موبایل

عرضه گوشی موبایل هوآوی Honor 5X با حسگر اثر انگشت

عرضهگوشی موبایل هوآوی Honor 5X با حسگر اثر انگشت و قیمتی بسیار مناسب توسط کمپانی هواوی در چین انجام شد و این اسمارت فون کاملا اقتصادی می باشد. به نظر می رسد هر روزی که می گذرد شرکت های بیشتری موبایل هایی اقتصادی که دارای سنسور اثر انگشت هستند را راهی بازار می کنند. در همین راستا هوآوی مالک نام تجاری Honor نیز دستگاهی جدید با عنوان Honor 5X، مجهز به نمایشگر ۵.۵ اینچی را رونمایی کرده که از قابلیت یاد شده هم بهره می برد.در ادامه بااخبار آی تیبازار همراه باشید.

گوشی موبایل هوآوی Honor 5X

همانطوری که در ابتدای مطلب اشاره شدگوشی موبایلHonor 5X با رابط کاربری EMUI به دست کاربران خواهد رسید، که به صورت معمول عملکردی روان دارد و البته جلوه های آن می توانند قدری بیشتر بهینه سازی شوند. نکته ی مهم در مورد این اسمارت فون نیز همانگونه که دریافته اید برخوردار بودنش از قیمتی اقتصادی در کنار حسگر اثر انگشتی بسیار سریع و دقیق است. برای استفاده ی از این حسگر کافیست تنها یکبار بخش زیرین دوربین پشتی را لمس کرده تا موبایل تان آنلاک شود.

گوشی موبایل هوآوی Honor 5X

نباید از یاد برد این دیوایس با بهره گیری از چیپست اسنپدراگون ۶۱۵ و سه گیگابایت تلاش داشته تا خودش را به محصولات میان رده نزدیک نماید؛پردازندهمذکور به هشت هسته Cortex A53 مجهز گشته که ۴ عدد از آنها با فرکانس ۱.۵ گیگاهرتز و ۴ عدد دیگر با فرکانس ۱.۲ گیگاهرتز به پردازش مشغول خواهند بود.

گوشی موبایل هوآوی Honor 5X

دستاورد جدید کمپانی اهل سرزمین اژدهای سرخ که در بالا به آن پرداختیم از سوم نوامبر مصادف با ۱۲ آبان در چین عرضه خواهد شد و شاید در آینده ای نزدیک شاهد ارائه ی آن به سایر بازارهای جهانی نیز باشیم.

گوشی موبایل هوآوی Honor 5X

مدل دارای دو گیگابایت حافظه ی رم Honor 5X قیمتی ۱۵۷ دلاری دارد و نمونه ی بهره مند از ۳ گیگابایت رم نیز برچسب هزینه ای ۲۲۰ دلاری را به خود تخصیص داده است.

موبایل مورد اشاره ابتدا فقط در اختیار کاربران چینی قرار خواهد گرفت و مشخصه های فنی اصلی آن عبارت هستند از:

  • پلتفرم: اندروید ۵.۱ با رابط کاربری EMUI
  • ابعاد: ۱۵۱.۳ در ۷۶.۳ در ۷.۹ میلیمتر
  • وزن: ۱۵۸ گرم
  • نمایشگر: ۵.۵ اینچ با رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل
  • چیپست: اسنپدراگون ۶۱۵
  • حافظه رم: دو و سه گیگابایت
  • دوربین: ۱۳ مگاپیکسل با گشودگی دهانه لنز f/2.0، دوربین جلویی ۵ مگاپیکسل
  • حافظه داخلی: ۱۶ گیگابایت
  • باتری: ۳۰۰۰ میلی آمپر ساعت

گوشی موبایل هوآوی Honor 5X

قیمت گوشی موبایل

نوشته های مشابه

‫3 دیدگاه ها

  1. با سلام
    خیلی خوشحالم که شرکت هواوی گوشی موبایل هوآوی Honor 5X با حسگر اثر انگشت و قیمتی بسیار مناسب عرضه کرده این اسمارت فون کاملا اقتصادیه . این گوشی به هشت هسته Cortex A53 مجهز شده که ۴ عدد با فرکانس ۱.۵ گیگاهرتز و ۴ عدد دیگه با فرکانس ۱.۲ گیگاهرتز به پردازش مشغول میشن و این عالیه

  2. برای خرید گوشی موبایل هوآوی Honor 5X آیا از شما بصورت مستقیم میتونیم خرید انجام بدیم؟ در صورت امکان لیست قیمت گوشی موبایل هوآوی را در اختیار ما قرار دهید

    1. برای خرید گوشی موبایل هواوی یا هر محصولی از بازار آی تی ، سایت آی تی بازار، منابع اصلی واردکننده و یا نمایندگی های فروش را به شما معرفی میکند و شما میتوانید بدون واسطه و بصورت مستقیم با قیمتی مناسب تر خرید نمائید. برای دریافت قیمت های گوشی موبایل مراجعه به دو آدرس ذیل می تواند به شما کاربر مفید باشد :

       
      لیست قیمت گوشی موبایل                                    لیست قیمت گوشی موبایل هوآوی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا