قطعات کامپیوتر

فلش مموری کینگستون سری HyperX با سرعتی کم نظیر

فلش مموری کینگستونسری HyperX با سرعتی کم نظیر و پورت USB 3.1 تحولی نو در این سری از فلش درایور های Kingston بوده و با قابلیت های جدید و بسیار خاص در اختیار علاقه مندانش قرار گرفته است. ذخیره ساز های جانبی و در راس آنان فلش درایو ها،از مشتریان بسیار زیادی برخوردار هستند و به نوعی میتوان آنها را آچار فرانسه کاربران دنیای دیجیتال نامید.در ادامه بااخبار آی تی و فناوریدر آی تی بازار همراه باشید.

فلش مموری کینگستون HyperX

قابلیت حمل اطلاعات برای تمام مردم جهان یک امر لازم به حساب می آید و از آنجایی که دسترسی مستقیم به کامپیوتر های شخصی و فضای ابری در تمامی حالات امکان پذیر نیست،فلش درایوها بهترین گزینه برای حمل اطلاعات هستند.در سال های اخیر شاهد جهش حجم اطلاعات در این محصولات بوده ایم و اینک زمان آن رسیده است که سرعت خواندن.نوشتن فلش درایوها را بالا ببریم.این شما و این هم سرعت بی مانند کینگستون!

فلش مموری کینگستون HyperX

کاربران بسیاری با سری محصولات “HyperX” کمپانی کینگستون آشنا هستند.این خانواده شامل سخت افزارهایی مانند حافظه رم و SSD ها میگردد.اکنون کینگستون یک محصول جدید را به خانواده HyperX اضافه کرده است که میتواند تاثیر بسزایی در بازار ذخیره سازهای قابل حمل بگذارد.این محصولات شامل 3 فلش مموری USB هستند که در حجم ها 64/128/256 گیگابایت عرضه خواهند شد.

HyperX Flash میتواند در سرعت خواندن 350MB/s و نوشتن 250MB/s فعالیت نماید.استفاده از پورت USB 3.1 برای رسیدن به این مقدار ضروری است.این سرعت در بین فلش درایوها کم نظیر است.این محصولات در کنسول های بازی نسل هشتم،لپ تاپ وکامپیوترهای رومیزی آزمایش شده و از آنها به خوبی پشتیبانی میکنند.

فلش مموری کینگستون HyperX

از دیگر استفاده های اینفلش مموریمیتوان به ذخیره و پخش ویدئو هایی با دقت بالا اشاره کرد.از آنجایی که بسیاری از فلش درایوهای موجود توان پخش ویدئوهای 4K و مشابه را ندارند،کاربران به ناچار از سخت افزارهایی با حجم بزرگ و گران قیمت مانند هارد دیسک/سالید های اکسترنال استفاده میکنند.کاربرد دیگری که میتوان برای این فلش درایوها در نظر داشت،استفاده به عنوان درایو بوت و سیستم عامل های لایو است.نصب سیستم عامل لینوکس نیز ایده مناسبی است.

قیمت فلش مموری

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. با سلام
    این فلش مموری کینگستون سری HyperX با سرعتی کم نظیر و پورت USB 3.1 فوق العادس این فلش سرعت بی مانندی داره و میتونهمثل یه اچر فرانسه واسه همه عمل کنه و HyperX Flash میتواند در سرعت خواندن 350MB/s و نوشتن 250MB/s که این واقعه برای من تازگی داشت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا