راهنمای خرید

عرضه گوشی موبایل قدرتمند هوآوی P9 اواخر امسال

عرضه گوشی موبایل قدرتمند هوآوی P9 اواخر امسال خواهد بود و این اسمارت فون پرچم دار به احتمال زیاد با توجه به برنامه زمانی سابق Huawei در عرضه گوشی موبایل هایش در ماه مارس عرضه خواهد شد. کمپانی چینی، هواوی اخیراً فعالیت زیادی دارد و همان طور که در خبرها دیده اید، سومین تولید کننده بزرگ دنیا لقب گرفته است. اکنون نوبت به Huawei P9، گوشی پرچم دار هواوی رسیده است که مدتی است بر سر زبان ها افتاده و قرار است در ماه مارس سال آینده رونمایی شود.در ادامه با اخبار آی تی و فناوری در آی تی بازار همراه باشید.

به احتمال بسیار زیاد پرچم دار اصلی سال آینده کمپانی هواوی مدل P9 خواهد بود و با توجه به این که هواوی در ماه آوریل بود که Huawei P8 را عرضه کرد و همین طور Mate 8 که به تازگی معرفی شده است از این جهت رونمایی از پرچم دار بعدی در ماه مارس منطقی به نظر می رسد.

اطلاعاتی که تاکنون درباره مشخصاتگوشی موبایلP9 در دست است، شامل پردازنده هشت هسته ای Kirin 950 و نمایشگر 5.2 اینچی می شود. گفته می شود این نمایشگر طراحی خمیده خواهد داشت که معلوم نیست این شامل خود نمایشگر هم می شود یا نه. حافظه رم 4 گیگابایتی، سنسور اثرانگشت از مزیت های این پرچم دار هواوی محسوب می شوند.  اما شاید جالب ترین نکته درباره این دستگاه تکنیک به کار گیری دوربین در آن باشد که ظاهرا با دو عدد دوربین در پشت آن مواجه خواهیم بود.

با توجه به اینکه استقبال زیادی ازدوربینهایی با قابلیت ضبط سه بعدی از سوی کاربران به عمل نیامده و همچنین HTC هم پس از یک بار استفاده از چنین راهکاری برای افزایش عمق تصویر و دسترسی به جزئیات بیشتر را امتحان کرده و دیگر آن را ادامه نداده، باید دید هواوی چه ترفند و قابلیتی را به همراه این ساختار دوگانه برای کاربران در نظر گرفته است. همچنین گوشی Huawei P9 Max با نمایشگر 6.2 اینچی، نیز احتمالاً در سال آینده عرضه خواهد شد که ممکن است این اتفاق همزمان با P9 بیفتد.

لیست قیمت گوشی موبایل

هانیه صفدری

نمایش دیدگاه ها

  • با سلام . روزتون بخیر. به نظر من شرکت های چینی مثل همین هواوی طراحی خیلی خوبی برای گوشی های موبایل خود در نظرمیگیرن ظرافت خیلی خوبی که هواوی برای گوشی های سری pدر نظر گرفته. اندازه ی صفحه نمایش بزرگ و همچنین دوربین عالی از دیگه ویزگی هایی هست که باعث جذب کاربران و علاقه مندان بیشتر برای این گوشی ها شده. گوشی p8 با استقبال زیادی روبرو شد و به نظر من همین باعث شده که هواوی رو محصول جدیدش تمرکز بیشتری داشته باشه.

  • با سلام
    عرضه گوشی موبایل قدرتمند هوآوی P9 اواخر امسال که این گوشی بسیار خوب است و دارای پردازنده هشت هسته ای Kirin 950 و نمایشگر 5.2 اینچی است که این باعث شده طرفداران زیادی رو به خود جذب کند.

  • گوشی موبایل هوآوی دارای قیمت های مناسبی میباشد با تشکر از شما

نوشته های اخیر

راهنمای خرید هارد اینترنال

همانطور که می‌دانید هارد دیسک یکی از مهم ترین قطعات سخت افزاری کامپیوتر و لپ‌…

4 هفته قبل

لپ تاپ مناسب برای برنامه نویسی

زمانی که قصد خرید لپ تاپ دارید اول از همه نیازهای خود را بررسی خواهید…

2 ماه قبل

بهترین نرم افزارهای هواشناسی

نرم افزارهای آب و هوا در بسیاری از موقعیت ها بسیار مفید هستند، اما انتخاب…

2 ماه قبل

آموزش مرحله به مرحله حذف اکانت اینستاگرام

 حذف اینستاگرام ترسناک به نظر می رسد، به خصوص اگر یک کسب و کار کوچک…

2 ماه قبل

بهترین نرم افزارهای آرایش چهره برای اندروید و iOS

اکثر برنامه های روتوش و آرایش عکس در اندروید و iOS  به صورت رایگان در…

3 ماه قبل

نحوه کسب درآمد در تلگرام در سال 2024

در سال های اخیر اپلیکیشن تلگرام قدرت خود را به عنوان یک ابزار کسب درآمد…

3 ماه قبل