راهنمای خریدراهنمای خرید تبلت

عرضه تبلت سامسونگ Galaxy Tab A در ایران

گلکسی تب A سری جدید تبلت های سامسونگ است که خیلی بی سر و صدا و به صورت پراکنده و نامنظم در بازارهای مختلف در حال رونمایی است. ابتدا در روسیه و سپس در شرق آسیا، حتی در کره جنوبی یعنی خانه سامسونگ مدلی از این تبلت همراه با S-Pen هم به فروش خواهد رسید.در ادامه بااخبار آی تیبازار همراه باشید.

عرضه تبلت سامسونگ Galaxy Tab A در ایران

اینتبلتها بدون تبلیغات وسیع و یا حتی یک معرفی خاص و متمرکز، اما تغییر بزرگی را به خانواده تبلت های سامسونگ آورده است. جنس بدنه؟ خیر، نسبت تصویر نمایشگر! حالا مدل 8 اینچی گلکسی تب A در بازار کشورمان و البته به صورت غیر رسمی یافت می شود، به بهانه این موضوع، نگاهی خواهیم داشت به گلکسی تب A و راهبرد سامسونگ در بخش تبلت خود.

عرضه تبلت سامسونگ Galaxy Tab A در ایران

این گلکسی تب A مدل 8 اینچی است. تبلتی که از نسل چهارم مخابراتی هم پشتیبانی می کندو ظاهر این تبت بسیار آشناست اما  تفاوت مشخصی با نسل پیشین کرده است. نسل های پیشین دارای نسبت تصویر 16:9 یا عریض بودند، چیزی شبیه به همه تبلت های اندرویدی اما حالا سامسونگ تغییر رویه داده است و نسبت تصویر تبلت های سری A خود را از 16:9 به 4:3 تغییر داده است، این همان تسبت تصویر آیپد های اپل است. اما چرا؟ تبلت های با نمایشگر عریض برای تماشای ویدیو مناسب تر خواهد بود، پس چرا سامسونگ تغییراتی در این بخش اعمال کرده است؟

شاید چون افراد زیادی نیستند که با تبلت خود فیلم ببیند اما افرادی زیادی هستند که کارهای اداری خود، مطالعه مجله و کتاب های الکترونیک را با چنین دستگاهی انچام می دهند. شاید همانطور که در بازار موبایل نمایشگر با نسبت تصویر 16:9 خریدار بیشتری دارد در دنیای تبلت هم باید شاهد تبلت هایی با نسبت تصویر 4:3 باشیم.

مشخصاتتبلت سامسونگگلکسی Tab A

عرضه تبلت سامسونگ Galaxy Tab A در ایران

اینتبلت8 اینچی سری Galaxy Tab A ضخامت و وزن کمتری نسبت به رقیب مستقیم خود یعنی آیپد مینی 3 دارد اما نسبت نمایشگر به بدنه آیپد و همچنین نمایشگر این تبلت اپل بهتر از رقیب سامسونگی خود است. رزلوشن نمایشگر گلکسی تب A برابر 1024*768 پیکسل است و پردازنده اصلی آن 4 هسته ای به فرکانس 1.2 گیگاهرتز است که احتمالا ساخت کوالکام خواهد بود. مدل LTE دارای 2 گیگابایت رم و مدل Wi Fi دارای 1.5 گیگابایت رم است.

در مجموع می توان گلکسی تب A را یک تبلت میانه رده دانست، تبلتی که تنها مورد خاصش را می توان در تغییر ابعاد تصویر دانست که کم کم اذهان عمومی را برای ورود تبلت های بعدی و قوی تر سامسونگ با چنین تسبت تصویری آماده کند.

عرضه تبلت سامسونگ Galaxy Tab A در ایران

اما نکته قابل توجه برای ما درباره نمونه موجود در کشور عزیزمان این است که مدل این دستگاه SM-T355 بود در حالی که مدل نسخه جهانی آن یعنی گلکسی تب A مدل 8 اینچی، SM-T350 است. مشخصات این تبلت به مدل T350 تفاوتی ندارد و هنوز دلیل تفاوت آن را نمی دانیم. البته اگر به سنت سری های پیشین سامسونگ مثل گلکسی نوت 3 به مسئله نگاه کنیم، مدل های LTE دارای کد T355 و مدل های Wi-Fi آن دارای مدل SM-T350 است.

نوشته های مشابه

‫3 دیدگاه ها

  1. با سلام و خسته نباشید . این تبلت جدید سامسونگ خیلی ظریف طراحی شده و همینطور وزن خیلی کمی داره که میتونه جز قابلیت های خوب این تبلت باشعه . خوشحالم که این تبلت بلاخره به بازار ایران هم عرضه شده و تونسته جای خودش رو در بازار پیدا کنه

  2. با سلام
    تبلت سامسونگ Galaxy Tab A در ایران که این تبلت دارای امکاناتخ وبی است و کاربران زیادی رو به خود جذب کرده.این تبلت دارای طراحی نازکی است و نمایشگر خوبی هم دارد.

  3. با سلام و خسته نباشید به دوستداران ایتی بازار
    با وجود طراحی زیبای این گوشی وهمچنین ابعاد مناسبی که داره میتونه مورد توجه مشتریانش قرار بگیرد و AGalaxy Tab سری جدید تبلت های سامسونگ است که خیلی بی سر و صدا در حال فروش هست ولی علاوه بر مشخصات فنی خوبی این تبلت سامسونگ محصولات بات کیفیت و سنگین عرضه میکنه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا