موبایل

آیفون 16 پرو دارای صفحه نمایش بزرگ تر خواهد بود

با وجود اینکه هنوز شرکت اپل آیفون های  15 خود را معرفی نکرده است، اکنون برخی از کارمندان و تحلیلگران اطلاعات اولیه از آیفون سری 16 را فاش کرده اند. مانند رونمایی های قبلی اپل، این شرکت قصد دارد سال آینده از دو مدل Pro آیفون رونمایی کند که سایز صفحه نمایش آن با دیگر نسل های قدیمی خود بسیار متفاوت خواهد بود. این تغییر به ظاهر کوچک می تواند امکانات و ویژگی های بسیار زیادی را به آیفون 16 اضافه کند. اپل تمایل دارد بزرگ ترین تغییرات را برای نسل جدید آیفون ها طراحی کند و در سال آینده آن ها را در iPhone 16 اجرایی کند.

صفحه نمایش احتمالی آیفون 16 پرو

این شایعه برای اولین بار توسط کاربری که می گوید اطلاعات داخلی شرکت اپل را به دست آورده است در سایت رسانه اجتماعی چینی Weibo به اشتراک گذاشته است. با تایید چندین گزارش دیگر مبنی بر اینکه مدل های آیفون 16 پرو دارای نمایشگرهای بزرگ تر خواهند بود، این شخص ادعا می کند که افزایش اندازه دستگاه ها موجب می شود که شرکت اپل از دوربین های تله فوتو پریسکوپ استفاده کند. طبق گزارش هایی که در ماه های گذشته منتشر شد اپل در کنار مدل های آیفون 16 پرو قصد دارد دوربین تله فوتو را برای هر دو مدل پرو اضافه کند.

صفحه نمایش iPhone 16
صفحه نمایش iPhone 16

مارک گورمن تحلیلگر معروف می گوید اپل قرار است دو مدل آیفون پرو خود را در اندازه های 6.1 و 6.7 عرضه کند. گورمن خاطرنشان کرد که این تغییر باعث می شود گوشی های هوشمند پیشرفته اپل با دستگاه های مشابه ارائه شده توسط سامسونگ رقابتی تر شوند. این تحلیلگر معتقد است که افزایش سایز آیفون 16 می تواند فضای داخلی بیشتری را برای سخت افزارهای دیگر مانند فناوری دوربین و باتری بزرگ تر ایجاد کند. در ماه مه، راس یانگ تحلیلگر صفحه نمایش بیان کرد: آیفون 16 پرو و پرو مکس به ترتیب دارای نمایشگرهای 6.3 و 6.9 اینچی خواهند بود که نشان دهنده افزایش حدود 0.2 اینچی است. از سوی دیگر مینگ چی کو تحلیلگر معروف این شایعه را تایید کرده است. انتظار نمی رود دو مدل ساده آیفون 16 شاهد افزایش اندازه صفحه نمایش باشند و این تغییر تنها برای مدل های پرو و پرومکس خواهد بود.

قیمت احتمالی و زمان معرفی آیفون 16

در کنار شایعه سایز صفحه نمایش نسل آینده آیفون، دیگر مشخصات این محصول شرکت اپل نیز فاش شده است. مانند دیگر محصولات این شرکت آمریکایی، سری آیفون ها همانند گذشته در ماه سپتامبر قرار است معرفی شوند. هر چند هنوز اطلاعات دقیقی در مورد قیمت آیفون 16 در دست نیست اما برخی از کارمندان شرکت اپل که نام خود را فاش نکرده اند قیمت های احتمالی این سری از آیفون را اعلام کردند. احتمال دارد اپل قیمت 800 دلاری را برای مدل پایه آیفون داشته باشد و مدل های پرو از 1000 تا 1100 شروع شوند و اگر مدل Ultra وجود داشته باشد قیمت 1400 دلار خواهد داشت. در حال حاضر با نزدیک تر شدن به کنفرانس WWDC 2023 بازار شایعات مربوط به آیفون 15 و هدست های واقعیت افزوده/مجازی که قرار است انقلاب جدیدی را در دنیای عینک های هوشمند ایجاد کند داغ تر است. بدون شک بعد از این کنفرانس اطلاعات دقیق تری در مورد iPhone 16 فاش خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا