شوند بنابراین تمام کمپانی ها سعی میکنند تا رقابت را داغ نگه دارند.

لیست قیمت گوشی موبایل

کاربر گرامی، لطفاً با درج نظرات خود در ارائه مطالب مفید تر این پورتال را یاری فرمائید و در صورت مفید واقع شدن این مطلب در مورد  گوشی موبایل ال جی برای دوستان خود در شبکه های اجتماعی منتشر نمائید.

هانیه صفدری

نمایش دیدگاه ها

  • سلام دوستان خسته نباشید...
    من خیلی محصولات شرکت ال جی رو دوست دارم و همیشه هم از این محصولات استفاده می کنم و خیلی هم راضی هستم و به همه پیشنهاد می کنم که اگه قصد خرید یک گوشی هوشمند خوب با سخت افزار قوی و قیمت مناسب رو دارند حتما از گوشی های شرکت ال جی استفاده کنند .این اسمارت فونی هم که در این مطلب معرفی شده بدون شک یکی از بهترین محصولات این شرکت خواهد بود که من حتما اگه بتونم تهیه اش می کنم.

  • کیفیت گوشی موبایل ال جی V10 بعد از عرضه مشخص میشه ولی طبق متن خبر آی تی بازار گوشی موبایل الجی وی 10 باید اسمارت فون خوبی باشه. من همیشه خبرهای شما رو می خونم و با اجازتون در وبلاگم منتشر میکنم

نوشته های اخیر

راهنمای خرید هارد اینترنال

همانطور که می‌دانید هارد دیسک یکی از مهم ترین قطعات سخت افزاری کامپیوتر و لپ‌…

3 هفته قبل

لپ تاپ مناسب برای برنامه نویسی

زمانی که قصد خرید لپ تاپ دارید اول از همه نیازهای خود را بررسی خواهید…

2 ماه قبل

بهترین نرم افزارهای هواشناسی

نرم افزارهای آب و هوا در بسیاری از موقعیت ها بسیار مفید هستند، اما انتخاب…

2 ماه قبل

آموزش مرحله به مرحله حذف اکانت اینستاگرام

 حذف اینستاگرام ترسناک به نظر می رسد، به خصوص اگر یک کسب و کار کوچک…

2 ماه قبل

بهترین نرم افزارهای آرایش چهره برای اندروید و iOS

اکثر برنامه های روتوش و آرایش عکس در اندروید و iOS  به صورت رایگان در…

3 ماه قبل

نحوه کسب درآمد در تلگرام در سال 2024

در سال های اخیر اپلیکیشن تلگرام قدرت خود را به عنوان یک ابزار کسب درآمد…

3 ماه قبل