موبایل

سری جدید گوشی سامسونگ با معرفی گلکسی F41

سامسونگ به زودی از سری جدید گوشی های خود با عنوان F Series رونمایی خواهد کرد. ظاهرا اولین گوشی از این سری هم گوشی گلکسی F41 خواهد بود. سامسونگ بعد از تولید گوشی های میان رده با کیفیت معقول خود تحت عنوان سری M و سری A تصمیم گرفته است یک سری گوشی میان رده دیگر با عنوان سری اف روانه بازار کند که کیفیت دوربین در آنها به نسبت قیمت و میان رده بودنشان بالاست. هرچند این خبر توسط یکی از افشاگران حوزه تکنولوژی منتشر شده است اما به نظر می رسد خود سامسونگ هم صفحه پشتیبانی مربوط به این سری را در وبسایت سامسونگ در هندوستان فعال کرده است. اما سامسونگ در چند روز اخیر تیزری منتشر کرده است با عنوان اینکه: سری گلکسی اف، شما را شگفت زده خواهد کرد. و این چنین رسما ظهور سری Galaxy F را تایید کرد.

نمای رو و پشت گوشی موبایل سامسونگ گلکسی F41

لیست قیمت موبایل سامسونگ

سری اف چه تفاوتی با میان رده های دیگر سامسونگ دارد؟

گوشی های میان رده دیگر سامسونگ از رده A و M با تنوع بسیار خود چه از لحاظ سخت افزاری و چه از لحاظ قیمت توانسته بودند مشتری های سامسونگ را راضی نگه دارند. اما پیشروی گوشی موبایل سامسونگ محدود به تولید گوشی تاشو و انعطاف پذیر منتهی نمی شود. این بار این غول کره ای تصمیم گرفته است تا با تولید یک سری میان رده دیگر کیفیت عکاسی و فیلم برداری را در دوربین گوشی های سری اف بالاتر ببرد اما کماکان با قیمتی مناسب این گوشی موبایل را به بازار عرضه کند. هرچند تیزری که چند روز پیش این شرکت منتشر کرد اطلاعات زیادی از گلکسی F41 در اختیار ما قرار نمی دهد اما مشخص است که زمان طولانی تا انتشار و رونمایی این گوشی طول نخواهد کشید.

تفاوت بین سری اف سامسونگ با سری های دیگر

مشخصات گوشی Galaxy F41

با توجه به عکس هایی که از این مدل منتشر شده است دیده می شود که گوشی سامسونگ مدل اف 41 دارای دوربین سلفی قطره ای بر روی نمایشگر است و دوربین اصلی آن نیز شامل یک پنل سه دوربینه است که متاسفانه از مشخصات آن هیچ اطلاعاتی در دست نیست. علاوه بر این با دیده شدن این مدل از گوشی موبایل سامسونگ در گیگ بنچ، مشخص است که Galaxy F41 از پردازنده اگزینوس 9611 بهره می برد و حافظه رم آن هم 6 گیگابایت خواهد بود. با توجه به این مشخصات متوجه می شویم که این گوشی از لحاظ سخت افزاری شبیه گلکسی M31 است اما ظرفیت حافظه گلکسی ام 31 متفاوت بوده و همچنین پنل سه دوربینه سری اف با گوشی ام 31 که پنل چهارگانه دارد فرق خواهد داشت.

مشخصات سری اف گلکسی سامسونگ

محصول جدید سامسونگ که با شماره مدل SM-F415F ثبت شده است احتمالا تا ماه های آتی منتهی به امسال عرضه خواهد شد. هرچند سامسونگ فقط در سایت هندی خود اطلاعات این محصول را منتشر کرده است اما پیش بینی می شود به زودی آن را رونمایی و سری اف را به طور کامل معرفی کند.

شیما ترابی

دانش آموخته زبان انگلیسی و روانشناسی هستم. چندین مقاله در زمینه های مختلف منتشر کرده ام و به مباحث حوزه فناوری اطلاعات بسیار علاقمند هستم. تولید محتوا از علائق اصلی من بوده و در حال حاضر در این حوزه فعالیت می کنم. همکاری با آی تی بازار و تیم حرفه ای این مجموعه از افتخارات کارنامه کاری من می باشد.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. چرا سامسونگ اینقدر سریع پیش میره، از لحاظ ظاهری که بنظر میاد تفاوت چندانی نداره با بقیه گوشی های سری A نداره و از لحاظ سخت افزار هم مشخصات تفاوات چندانی نخواهد کرد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا