راهنمای خریدراهنمای خرید گجتسایر گجت ها

شکل ظاهری عینک هوشمند جدید سامسونگ

در پتنتی که به تازگی از طرف سامسونگ منتشر شده است شکل ظاهری عینک واقعیت افزوده سامسونگ دیده می شود که می توان با مشاهده آن به برخی از مشخصات این عینک هوشمند پی برد. بعد از اینکه اپل چند وقت پیش اطلاعاتی از اپل گلس را منتشر کرد، انتظار می رفت این محصول جدید، ساخته بعدی این کمپانی باشد. عینک هوشمند اپل که شکل و شمایل ظاهری خوبی هم دارد ترکیبی از واقعیت مجازی و واقعیت افزوده خواهد بود و این طور که پیش بینی می شود تا چند ماه آینده به طور رسمی از طرف کمپانی اپل معرفی خواهد شد. در این میان سامسونگ هم با انتشار طرح اولیه و پتنت Samsung Smartglasses نشان داد که علاوه بر محصول اعجاب انگیز اپل، ما شاهد رونمایی عینک هوشمند سامسونگ، احتمالا تا سال آینده خواهیم بود.

پتنت های جدید از عینک واقعیت افزوده سامسونگ

لیست قیمت هدست واقعیت مجازی

پتنت جدید از عینک واقعیت افزوده سامسونگ

در طرح های اولیه عینک هوشمند سامسونگ که در دفتر ثبت اختراع و مالکیت معنوی در کره جنوبی به ثبت رسیده است، ما شاهد یک عینک واقیعت مجازی با بدنه ای که احتمالا فلزی خواهد بود، هستیم. دو دوربین به کار رفته در این عینک واقعیت مجازی بر روی یک نوار به کار رفته در بالای لنزها قرار می گیرند. ضخامت این نوار در اندازه ای است که گفته می شود تراشه های دیگر این عینک هوشمند نیز احتمالا در این نوار قرار گرفته اند از جمله قطعه ای که مربوط به پشتیبانی از وای فای می باشد. به احتمال زیاد پردازنده های دیگر این گجت ممکن است در فریم آن به کار رفته باشد ولی در مجموع، تون پردازش اطلاعات خود را از گوشی موبایل کاربر به دست می آورد. با توجه به اطلاعاتی که از عینک های هوشمند داریم این دستگاه ها در آینده به دیوایس های مستقلی تبدیل خواهند شد.

طرح های سامسونگ از عینک هوشمند جدید

طرح های سامسونگ از Samsung Smart Glasses

این اولین بار نیست که سامسونگ طرح هایی منتشر می کند که در آن عینک واقعیت مجازی ساخت این شرکت را نشان می دهد، اما با اطلاعات ثبتی که به دست آمده این بار این گجت به واقعیت بدل خواهد شد. از کاربری های این عینک می توان به شناسایی حرکت کاربر در حین رانندگی اشاره کرد که بر اساس حرکت دستهای او و اسکن آن توسط عینک صورت می پذیرد. همچنین در برخی کشور ها که قیمت بنزین در جایگاه های عرضه سوخت با هم متفاوت است می تواند اطلاعات مربوط به قیمت را در جایگاه مشاهده کند. همچنین در این گجت پوشیدنی اطلاعات فیزیکی کاربر هم در حین ورزش بر اساس حرکت دستهای کاربر، تحلیل و بررسی کند. هر چند اطلاعاتی که ما از اسمارت گلس های سامسونگ و اپل داریم بسیار محدود بوده و نکته های دقیقی از مشخصات فنی و ظاهری این گجت های نسل آینده به ما نمی رساند اما پیش بینی ها حاکی از آن است که این دو کمپانی تا سال آینده حتما از این محصولات جدید خود رونمایی خواهند کرد.

شیما ترابی

دانش آموخته زبان انگلیسی و روانشناسی هستم. چندین مقاله در زمینه های مختلف منتشر کرده ام و به مباحث حوزه فناوری اطلاعات بسیار علاقمند هستم. تولید محتوا از علائق اصلی من بوده و در حال حاضر در این حوزه فعالیت می کنم. همکاری با آی تی بازار و تیم حرفه ای این مجموعه از افتخارات کارنامه کاری من می باشد.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. ای کاش این عینک های هوشمند چه برای اپل یا سامسونگ یه آپشنی داشت که میشد اهنگ پلی کرد و یا طبی هم بودند و یا قابلیت فیلم برداری داشتند. بنظر من با اومدن این عینک ها تحول بزرگی صورت میگیره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا