بازی و سرگرمی

فصل دیگری از بازی Call of Duty با نام Vanguard

به تازگی جدیدترین فصل بازی مهیج کال آف با نام Call of Duty: Vanguard رونمایی شد. در این فصل از بازی هم بازیگران بار دیگر وارد فضای جنگ جهانی دوم می شوند. عناصر جنگ جهانی دوم در این بازی از ایده ‌های نسخه ریبوت Call of Duty: Modern Warfare که در سال ۲۰۱۹ منتشر شده بود پیروی می کنند. نسخه اولیه این سری قرار است برای پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس و سری اس و کامپیوتر عرضه شود. پیش بینی می شود این نسخه یکی از پر طرفدارترین و مهیج ترین نسخه های این بازی خواهد بود. این نسخه قرار است تا 5 نوامبر 2021 یعنی حدود 2 ماه دیگر عرضه شود.

لیست قیمت بازی کامپیوتری

شخصیت ها و زاویه دید در نسخه جدید بازی کال آف دیوتی

این سری از بازی کال آف دیوتی، ظاهرا تلفیقی از اتفاقات جنگ جهانی دوم با تکیه بر عناصری از جنگ های مدرن باشد. زوایه دید چهار شخص در این بازی روایت می شود که برای تشکیل یک تیم متحدتلاش می کنند. عنوان این بازی که برای استفاده در پلی استیشن و ایکس باکس بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد، شبیه به مدرن وافر است. همچنین بر اساس استودیوی سازنده بازی، نسخه گرافیکی آن ارتقاء پیدا کرده است تا تجربه هیجان انگیزتری را برای این بازی در کنسول بازی و سیستم کامپیوتر فراهم کند.

تغییرات در بخش بازی چند نفره  Call of Duty: Vanguard

بر اساس گزارش استودیوی سازنده به نظر می ‌رسد شاهد تغییرات گسترده ‌ای در بخش چندنفره این سری خواهیم بود. بزرگ ‌ترین تغییر در این نسخه، اضافه شدن حالت Champion Hill است که اسلج ‌همر آن را ترکیبی از بتل رویال و مود Gunfight در مدرن‌ وارفر توضیح داده است. در این بازی پلی استیشن و بازی ایكس باكس هشت تیم در یک نقشه قرار خواهند گرفت و به درگیری ادامه می ‌دهند. در نهایت آخرین بازمانده آنها مشخص خواهد شد. این نسخه دارای نقشه ‌ها و مودهای مختلفی است که مسیر و حالت پیشروی‌ در میدان های نبرد را تغییر می‌ دهد.

برخی از مودها در این سری تاکتیکی خواهند بود. در این حالت است که سرعت حملات اکشن کمتر می شود و گیمر مجبور است با دقت بیشتری در مسیر حرکت کند. زیرا هر گلوله از اهمیت بسیار بالایی برخوردار خواهد بود. از سوی دیگر، مودهای Blitz می ‌توانند بازیکنان زیادی را وارد نقشه کنند و محیط ‌های شلوغ بیشتری را به وجود آورند.

بر اساس تریلر منتشر شده و گزارشاتی که منتشر شده، به نظر می رسد ایده داستانی هم در این سری از بازی پیشرفت کرده است. با توجه به آنها در تمام لحظات بازی شاهد استرس و هیجان خواهیم بود. آیتم های جدید و مختلفی هم به آن افزوده شده که هیجان بازی را افزایش خواهند داد. اطلاعات در مورد جزئیات زیاد در دسترس نیست ولی تا ماه آینده و کمی پیش از آنتشار این بازی کامپیوتری، اطلاعات بیشتری منتشر خواهد شد.

شیما ترابی

دانش آموخته زبان انگلیسی و روانشناسی هستم. چندین مقاله در زمینه های مختلف منتشر کرده ام و به مباحث حوزه فناوری اطلاعات بسیار علاقمند هستم. تولید محتوا از علائق اصلی من بوده و در حال حاضر در این حوزه فعالیت می کنم. همکاری با آی تی بازار و تیم حرفه ای این مجموعه از افتخارات کارنامه کاری من می باشد.

نوشته های اخیر

راهنمای خرید هارد اینترنال

همانطور که می‌دانید هارد دیسک یکی از مهم ترین قطعات سخت افزاری کامپیوتر و لپ‌…

3 هفته قبل

لپ تاپ مناسب برای برنامه نویسی

زمانی که قصد خرید لپ تاپ دارید اول از همه نیازهای خود را بررسی خواهید…

2 ماه قبل

بهترین نرم افزارهای هواشناسی

نرم افزارهای آب و هوا در بسیاری از موقعیت ها بسیار مفید هستند، اما انتخاب…

2 ماه قبل

آموزش مرحله به مرحله حذف اکانت اینستاگرام

 حذف اینستاگرام ترسناک به نظر می رسد، به خصوص اگر یک کسب و کار کوچک…

2 ماه قبل

بهترین نرم افزارهای آرایش چهره برای اندروید و iOS

اکثر برنامه های روتوش و آرایش عکس در اندروید و iOS  به صورت رایگان در…

3 ماه قبل

نحوه کسب درآمد در تلگرام در سال 2024

در سال های اخیر اپلیکیشن تلگرام قدرت خود را به عنوان یک ابزار کسب درآمد…

3 ماه قبل