موبایل

فروش گوشی موبایل موتورولا Moto M به زودی در بازار های آی تی

فروش گوشی موبایل موتورولا Moto M به زودی در بازارهای آی تی انجام خواهد شد و بر اساس اطلاعاتی که از این اسمارت فون فاش شده است، این تلفن هوشمند مجهز به سیستم عامل مارشمالو و رم 64 گیگابایت می باشد. در ادامه با اخبار آی تی و فناوری در آی تی بازار همراه باشید.

گوشی موبایل موتورولا Moto M

تاکنون اطلاعات متنوعی از گوشی موبایل بعدی موتورولا که Moto M نام دارد منتشر شده و ویژگی های این محصول را تقریباً به شکل کامل فاش کرده است. حالا در تازه ترین تصاویری که از این محصول به فضای اینترنت راه یافته، نمای کاملی از پشت، جلو و حتی بسته بندی دستگاه به چشم می خورد.

پیش از مشاهده ی تصاویر تازه، بد نیست اشاره کنیم که بر اساس اطلاعات Moto M به نمایشگر 5.5 اینچی با رزولوشن 1080 مجهز است و سازنده چیپست Helio P15 ساخت مدیاتک را برای آن در نظر گرفته است.

گوشی موبایل موتورولا Moto M

این چیپست 8 هسته ای 2.2 گیگاهرتز قدرت دارد و از واحد پردازش گرافیکی Mali-T860 بهره می برد. از دیگر امکانات سخت افزاری دستگاه نیز می توان به 4 گیگابایت حافظه رم، 32 یا 64 گیگابایت حافظه داخلی و دوربین های 16 و 8 مگاپیکسلی اشاره کرد.

گوشی موبایل موتورولا Moto M

تلفن هوشمند جدید موتورولا ضمناً بهباتریبا ظرفیت 3050 میلی آمپر ساعت مجهز است و به شکل پیش فرض با اندروید مارشمالو نسخه 6.0.1 عرضه می شود. در نهایت لازم است اشاره کنیم که انتظار می رود Moto M به زودی در تاریخ 18 آبان توسط سازنده رونمایی گردد.

لیست قیمت گوشی موبایل

کاربر گرامی، لطفاً با درج نظرات خود در ارائه مطالب مفید تر این پورتال را یاری فرمائید و در صورت مفید واقع شدن این مطلب در مورد گوشی موبایل موتورولا برای دوستان خود در شبکه های اجتماعی منتشر نمائید.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. من اصلا از گوشی موبایل های موتورولا راضی نیستم ولی امیدوارم حداقل گوشی موبایل موتورولا Moto M دارای کیفیت خوبی باشه.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا