راهنمای خریدراهنمای خرید سخت افزار

عرضه اولین هارد 4 ترابایتی قابل حمل جهان توسط سامسونگ

هارد اکسترنال۲.۵ اینچی با ظرفیت ۲ ترابایت از پدیده‌های عجیبی است که در سال‌های اخیر دیده‌ایم. در فضایی اندک ۲ ترابایت فضای ذخیره‌سازی گردهم می‌آید و حال نوبت گام بعدی است: درایو اکسترنالی با ظرفیت ۴ ترابایت.سامسونگ HDD بخشی از کمپانی بزرگ Seagate اقدام به تولید سبک ترین و باریک ترین هارد دیسک جهان با ظرفیت ۴ ترابایت نموده که به صورت یک درایو قابل حمل در اختیار کاربران قرار می گیرد.در ادامه بااخبار آی تیبازار همراه باشید.

عرضه اولین هارد اکسترنال 4 ترابایتی قابل حمل جهان توسط سامسونگ

سامسونگ با پیشرفت‌های تدریجی خود کاری کرده که ۴ ترابایتهارد دیسکدر فضایی که فقط یک دهم اینچ ضخیم‌تر از درایو ۲ ترابایتی است، جای گیرد. بدین ترتیب انتخابی عالی برای دوست‌داران مالتی‌مدیا که حافظه‌ی پرتابل نیاز دارند، فراهم شده است.

این درایوها که Samsung M3 Portable و Samsung P3 Portable  نام دارند ، هر دو ضخامتی معادل ۰.۷۸ اینچ (۱.۹۸ سانتی‌متر) دارند و وزنشان فقط ۲۳۵ گرم است. پورت USB 3.0 در این محصولات به کار رفته و نیازی به آداپتور نیست.ساخت این دو مدل جدید برگرفته از دستاورد مدل Spinpoint M10P سامسونگ با ظرفیت ۴ ترابایت است که هر دیسک آن ۸۰۰ گیگابایت گنجایش داشته و در حقیقت بیشترین تراکم فضایی را دارد.

باریک و سبک بودن سبب آسان تر شدن قابلیت حمل می شود و می توانید به سادگی هارد دیسک را درون کیف و حتی جیب خود جای دهید.

نوشته های مشابه

‫2 دیدگاه ها

  1. سلام خسته نباشید …
    بالاخره چیزی که دنبالش بودمو سامسونگ تولید کرد من زیاد از اینترنت فیلم های سینمایی دانلود میکنم و همیشه مشکل حافظه داشتم و هنوز هم دارم چون نمیخوام فیلم هایی که دانلود می کنم رو از داخل کامپیوترم حذف کنم به همین دلیل به حافظه ی بالایی نیاز دارم و الان هارد من از نوع اینترناله و 1 ترابایت جا داره که واقعا برای من کمه ولی الان فکر کنم با این هاردی که سامسونگ زده بتونم هر چقدر می خوام فیلم بگیرم و غم حافظه رو نداشته باشم لطفا از این هارد ها توی سایتتون قرار بدین تا من بتون از این سایت خیلی خوب این هارد رو خریداری کنم.

  2. با سلام و خسته نباشید این خبر هارد 4 ترابایتی قابل حمل جهان توسط سامسونگ واقعا ادم رو متعجب میکنه و این حجم رو در فضایی که فقط یک دهم اینچ ضخیم‌تر از درایو ۲ ترابایتی هست قرار داده و خیلی سبکه و به راحتی قابل حمله

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا