راهنمای خرید لپ تاپ

بازگشت Vaio با عرضه سه لپ تاپ جدید به بازار آی تی

بازگشت Vaio با عرضه سه لپ تاپ جدید به بازار آی تی در حالی اتفاق افتاد که این برند محبوب مدت ها با کمپانی معروف سونی همکاری داشته و محصولات خوب و قابل قبولی را برای علاقه مندانش عرضه نموده است. وایو پس از جدایی از سونی، آهسته و پیوسته در حال باز کردن راه خودش به بازارهای جهانی، از جمله بازار ایالات متحده ی آمریکا است و در همین راستا امروز با معرفی سه لپ تاپ که کاربران حرفه ای تر را هدف گرفته اند گامی بزرگ برداشته است. در ادامه بااخبار آی تی و فناوریدر آی تی بازار همراه باشید.

لپ تاپ وایو Z Flip

لپ تاپ وایو Z Flip

«Vaio Z Flip»، لپ تاپی 13 اینچی و دارای نمایشگر لمسی، با رزولوشن صفحه نمایش 2560 در 1440  پیکسل محسوب می شود که می توان آن را مهم ترین نوت بوک در میان سه دیوایس تازه رونمایی شده دانست. دستگاه مورد اشاره قیمتی نسبتاً‌ بالا دارد، ولی شرکت سازنده می گوید کیفیت ساخت بالا و کارایی مطلوب، هزینه ای که می پردازید را جبران خواهند کرد. از دیگر ویژگی های مهم آن نیز باید به قابلیت چرخش کامل نمایشگر و امکان در دست گرفتن دستگاه همانند یکتبلتاشاره کرد. نوت بوک یاد شده در داخل بدنه ای از جنس آلومینیوم جای گرفته و توسط پردازنده های Core i5 یا i7 «اسکای لیک» اینتل به همراه 8 یا 16 گیگابایت حافظه ی رم قدرت یافته است. ناگفته نماند باتری Z Flip به حدی توانایی دارد که می تواند آن را 11 الی 12 ساعت روشن نگه دارد، هر چند وایو می گوید این اعداد قطعی نیستند و نحوه استفاده ی کاربر هم در موضوع دخیل خواهد بود.

لپ تاپ وایو Z Flip

دیوایسی که در بالا به آن پرداختیم را به نوعی می توان پاسخ مستقیم وایو به مک بوک پرو های اپل دانست و به نظر می رسد برند مذکور سعی کرده دستگاهی را خلق کند که ضمن اجرای ویندوز کارایی به شدت بالا را ارائه نماید. از همین امروز فروش Z Flip در ژاپن آغاز شده، ولی سایر بازارها می بایست قدری دیگر منتظر بمانند ضمن اینکه قیمت مدل پایه اینلپ تاپ1.799 دلار خواهد بود.

لپ تاپ وایو Z Clamshell

وایو یک لپ تاپ دیگر مشابه Z Flip را هم رونمایی کرده که برخی از قابلیت های خاص و ویژه ی مدل قبلی را در خود ندارد، از جمله امکان چرخش کامل صفحه نمایش و بدل شدن به تبلت. این محصول «Vaio Z Clamshell» نام گرفته از نظر بدنه بسیار شبیه دیگر همتای خود است ولی در آن خبری از نمایشگر لمسی نیست و می بایست به رزولوشن 1080p بسنده کنید. ضمناً برای خریدش هم باید قیمت پایه ی 1.499 دلاری را بپردازید.

لپ تاپ وایو Z Flip

لپ تاپ وایو S

در کنار دو لپ تاپی که معرفی شد، مدل سومی نیز وجود دارد که البته مدتیست در ژاپن به فروش می رسد و ظاهراً موفق ترین و پر هوادارترین نوت بوک وایو محسوب می شود. دستگاه مذکور نام «Vaio S» را یدک می کشد و ظاهری زیبا دارد، اما پورت های VGA و اترنتی آن شما را به نوعی به یاد دیوایس هایی که در اواخر 2000 عرضه می شدند می اندازند. فروش وایو اس از ماه مارس در ایالات متحده و برخی از بازارهای دیگر آغاز خواهد شد و برای دو مدلی که پیش تر به آنها پرداختیم نیز لازم است تا فوریه منتظر بمانید.

لیست قیمت لپ تاپ

نوشته های مشابه

‫4 دیدگاه ها

  1. Vaio یکی از شرکت های خیلی خوب تولید کننده لپ تاپ در دنیاست ولی چند سالی بود که لپ تاپ جدیدی روانه بازار نکرده بود و من امروز با این خبر سایت آی تی بازار مطلع شده که این شرکت Vaio سه لپ تاپ جدید روانه بازار کرده و با اطلاعاتی که از این سه لپ تاپ در این خبر به اشتراک گذاشته شده این لپ تاپ ها خیلی خوب هستند به این دلیل که از تراشه های Core i5 یا i7 در تولید این لپ تاپ ها استفاده شده و همین موضوع باعث می شه تا این لپ تاپ ها سرعت بی نظیری داشته باشند و دستورات کاربران رو با سرعت بالایی انجام می دهند.

  2. سلام خدمت شما
    بازگشت Vaio با عرضه سه لپ تاپ جدید به بازار آی تی که این لپ تاپ دارای امکانات خوبی است و توجهع کاربران زیادی رو بخ خود جلب کرده است. این لپ تاپ ها قیمت مناسبی دارند.

  3. سلام این لب تاب Vaio در نبودش در ای تی بازار تاثیر چندانی نداشته ای تی بازار با تنوعی که در لبتاب داره ادم کبود محصولات با برندای ناشناس و احساس نمیکنه و یبا خراب شدن این برند ها تعمیراتشون سخت و با هزینه زیادی رو به رو خواهدشد ممنون از ای تی بازار

  4. با سلام
    شاید قبلا شنیده باشید که سونی لپ تاپ های خوب و امکانات بالایی تولید میکند. شرکت سونی با سه تبلت به بایزار آی تی برگشت.لپ تاپ وایو Z Clamshell و لپ تاپ وایو S و لپ تاپ وایو Z Flip این سه بپ تاپ جالب شرکت سونی هستند که هر کدام ویژگی های خوبی دارند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا