گجت

دستبند هوشمند شیائومی می بند 4 دارای صفحه نمایش رنگی

دستبند هوشمند شیائومی می بند 4 در ماه های آینده معرفی و عرضه خواهد شد، یکی از ویژگی های مشتری پسند این دستبند سلامتی وجود صفحه نمایش رنگی است که آن را نسبت به سایر دستبند هوشمند های ورزشی و تناسب اندام شیائومی متمایز می نماید.

اخیرا در وب سایت رسانه ای چینی CNMO تصاویر جدیدی از دستبند هوشمند شیاوئومی Mi Band 4 به اشتراک گذاشته شده است، با توجه به تصاویر منتشر شده دستبند Mi Band 4 از لحاظ ظاهری چندان تفاوتی با نسخه قبلی یعنی Mi Band 3 ندارد، جز اینکه Mi Band 4 مجهز به یک صفحه نمایش رنگی و یک رابط کاربری متفاوت (User interface) می باشد.

ویژگی های منتشر شده نشان می دهد دستبند هوشمند Mi Band 4 دارای یک باتری 135 میلی آمپری برای مدیریت بهتر و بهینه میزان مصرف صفحه نمایش رنگی است، در صوتی که دستبند هوشمند شیائومی Mi Band 3 به باتری 110 میلی آمپری مجهز شده بود.

فروش دستبند هوشمند شیائومی می بند 4 در دو نسخه متفاوت:

دستبند هوشمند ورزشی و تناسب اندام شیائومی Mi Band 4 در دو نسخه متفاوت از یکدیگر معرفی و عرضه خواهند شد. یکی از ورژن های Mi Band 4 نیز مجهز به NFC خواهد بود، البته گفته می شود این نسخه به صورت منحصر به فرد فقط در کشور چین عرضه می شود و برای سایر بازار های گجت نسخه بدون NFC عرضه خواهد شد بنابراین کاربران این نسخه نمی توانند پرداخت های بدون تماس را انجام دهند.

در حالی که این روزها دستبند ها و ساعت هوشمند ها به موفقیت تجاری چشمگیری دست پیدا نکرده اند، به نظر می‌رسد که کمپانی بزرگ شیائومی از فروش دستبند ورزشی هوشمند خود راضی بوده و به همین دلیل قصد دارد تا Mi Band 4 را به زودی روانه بازار گجت کند. بر اساس آمار منتشر شده، میزان سود خالص سالانه شرکت Huawei به لطف فروش شگفت انگیز دستبندهای هوشمند Mi Band و ساعت‌ های هوشمند خانواده Amazfit، در 2018 حدود 80 درصد افزایش یافته است.

با توجه به اینکه به زمان معرفی و عرضه رسمی دستبند هوشمند شیائومی Mi Band 4 نزدیک می شویم انتظار می رود اخبار، اطلاعات و جزییات بیشتری تا روز معرفی رسمی این دستبند بدست بیاوریم. خبرهای جدید در رابطه با دستبند هوشمند شیائومی می بند 4 متعاقبا منتشر خواهد شد.

لیست قیمت دستبند هوشمند شیائومی 

هانیه صفدری

نمایش دیدگاه ها

  • من نسخه 3 دستبند هوشمند های شیائومی دارم خیلی خوبه و با قابلیت قدم شماری که داره بهتون نشون میده چند قدم راه رفتید.

نوشته های اخیر

راهنمای خرید هارد اینترنال

همانطور که می‌دانید هارد دیسک یکی از مهم ترین قطعات سخت افزاری کامپیوتر و لپ‌…

4 روز قبل

بررسی موشکافانه دوربین سامسونگ S24

در دنیای همیشه در حال تغییر تلفن های هوشمند، سامسونگ همچنان در صدر قرار دارد.…

2 ماه قبل

ویژن پرو منفورترین محصول این روزهای اپل

اپل ویژن پرو یک جهش قابل توجه در فناوری همه جانبه را نشان می دهد…

2 ماه قبل

آشنایی با جهان مجازی و پلتفرم های متاورس

محبوبیت پلتفرم های متاورس در دو سال اخیر به طور چشمگیری فراگیر شده است. این…

2 ماه قبل

هر آنچه که باید از پلی استیشن 6 بدانید

پلی استیشن 5 در سال 2020 معرفی شد و از آن زمان تا کنون بیش…

3 ماه قبل

بهترین نرم افزارهای ضبط صفحه نمایش اندروید

انتخاب نرم افزار ضبط کننده صفحه برای اندروید کار سختی است. زیرا بیشتر این نرم…

3 ماه قبل