موبایل

عدم معرفی گوشی موبایل سامسونگ گلکسی S7 در سال جاری

عدم معرفیگوشی موبایل سامسونگ گلکسی S7در سال جاری:شایعات زیادی مبنی بر عرضه زود هنگام گوشی نوت 5 قبل از مراسم IFA ماه سپتامبر، منتشر شده بود و دلیل این اقدام سامسونگ هم مقابله با تهدید آیفون جدید شرکت اپل به نظر می‌رسید. در راستای همین مسئله، خبرهای دیگری نیز در مورد انتشار زود هنگام اس 7 توسط سامسونگ و عرضه آن قبل از کنگره جهانی موبایل WMC، به بیرون درز کرد. اگرچه این اخبار کمی بعید به نظر می‌رسد اما توجه هواداران این برند محبوب را به خود جلب کرده است. حال یک منبع معتبر از درون شرکت اطلاعات بیشتری در همین راستا منتشر کرده است.در ادامه بااخبار آی تیبازار همراه باشید.

عدم معرفی گوشی موبایل سامسونگ گلکسی S7 در سال جاری

یک منبع معتبر، بالاخره بر تمامی شایعات آب سرد ریخت و اعلام کرد کهشرکتقصد ندارد برنامه معمول خود در راستای رونمایی مدل جدیدگوشی موبایل سامسونگرا برهم بزند.

فعلاً اطلاعات دقیقی از این‌که این بار سامسونگ در فکر معرفی چه محصولی است و یا به‌قول‌معروف چه در چنته دارد، معلوم نیست. اما بر اساس آمار منتشر شده از میزان فروش آیفون 6 و آیفون 6 پلاس، سامسونگ از خطر پیش رو باخبر است. اگرچه سامسونگ با انتشار گلکسی اس 6 و گلکسی اس 6 اج، نظر بسیاری از منتقدین را به خود جلب کرد، اما بازارگوشی موبایل، بازاری بسیار پر نوسان و سریعی است و با توجه این‌که زمان رونمایی پرچم‌داران جدید دو شرکت اپل و سامسونگ دقیقاً در مقابل هم قرار دارند، گلکسی نوت 5 پیش رو مسئولیت سختی را بر عهده خواهد داشت.

عدم معرفی گوشی موبایل سامسونگ گلکسی S7 در سال جاری

طبق آخرین اخبار بدست آمده، گلکسی نوت جدید به همراه یک سری ویژگی‌های جدید عرضه خواهد شد. البته کمتر از این هم از شرکت کره‌ای انتظار نداشتیم. صفحه نمایشی با رزولوشن 2K و یا احتمالاً 4K با طراحی شبیه به اس 6 و یک باتری بزرگ‌تر، ازجمله موارد احتمالی برای اینگوشی موبایلاست. و اما پردازنده، مطمنا پس از مسائل اخیر در رابطه با پردازنده جدید شرکت کوالکوم، سامسونگ فرصت را مناسب می‌بیند تا پردازنده‌های خود را کم‌کم در بین گوشی‌های خود و شاید میان سایر گوشی‌ها، رایج کند. احتمالاً شرکت از یک پردازنده اکزینوس با مدل 7422 استفاده می‌کند. USB مورداستفاده هم ممکن است از سری C باشد. مطمنا سامسونگ از دوربین‌های جلو و پشتی هم غافل نخواهد بود و در بازار پررقابت امروز ممکن است همین دوربین به تنها برگ برنده یک محصول یا یک برند تبدیل شود.

درباره اس 7، پیش‌بینی و حدس و گمان بسیار زود به نظر می‌رسد و تنها حرکت صحیح شاید انتظار باشد. اگرچه فرضیه انتشار دو پرچم‌دار در یک سال، بسیار هیجان‌انگیز است، اما نباید اجازه دهیم چنین فرضیه‌هایی، حقایق و واقعیت‌های موجود را در تاریکی خود فرو ببرند. نوشته زیر از یک تیم بازاریابی سامسونگ نقل شده است: شرکت همچنان به برنامه خود در زمینه رونمایی محصولات جدید، پایبند است و سری اس هم از این قائده مستثنا نیست.سامسونگ با انتشار این خبر، سامسونگ باید به نوت 5 و احتمالاً به گلکسی A8 خود، برای نگه‌داشتن شرکت در عرصه رقابت، امیدوار باشد. اما همان‌طور که می‌دانید این غول کره از هیچ‌کس ترسی ندارد و نباید انتظار تغییر برنامه شرکت تنها به خاطر آیفون جدید اپل را داشته باشیم.

نوشته های مشابه

‫2 دیدگاه ها

  1. با سلام خدمت شما
    عدم معرفی گوشی موبایل سامسونگ گلکسی S7 در سال جاری که این گوشی یک گوشی بسیار خوب است و دارای طراحی بسیار نازکی است . این گوشی دارای طرفداران زیادی است ولی سامسونگ هنوز این گوشی رو معرفی نرده.

  2. با سلام و خسته نباشید بنظر من کمپانی سامسونگ خیلی گوشی های جدیدش رو زود به زود به بازار معرفی میکنه و این باعث افت قیمت زیاد در گوشی های قبلیش میشه و این اصلا خوب نیست باید کمی صبر کنه و بعد این گوشی گلکسی S7 رو عرضه کنه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا