نقد و بررسینقد و بررسی لپ تاپ

جدید ترین لپ تاپ ایسر Chromebook همراه با نمایشگر 14 اینچی

جدید ترین لپ تاپ ایسر Chromebook همراه با نمایشگر 14 اینچی به لیست قیمت لپ تاپ های ایسرافزوده شد همچنین این نوت بوک جدید کمپانی Acer از ماه آوریل توسط کمپانی مطرح قابل عرضه می باشد.در ادامه بااخبار آی تی و فناوریدر آی تی بازار همراه باشید.

لپ تاپ ایسر Chromebook

ایسر به ‌تازگی یک کروم بوک 14 اینچی را به نام Chromebook 14 معرفی کرد. این کروم‌ بوک از آخرین نسخه سیستم عامل کروم بهرمند  شده است و توسطپردازندهدو هسته‌ ای 1.6 گیگاهرتزی اینتل سلرون N3060 و 4 گیگابایت رم  همراهی می ‌شود. این کروم ‌بوک 1.54 کیلوگرم وزن دارد و بدنه آن از آلیاژ آلومینیوم ساخته شده است.

لپ تاپ ایسر Chromebook

همچنین این لپ ‌تاپ جدید کمپانی ایسر به نمایشگری 14 اینچی با رزولوشن 1680 در 1050 مجهز شده است که وظیفه تولید نیروی آن را یک باتری با حجم ناشناخته بر عهده دارد که می ‌تواند تا 12 ساعت شارژدهی داشته باشد، این میزان شارژدهی در رزولوشن 1366×768 تا 14 ساعت افزایش پیدا می ‌کند.

لپ تاپ ایسر Chromebook

این کروم ‌بوک فول اچ‌ دی با قیمت 299 دلار عرضه خواهد شد و از جمله پورت‌ های آن می ‌توان به خروجی HDMI و دو USB 3.1 اشاره کرد، کروم‌ بوک 14 اینچی از ماه آوریل در آمریکا و کانادا عرضه می‌ شود.

لیست قیمت لپ تاپ

نوشته های مشابه

‫2 دیدگاه ها

  1. با سلام، لپ تاپ ایسر Chromebook یکی از جدیدترین هاست که با نمایشگر 14 اینچی عرضه شده است و قابل رقابت با سایر برندهاست، و دارای پردازنده دو هسته‌ ای 1.6 گیگاهرتزی اینتل سلرون N3060 و 4 گیگابایت رم است. این کروم ‌بوک 1.54 کیلوگرم وزن دارد و بدنه آن از آلیاژ آلومینیوم ساخته شده است. با سپاس از سایت خوب آی تی بازار.

  2. ب اسلام
    جدید ترین لپ تاپ ایسر Chromebook همراه با نمایشگر 14 اینچی که این لپ تاپ دارای طراحی زیبایی است و کاربران زیادی رو به خود جذب کرده است.این کروم ‌بوک فول اچ‌ دی با قیمت 299 دلار عرضه خواهد شد و از جمله پورت‌ های آن می ‌توان به خروجی HDMI و دو USB 3.1 اشاره کرد، کروم‌ بوک 14 اینچی از ماه آوریل در آمریکا و کانادا عرضه می‌ شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا