راهنمای خرید

فروش کیبورد استیل‌ سریز Apex M750 هم اکنون در سایت شرکت SteelSeries

کمپانی SteelSeries حرفه ای ترین کیبورد خود را با قیمت گرانی راهی بازار قطعات کامپیوتر کرد، کیبورد Apex M750 مجهز به موتور و سوییچ‌ اختصاصی شرکت استیل‌ سریز بوده و با کارایی که دارد به راحتی می توانید به سلیقه خود صفحه کلید را شخصی سازی کنید. در ادامه با اخبار آی تی و فناوری در آی تی بازار همراه باشید.

لیست قیمت کیبورد کامپیوتر

شرکت استیل‌ سریز که در تولید لوازم جانبی کامپیوتر ولپ تاپها فعالیت دارد امروز جدید ترین کیبورد مکانیکی خود را با نام Apex M750 رونمایی و معرفی کرده است، این کیبورد که آخرین محصول معرفی شده توسط کمپانی SteelSeries می باشد در رده لوازم جانبی های گران قیمت قرار خواهد گرفت.

کیبورد استیل‌ سریز Apex M750 مجهز به سوییچ ‌های Cherry MX که رایج ‌ترین نوع سوییچ برای کیبورد های گران قیمت محسوب می ‌شود، نمی باشد ولی به سوییچ‌ های اختصاصی شرکت SteelSeries یعنی QX2 مجهز شده است.

قاب آلومینیومی و نور پس زمینه RGB صفحه کلید استیل‌ سریز Apex M750 کارا را برای کاربران لذت بخش می نماید و دارای امکان شخصی سازی گسترده‌ ای برای خریداران می باشد. لازم به ذکر است کیبورد Apex M750 به موتور اختصاصی شرکت SteelSeries بهرمند شده است و باعث می شود کاربران به راحتی شخصی سازی نمایند به طوری که می توانند کیبورد Apex M750 را برنامه ریزی کنند تا پس از دریافت پیام، افکت یا رنگ LED خاصی را به اجرا در آورد.

کیبورد استیل‌ سریز Apex M750 با قیمت 140 دلاری در بازار های قطعات کامپیوتر به فروش می رسد و علاقمندان می توانند هم اکنون ‌این کیبورد را از سایت شرکت استیل‌ سریز سفارش و خریداری نمایند.

کاربر گرامی، لطفاً با درج نظرات خود در ارائه مطالب مفید تر این پورتال را یاری فرمائید و در صورت مفید واقع شدن این مطلب در مورد کیبورد استیل‌ سریز برای دوستان خود در شبکه های اجتماعی منتشر نمائید.

هانیه صفدری

نمایش دیدگاه ها

  • واقعا قیمت کیبورد استیل‌ سریز Apex M750 خیلی گرونه اخه کارایی خاصی هم نداره!!! کاش با قیمت ارزون تری به فروش می رسید...

نوشته های اخیر

راهنمای خرید هارد اینترنال

همانطور که می‌دانید هارد دیسک یکی از مهم ترین قطعات سخت افزاری کامپیوتر و لپ‌…

3 هفته قبل

لپ تاپ مناسب برای برنامه نویسی

زمانی که قصد خرید لپ تاپ دارید اول از همه نیازهای خود را بررسی خواهید…

2 ماه قبل

بهترین نرم افزارهای هواشناسی

نرم افزارهای آب و هوا در بسیاری از موقعیت ها بسیار مفید هستند، اما انتخاب…

2 ماه قبل

آموزش مرحله به مرحله حذف اکانت اینستاگرام

 حذف اینستاگرام ترسناک به نظر می رسد، به خصوص اگر یک کسب و کار کوچک…

2 ماه قبل

بهترین نرم افزارهای آرایش چهره برای اندروید و iOS

اکثر برنامه های روتوش و آرایش عکس در اندروید و iOS  به صورت رایگان در…

3 ماه قبل

نحوه کسب درآمد در تلگرام در سال 2024

در سال های اخیر اپلیکیشن تلگرام قدرت خود را به عنوان یک ابزار کسب درآمد…

3 ماه قبل