راهنمای خرید لپ تاپ

فروش الترابوک های ال جی سری 15 GRAM هم اکنون در بازارهای جهانی

فروشا لترابوک های ال جی سری 15 GRAM هم اکنون در بازارهای جهانی شروع شده است و نمایشگر این لپ تاپ ها IPS بوده و از دقت FHD  نیز پشتیبانی می کند و در حال حاضر با قیمت های متفاوت از سوی کمپانی مطرح قابل عرضه می باشد.در ادامه با اخبار آی تی و فناوری در آی تی بازار همراه باشید.

فروش الترابوک های ال جی سری 15 GRAM هم اکنون در بازارهای جهانی شروع شده است و نمایشگر این لپ تاپ ها IPS بوده و از دقت FHD  نیز پشتیبانی می کند و در حال حاضر با قیمت های متفاوت از سوی کمپانی مطرح قابل عرضه می باشد.

ال جی الکترونیک در نمایشگاه CES 2016 برای اولین بار الترابوک های GRAM را معرفی و پرده برداری کرد. پس از تولید سری اول این الترابوک ها، هم اکنون این شرکت سری دوم این محصولات را روانه خط تولید کرد.سری جدید GRAM با نام GRAM 15 شامل لپ تاپ های کلاس 15 اینچی است.

اینلپ تاپها از پردازنده های اسکای لیک در مدل های کم مصرف i7 و i5 برخوردار هستند. 512 گیگابایت حافظه سالید نیز برای آنها در نظر گرفته شده است. نمایشگرهای آنها IPS و در سایز 15.6 اینچ است که از دقت FHD پشتیبانی می کند. 8  گیگابایت حافظه رم نیز در همه مدل ها استفاده شده است.یکی از مهمترین نکات جالب توجه در این الترابوک ها، وزن آنها است. وزن اینلپ تاپ ال جیتنها 980 گرم یعنی کمتر از 1 کیلوگرم است. به همین سبب ال جی برگ برنده بزرگی را در دست دارد.

باتری های دو سلولی با توان حداکثر 7 ساعت تامین انرژی (اعلام ال جی )اسپیکرهای 1 وات به شیوه استریو، ویندوز 10 و طیف مناسبی از پورت ها نیز برای آنها در نظر گرفته شده است. اما دیگر نقطه برجسته سری جدید این الترابوک ها، وجود پورت USB-C است. 15.6 اینچی های GRAM با قیمت های 1099 و 1499 دلار هم اکنون در بازار هستند.

لیست قیمت لپ تاپ

هانیه صفدری

نمایش دیدگاه ها

  • با سلام
    فروش الترابوک های ال جی سری 15 GRAM هم اکنون در بازارهای جهانی که این محصول طرفداران زیادی داشت و توجه کاربران زیادی رو به خود جلب کرده است.این محصول دارای طراحی بسیار باریک است .

  • با سلام
    فروش الترابوک های ال جی سری 15 GRAM هم اکنون در بازارهای جهانی شروع شده است و نمایشگر این لپ تاپ ها IPS بوده و از دقت FHD نیز پشتیبانی می کند و در حال حاضر با قیمت های متفاوت از سوی کمپانی مطرح قابل عرضه می باشد.

نوشته های اخیر

راهنمای خرید هارد اینترنال

همانطور که می‌دانید هارد دیسک یکی از مهم ترین قطعات سخت افزاری کامپیوتر و لپ‌…

3 هفته قبل

لپ تاپ مناسب برای برنامه نویسی

زمانی که قصد خرید لپ تاپ دارید اول از همه نیازهای خود را بررسی خواهید…

2 ماه قبل

بهترین نرم افزارهای هواشناسی

نرم افزارهای آب و هوا در بسیاری از موقعیت ها بسیار مفید هستند، اما انتخاب…

2 ماه قبل

آموزش مرحله به مرحله حذف اکانت اینستاگرام

 حذف اینستاگرام ترسناک به نظر می رسد، به خصوص اگر یک کسب و کار کوچک…

2 ماه قبل

بهترین نرم افزارهای آرایش چهره برای اندروید و iOS

اکثر برنامه های روتوش و آرایش عکس در اندروید و iOS  به صورت رایگان در…

2 ماه قبل

نحوه کسب درآمد در تلگرام در سال 2024

در سال های اخیر اپلیکیشن تلگرام قدرت خود را به عنوان یک ابزار کسب درآمد…

3 ماه قبل