راهنمای خریدراهنمای خرید گجتهندزفری و هدست

هندزفری و ساعت هوشمند وان پلاس به زودی عرضه خواهند شد

بر اساس گزارش منتشر شده، در رویداد 14 اکتبر که وان پلاس برگزار خواهد کرد شاهد رونمایی گوشی جدید پرچمدار وان پلاس، هندزفری بلوتوث و ساعت هوشمند این برند خواهیم بود. پیش از این اعلام شده بود که این رویداد فقط به گوشی پرچمدار وان پلاس 8 تی می باشد اما بعدا در توییتی خبر رونمایی هندزفری بیسیم این برند هم منتشر شد و کمی پس از آن نیز خبر رونمایی ساعت هوشمند و اقتصادی وان پلاس به گوش رسید. این طور که به نظر می رسد وان پلاس با انتشار محصولات جدید خود قصد رقابت با محصولات مشابه از برند هایی چون اپل، سامسونگ و هوآوی را دارد.

ساعت هوشمند و هندزفری وان پلاس به زودی عرضه خواهند شد

لیست قیمت هندزفری بلوتوث

هندزفری بلوتوث وان پلاس رقیب هدفون های بیسیم برندهای برتر

خبر ساخت و عرضه هندزفری بلوتوث از برند وان پلاس چند ماه پیش بر سر زبان ها افتاد. اما همزمان با رونمایی از گوشی وان پلاس 8 تی، به نظر نمیرسید این رویداد منحصرا به معرفی یک گوشی پرچمدار اختصاص داشته باشد. بنابراین خبر انتشار هدفون وان پلاس بیشتر قوت گرفت. در این میان تیزری هم از هدفون های جدید وان پلاس توسط این شرکت منتشر شد که نشان میدهد هندزفری بلوتوث جدید این برند قابلیت های عالی ای خواهد داشت. هندزفری OnePlus Buds Z برخلاف وان پلاس بادز سری قبلی از سری های سیلیکونی بهره خواهد برد که در هدفون های بیسیم Bullet شاهد بودیم. این فناوری برای قرارگیری بهتر در گوش و جلوگیری از شنیدن صداهای خارجی مورد استفاده قرار می گیرد.

هندزفری بلوتوث وان پلاس رقیب هدفون های بیسیم برندهای برتر

ساعت هوشمند وان پلاس با نمایشگر گرد طرحی شبیه سامسونگ واچ

همانطور که می دانید وان پلاس، اوپو، ویوو و ریلمی برندهای زیر مجموعه شرکت BBK الکترونیکس هستند و بنابراین طرح های آنها برای ساخت گجت شبیه به هم از کار در می آیند. ساعت هوشمند وان پلاس شبیه طرحی است که پیش تر در اوپو واچ عرضه شده بود و هر دوی این طرح ها در واقع از ساعت هوشمند سامسونگ الهام گرفته شده اند. همانطور که جای خالی یک ساعت هوشمند در میان محصولات جدید ساخت برند وان پلاس خالی بود به نظر می رسد به زودی و با عرضه وان پلاس بادز جدید این ساعت هوشمند با صفحه گرد هم وارد بازار شود.

ساعت هوشمند وان پلاس با طراحی صفحه گرد شبیه سامسونگ واچ

هر دو برند اوپو و وان پلاس در حال برنامه ریزی برای معرفی پرچمداران خود هستند. وان پلاس 8 پرو و اوپو فایند X2 دو محصولی هستند که احتمالا تا ماه های آینده اطلاعات بیشتری از آنها در زمان عرضه خواهیم داشت. با همه این اطلاعات پیش بینی می شود ساعت های هوشمند این برند ها هم چه از لحاظ سخت افزاری و چه از لحاظ نرم افزاری شباهت های زیادی به هم داشته باشند.

شیما ترابی

دانش آموخته زبان انگلیسی و روانشناسی هستم. چندین مقاله در زمینه های مختلف منتشر کرده ام و به مباحث حوزه فناوری اطلاعات بسیار علاقمند هستم. تولید محتوا از علائق اصلی من بوده و در حال حاضر در این حوزه فعالیت می کنم. همکاری با آی تی بازار و تیم حرفه ای این مجموعه از افتخارات کارنامه کاری من می باشد.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. این برند جدید تا جا بیوفته یکم زمان میبره قطعا، چون حداقل تو ایران طرفدار نداره، شیائومی هم یکم طول کشید تا جا بیوفته و بنظر من خیلی بیشتر از سامسونگ اوکیه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا