قطعات کامپیوتر

فروش اسپیکر Beolit 17 ساخت شرکت محبوب B & O Play آغاز شد

فروش اسپیکرBeolit 17 ساخت شرکت محبوب B & O Play آغاز شد و کاربران می توانند از وب سایت رسمی کمپانی مطرح این اسپیکر را خریداری کنند همچنین پشتیبانی از بلوتوث 4.2 باعث می شود تا شما به راحتی دستگاه ‌های ‌هوشمند دیگری را به این اسپیکر متصل نمایید. در ادامه با اخبار آی تی و فناوری در آی تی بازار همراه باشید.

اسپیکر Beolit 17

لیست قیمت اسپیکر

شرکت B & O Play همیشه به عنوان یک شرکت مطرح تولید کننده محصولات صوتی شناخته می ‌شود که از عملکرد بالایی برخوردارند و با کیفیت محسوب می ‌شوند. این شرکت به تازگی یک اسپیکر پریمیویمی را تحت عنوان Beolit 17 معرفی کرد.

اسپیکر Beolit 17

اسپیکرBeolit 17 ساخته شده از آلومینیوم و چرم بوده و قدرت آن به 2450 وات می‌ رسد. بنابراین باید انتظار خروجی صوتی قابل توجهی از اسپیکر Beolit 17 داشت. یک باتری 2200 میلی‌ آمپری وظیفه تامین انرژی اسپیکر را برعهده داشته و عمر باتری آن را تا 24 ساعت ادامه می ‌دهد.

اسپیکر Beolit 17

گذشته از آن پشتیبانی بلوتوث 4.2 این اجازه را می ‌دهد تا بتوان دستگاه ‌های ‌هوشمند دیگر مانندلپ تاپ، تلفن هوشمند و… را برای پخش موسیقی به این اسپیکر B & O Play متصل کرد. قیمت اسپیکر Beolit 17 بیش از 449 پوند بوده و برای خرید دردسترس است. برای کسب جزئیات بیشتر به وب ‌سایت رسمی کمپانی B & O Play مراجعه کنید تا اطلاعات دقیقی بدست آورید.

کاربر گرامی، لطفاً با درج نظرات خود در ارائه مطالب مفید تر این پورتال را یاری فرمائید و در صورت مفید واقع شدن این مطلب در مورد اسپیکر B & O Play برای دوستان خود در شبکه های اجتماعی منتشر نمائید.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. چه اسپیکر قشنگیه تا به حال ندیده بودم ولی اسپیکر Beolit 17 با قیمت گرونی که داره فک نکم فروش خوبی رو بتونه تجربه کنه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا