راهنمای خرید

ارزان ترین تبلت جهان با قیمت 1 دلار وارد بازار آی تی خواهد شد

ارزان ترین تبلت جهان با قیمت 1 دلار وارد بازار آی تی خواهد شد و این تبلت 1 دلاری را اپراتور آمریکای AT&T رونمایی کرد که دارای باتری 4600 میلی آمپری بوده و کاربران می توانند به مدت 10ساعت از تبلت Trek 2 HD استفاده نمایند. در ادامه با اخبار آی تی و فناوری در آی تی بازار همراه باشید.

تبلت Trek 2 HD

هر چقدر هم که درباره ارزش متفاوت پول در کشورهای مختلف صحبت کنیم، باز هم 1 دلار رقم بسیار ناچیزی به حساب می آید. با این قیمت (حدود 3500 تومان) نهایتا می توانید خودتان به یک بستنی مهمان کنید یا یک مسیر نسبتا طولانی را با تاکسی طی کنید. اما همین 1 دلار می تواند برای خرید ارزان ترین تبلت جهان هم مصرف شود.

اپراتور آمریکایی AT&T اخیرا از تبلت مدل Trek 2 HD رونمایی کرده که با قیمت فوق العاده 1 دلاری به عنوان ارزان قیمت ترین تبلت جهان شناخته می شود. البته طبق معمول برنامه های تجاری این شرکت ها، کاربران می بایست با قراردادی دو ساله، 7.5 دلار هر ماه پرداخت کنند که قیمت نهایی تبلت را به 150 دلار می رساند.

تبلت Trek 2 HD

اما از نظر مشخصات فنی این دستگاه دارای نمایشگر 8 اینچی با وضوح HD است و در قلب آن نیز پردازنده ای هشت هسته ای با فرکانس کاری 1.5 گیگاهرتز به همراه 2 گیگابایت حافظه RAM فعالیت می کنند. 16 گیگابایت فضای ذخیره سازی داخلی و قابلیت افزایش آن به کمک کارت حافظه تا 128 گیگابایت نیز در دسترس کاربر است.

تبلت Trek 2 HD

یک دوربین 5 مگاپیکسلی اصلی و دوربین ثانویه با همین دقت نیز در این دستگاه وجود دارد. به گفته سازندگان تبلت Trek 2 HD این تبلت به کمک باتری 4600 میلی آمپر ساعتی به مدت 10 ساعت فعالیت کند و بعد از آن هم با استفاده از تکنولوژی شارژ سریع در مدت کوتاهی شارژ شود.

لیست قیمت تبلت

کاربر گرامی، لطفاً با درج نظرات خود در ارائه مطالب مفید تر این پورتال را یاری فرمائید و در صورت مفید واقع شدن این مطلب در مورد کارت تبلت Trek 2 HD برای دوستان خود در شبکه های اجتماعی منتشر نمائید.

نوشته های مشابه

‫2 دیدگاه ها

  1. سلام
    این واقعا کار خیلی خوبی هستش که سایت خوب آی تی بازار انجام داده من که حتما از این تبلپ ها تهیه می کنم چون با این قیمتی که این تبلت ها دارند هیچ چیز مشابه دیگه ای نمیشه خرید و من به همه هم پیشنهاد میدم تا از این تبلت ها خریداری کنند .ظاهرشون که خیلی خوبه و با مشخصاتی هم که ازش به اشتراک گذاشته شده حتما ارزش خرید داره.

  2. هزینه هایی که طی دوسال خریداران پرداخت می کنن قیمت تبلت Trek 2 HD مثل تبلت های دیگه میشه پس قیمتش یک دلار نیست!!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا