راهنمای خریدراهنمای خرید صوت و تصویر

عرضه مانیتور های جدید ایسوس در نمایشگاه IFA 2016

عرضه مانیتور های جدید ایسوس در نمایشگاه IFA 2016 انتخاب را برای علاقه مندان به کمپانی ایسوس سخت کرد و تمامی محصولاتی که در این نمایشگاه رونمایی شد دارای قابلیت های خاصی بوده که نمی توان به راحتی از کنار آن ها گذشت. ایسوس در IFA 2016 از جدیدترین خلاقیت های خود در زمینه گیمینگ و سبک زندگی رونمایی کرد. در این نمایشگاه ایسوس با نمایش سری جدید کالا ها و معرفی ویژگی های جدید بار دیگر خودنمایی کرد.برای اطلاعات بیشتر از محصولات جدید ایسوس با اخبار آی تی و فناوری آی تی بازار همراه باشید.

مانیتور ایسوس Designo Curve MX34VQ

مانیتور ایسوس Designo Curve MX34VQ

مانیتور 34 اینچ خمیده با پنل فوق عریض QHD خود با خمیدگی 1800R، تصویری یکدست و بی نقص در صفحه نمایش پدید می آورد و زیبایی Designo Curve MX34VQ چشم هر کاربری را در این نمایشگاه به سمت خود می ربایید. نسبت تناسب 21:9 آن تجربه ای خاص از نمایشگر های جدید ایسوس به کاربر منتقل می کند. این مانیتور از اسپیکر های استریو 8 واتی که با فناوری SonicMaster ایسوس مجهز شده اند استفاده می کند. این اسپیکر ها توسط کمپانی Harman Kardon طراحی شده اند و یک شارژر Qi نیز در قسمت پایه آن برای شارژر دستگاه های سازگار تعبیه شده است.

مانیتور ایسوس Designo MX27UC

مانیتور ایسوس Designo MX27UC

ایسوس در این مدل نیز از فناوری صوتی انحصاری SonicMaster استفاده کرده است که اسپیکر های 3 واتی MX27UC صدایی شفاف و با وضوح فوق العاده را با کمک کمپانی مشهور ICEpower®, Bang and Olufsen بهبود بخشیده است. این نمایشگر 27 اینچی با تفکیک پذیری 4K /3840*2160 مجهز به پنل IPS است و از طیف رنگ 100% sRGB و نور و درخشش تصویری خیره کننده آن و طراحی بدون قاب صفحه نمایش جلوه ای خاص به میز کارتان می بخشد. Designo MX27UC از آخرین راهکار های اتصال به سیستم بهره می برد و می تواند از یک پورت USB Type C، سیگنال های تصویر و انرژی لازم برای روشن ماندن استفاده کند.

مانیتور ایسوس ZenScreen MB16AC

مانیتور ایسوس ZenScreen MB16AC

این نمایشگر 15.6 اینچی سبکترین و نازکترین مانیتور قابل حمل با تفکیک پذیری Full HD در جهان است. قابلیت جابجایی و وزن بسیار سبک 800 گرمی و با ضخامت تنها 6.5 میلی متر، ZenScreen MB16AC را به یکی از خواستنی ترین مانیتور های پرتابل تبدیل کرده است. ZenScreen MB16AC از یک پورت هیبریدی USB-C برای دریافت سیگنال تصویر و انرژی لازم جهت روشن ماندن استفاده می کند که با دستگاه هایی که هر کدام از پورت های USB نوع A یا C را داشته باشند، سازگار است. ZenScreen MB16AC دارای یک کیس 1 میلیمتری هوشمند است که هم از مانیتور محافظت می کند و هم امکان استفاده در دو حالت افقی و عمودی را برای آن مهیا می کند.

مانیتور گیمینگ ایسوس ROG Swift PG258Q

مانیتور گیمینگ ایسوس ROG Swift PG258Q

مانیتور مخصوص بازی ROG Swift PG258Q با پنل 24.5 اینچی خود از تفکیک پذیری Full HD برخوردار است که با نرخ تازه سازی 240 هرتزی ذاتی پنل، آن را به نمایشگری برای قهرمانان دنیای e-Sport تبدیل کرده است. نرخ پاسخگویی GTG این نمایشگر تنها 1 ثانیه است و با فناوری NVIDIA G-SYNC™ هیچ لگ و پرشی را در صحنه های مختلف از بازی پدیدار نمی کند. ظاهر این مانیتور نیز با تم تیتانیوم- مسی پلاسمایی و نور پردازی چشمک زن نشان ROG، چهره ای خاص به آن بخشیده است. این مانیتور مانند دیگر نمایشگرهای مخصوص بازی از فناوری های GamePlus  و GameVisual ایسوس بهره می برد تا گیمر بهترین تجربه از بازی را داشته باشد.

مودم روتر ایسوس DSL-AC87VG

مودم روتر ایسوس DSL-AC87VG

این محصول دو بانده ایسوس یک دستگاه همه کاره برای داشتن شبکه قدرتمند خانگی و اینترت DSL است که از آخرین استاندارد های ADSL و VDSL پشتیبانی می کند.مودم روترDSL-AC87VG می تواند شبکه ای با سرعت حداکثر 600 مگابیت بر ثانیه در باند 2.4 گیگاهرتز و 1734 مگابیت در باند 5 گیگاهرتز در محیط بی سیم ایجاد کند که برای فعالیت های چند بخشی از یک پردازنده قدرتمند 2 هسته ای استفاده می کند. همچنین DSL-AC87VG علاوه بر پوشش مناسب شبکه Wi-Fi با VoIP نیز سازگار است و برای کاربر، امکان استفاده از ارتباط تلفن انترنتی را به ارمغان می آورد.

لیست قیمت مانیتور

کاربر گرامی، لطفاً با درج نظرات خود در ارائه مطالب مفید تر این پورتال را یاری فرمائید و در صورت مفید واقع شدن این مطلب در مورد محصولات ایسوس برای دوستان خود در شبکه های اجتماعی منتشر نمائید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا