راهنمای خرید

فروش جدید ترین گیم پد و هدست مخصوص ایکس باکس وان توسط مایکروسافت

فروش جدید ترینگیم پد و هدست مخصوص ایکس باکس وان توسط کمپانی مایکروسافت انجام خواهد شد و این کنترلر های قدرتمند شرکت Microsoft در رنگ های متنوع و جذاب با قیمتی ارزان به لیست قیمت گیم پد های مایکروسافت افزوده خواهند شد. در ادامه با خبار آی تی و فناوری در آی تی بازار همراه باشید.

مایکروسافت از کنترلر‌های جدید و هدفون مخصوص برای ایکس باکس وان رونمایی کرد. کنترلر‌های جدید گرچه مانند کنترلرهای الیت بالا رده نیستند، اما ویژگی‌ هایی دارند که کنترلر‌های قدیمی ایکس باکس وان ندارند.

کنترلر‌‌های مایکروسافت جدید در دو رنگ عرضه می ‌شوند. کنترلر سمت راست، نسخه مخصوص سایه سپیده ‌دم (Dawn Shadow Special Edition) نامیده می‌شود و رنگ سرخ‌ فام متالیک دارد که به سیاه مات میل می‌ کند. کنترلر سمت چپ تنها آبی (blue) گفته می‌شود.

همانند کنترلر ایکس باکس وان S، عرضه این دو کنترلر دارای طراحی موثر، استحکام بافت برای افزایش راحتی و بلوتوث است تا بتوانید از آن‌ ها برای بازی با پی ‌سی‌ های ویندوز 10 لپ ‌تاپ و تبلت نیز استفاده کنید.

کنترلر سایه سپیده ‌دم 14 مهر با قیمت 69.99 دلار در کانادا، ایالات متحده و انگلستان و دیگر مناطق عرضه می ‌شود. کنترلر آبی 7 مهر در برخی از مناطق عرضه شده و قیمت آن، 64.99 دلار خواهد بود. مایکروسافت همچنین کنترلر‌های سیاه را نیز آپدیت می ‌کند.

این گیم پد ها به آداپتور وایرلس ایکس باکس و کابل شارژ یو‌ اس ‌بی مجهز می ‌شوند. این کنترلرها در ماه‌ های سپتامبر و اکتبر عرضه شده و قیمت آنها از 59.99 دلار شروع می‌ شود.

علاوه بر کنترلرهای جدید، مایکروسافت یک هدفون مخصوص نیز عرضه می ‌کند. این هدفون برای گوش ‌دادن به موسیقی و تماشای فیلم بر روی ایکس باکس وان بسیار عالی است. به‌ علاوه، رنگ سفید آن با رنگ سفید ایکس باکس وان اس هماهنگ بوده و هارمونی خوبی در خانه شما ایجاد می ‌کند. این هدفون در ماه اکتبر و با قیمت 64.99 دلار عرضه می ‌شود.

لیست قیمت کنسول بازی

کاربر گرامی، لطفاً با درج نظرات خود در ارائه مطالب مفید تر این پورتال را یاری فرمائید و در صورت مفید واقع شدن این مطلب در مورد گیم پد و هدست مایکروسافت برای دوستان خود در شبکه های اجتماعی منتشر نمائید.

هانیه صفدری

نمایش دیدگاه ها

  • مایکروسافت رنگ های خوش رنگی برای گیم پد و هدست مخصوص ایکس باکس وان جدیدش در نظر گرفته من عاشق رنگ آبیش شدم...

نوشته های اخیر

لپ تاپ مناسب برای برنامه نویسی

زمانی که قصد خرید لپ تاپ دارید اول از همه نیازهای خود را بررسی خواهید…

2 ماه قبل

بهترین نرم افزارهای هواشناسی

نرم افزارهای آب و هوا در بسیاری از موقعیت ها بسیار مفید هستند، اما انتخاب…

2 ماه قبل

آموزش مرحله به مرحله حذف اکانت اینستاگرام

 حذف اینستاگرام ترسناک به نظر می رسد، به خصوص اگر یک کسب و کار کوچک…

2 ماه قبل

بهترین نرم افزارهای آرایش چهره برای اندروید و iOS

اکثر برنامه های روتوش و آرایش عکس در اندروید و iOS  به صورت رایگان در…

3 ماه قبل

نحوه کسب درآمد در تلگرام در سال 2024

در سال های اخیر اپلیکیشن تلگرام قدرت خود را به عنوان یک ابزار کسب درآمد…

3 ماه قبل

بررسی موشکافانه دوربین سامسونگ S24

در دنیای همیشه در حال تغییر تلفن های هوشمند، سامسونگ همچنان در صدر قرار دارد.…

3 ماه قبل