راهنمای خرید

فروش لپ تاپ ایسر اسپایر A615-51G در دی ماه

شرکت ایسر به تازگی جدیدترین لپ تاپ سری Aspire خود را به بازار لپ تاپ معرفی کرد. این لپ تاپ ایسر اسپایر A615-51G با قیمت مناسبی در دی ماه در دسترس علاقمندان قرار خواهد گرفت و با مجهز بودن به پردازنده اینتل می تواند در پردازش های سنگین و رندرینگ بهترین باشد. در ادامه با اخبار آی تی و فناوری در آی تی بازار همراه باشید.

لیست قیمت لپ تاپ

هم اکنون تعداد زیادی از لپ تاپ های اسپایر برند ایسر در بازار لپ تاپ ایران در حال عرضه شدن هستند و با کارایی که دارند توانسته اند یکی از پر فروش ترین نوت بوک های بازار آی تی شوند. در همین راستا کمپانی Acer یکی از پرطرفدارترین لپ تاپ های خود را با نام Acer Aspire A615-51G معرفی کرده است.

بدنهلپ تاپایسر اسپایر A615-51G کاملا براق بوده و دارای ضخامت 19.95 میلی متر خواهد بود همچنین صفحه نمایش این لپ تاپ نیز 15.6 اینچی مجهز به پنل IPS با دقت FHD می باشد و بهپردازندهنسل هشتم اینتل Core i5-8250U بهرمند شده است. لازم به ذکر است اگر جز آن دسته از کاربرانی هستید که از نرم افزارهای مهندسی استفاده می کنید یا پردازش های سنگین انجام می دهید می توانید از مدلی که مجهز به پردازنده اینتل Intel Core i7-8550U می باشد استفاده کنید.

از دیگر قابلیت های لپ تاپ ایسر اسپایر A615-51G می توان به 8 گیگابایت حافظه رم و کارت گرافیک انویدیا GeForce MX150 به همراه 2 گیگابایت حافظه گرافیکی GDDR5 اشاره کرد. طبق خبر های منتشر شده لپ تاپ Acer Aspire A615-51G در دو مدل با قطعا سخت افزاری مختلف در ماه ژانویه با قیمت 825 و 1000 به لیست قیمت لپ تاپ های ایسر افزوده خواهد شد.

کاربر گرامی، لطفاً با درج نظرات خود در ارائه مطالب مفید تر این پورتال را یاری فرمائید و در صورت مفید واقع شدن این مطلب در مورد لپ تاپ ایسر برای دوستان خود در شبکه های اجتماعی منتشر نمائید.

هانیه صفدری

نمایش دیدگاه ها

  • لیست قیمتی که از لپ تاپ های ایسر گذاشتین خیلی خوب و کارآمد بود واسمون لااایک... پیروز باشید

نوشته های اخیر

راهنمای خرید هارد اینترنال

همانطور که می‌دانید هارد دیسک یکی از مهم ترین قطعات سخت افزاری کامپیوتر و لپ‌…

3 هفته قبل

لپ تاپ مناسب برای برنامه نویسی

زمانی که قصد خرید لپ تاپ دارید اول از همه نیازهای خود را بررسی خواهید…

2 ماه قبل

بهترین نرم افزارهای هواشناسی

نرم افزارهای آب و هوا در بسیاری از موقعیت ها بسیار مفید هستند، اما انتخاب…

2 ماه قبل

آموزش مرحله به مرحله حذف اکانت اینستاگرام

 حذف اینستاگرام ترسناک به نظر می رسد، به خصوص اگر یک کسب و کار کوچک…

2 ماه قبل

بهترین نرم افزارهای آرایش چهره برای اندروید و iOS

اکثر برنامه های روتوش و آرایش عکس در اندروید و iOS  به صورت رایگان در…

3 ماه قبل

نحوه کسب درآمد در تلگرام در سال 2024

در سال های اخیر اپلیکیشن تلگرام قدرت خود را به عنوان یک ابزار کسب درآمد…

3 ماه قبل