قطعات کامپیوتر

امکانات ویژه در مادربرد های گیمینگ ایسوس با عنوان ارزش افزوده

امکانات ویژه درمادربرد های گیمینگ ایسوسبا عنوان ارزش افزوده و به صورت رایگان به علاقه مندان این محصولات عرضه می شود و کمپانی مطرح ASUS تنها قیمت اصلی مادربرد را از کاربران خود دریافت کرده و آنها بابت این قابلیت های خاص هزینه ای پرداخت نخواهند کرد. در دنیای امروز، شما با خرید هر کالای دیجیتال بخشی از نیاز های خود را رفع می کنید و ممکن است برای لذت بیشتر، افزونه هایی را برای آن کالای اصلی تهیه کنید تا بتوانید بیشتر از آن کالا لذت ببرید. به طور مثال در منزل از بلندگو های تلویزیون برای پخش صدا می کنید، اما برخی افراد برای لذت بیشتر، با پرداخت مبلغی، از یک سیستم صوتی حرفه ای چند کاناله برای پخش صدا استفاده می کنند.برای اطلاعات بیشتر از ارزش افزوده های ایسوس بااخبار آی تی و فناوریآی تی بازار همراه باشید.

ارزش افزوده در مادربرد های گیمینگ ایسوس

در دنیای سخت افزار نیز شرایط این چنین است. به نظر شما یک مادربرد مخصوص بازی چه امکانات اضافه ای می تواند داشته باشد؟ اگر یک مادربرد برای بازی خریداری می کنید، برای لذت بیشتر باید هزینه خرید چندین قطعه و نرم افزار کاربردی دیگر را نیز بپردازید. اما ایسوس در هر بخش از خط تولید خود، کالا را مجهز به ویژگی های سخت افزاری و نرم افزاری بیش از قیمت اصلی کالا می کند تا کاربر از خرید برخی از لوازم نرم افزاری و سخت افزاری جانبی برای لذت بیشتر از بازی، بی نیاز شود. در حقیقت کاربر فقط قیمت تمام شده کالا را پرداخت می کند ولی از ارزش افزوده آن، برای استفاده آسانتر استفاده می کند. برای آشنایی با برخی از این ارزش افزوده های نهادینه شده درمادربردهای مخصوص بازی ایسوس با ما باشید:

نرم افزار ROG RAMCache

این نرم افزار مقداری از رم سیستم را (که بالاترین سرعت خواندن و نوشتن را داراست) به عنوان حافظه کش در نظر می گیرد و کاربر می تواند بازی ها و نرم افزارهایی را که بارگذاری طولانی دارند به کمک ROG RAMCache بسیار سریعتر اجرا کنند. نرم افزارهای مشابه ROG RAMCache وجود دارد و کاربر باید برای استفاده از آنها مبلغی حدود 70 دلار پرداخت کند، این در صورتی است که ایسوس ROG RAMCache را به صورت رایگان در تمام مادربرد های مخصوص بازی خود قرار داده است!

ارزش افزوده در مادربرد های گیمینگ ایسوس

چیپ های اختصاصی ایسوس

درمادربرد ایسوس، یک چیپ اختصاصی و یک بسته نرم افزاری کامل وجود دارد تا به صورت رایگان کیبورد معمولی شما را به یک کیبورد حرفه ای مخصوص بازی تبدیل می کند؛ این ویژگی همچنین امکان ذخیره سازی ماکرو ها را در کیبورد معمولی به سادگی مهیا می کند. ایسوس در مادربرد های مخصوص بازی خود با استفاده از یک چیپ اختصاصی Intel Gigabit به منظور کاهش بار پردازشی اضافه بر CPU، استفاده کرده است. همچنین تمامی این سری از مادربرد ها با فناوری LANGuard ایسوس تولید می شوند تا اثرات نویز و الکتریسته محیطی را بر روی سیگنال های شبکه خنثی کند. نتایج استفاده از چنین سخت افزاری، عملکرد هرچه بهتر کارت شبکه است.

نرم افزار های بهینه ساز ایسوس

ارزش افزوده در مادربرد های گیمینگ ایسوس

اما این انتهای بحث شبکه نیست! ایسوس علاوه بر اینها از یک نرم افزار انحصاری با نام GameFirst برای مدیریت بسته های شبکه استفاده می کند. فناوری GameFirst با استفاده از برخی الگوریتم ها، بسته های مخصوص بازی را شناسایی کرده و برای ارسال و دریافت آنها اولویت بالاتری را قائل می شود. این امر منجر به پایین آمدن پینگ بازی و جلوگیری از وقفه در بازی های شبکه ای می گردد. بهترین راهکار برای بازیابی کارایی SSD های قدیمی، استفاده از نرم افزار 1Secure Erase است. این نرم افزار در بایوس مادربرد های مخصوص بازی ایسوس وجود دارد و عملکرد آن به حدی کار آمد است که تقریباً وضعیت SSD های قدیمی را به روز اول باز می گرداند! جالب است بدانید که این راهکار در هیچ برندی جز ایسوس دیده نمی شود!

ارزش افزوده در مادربرد های گیمینگ ایسوس

این ها همگی بخشی از امکانات رایگان مادربرد های مخصوص بازی ایسوس بود و باید توجه داشته باشید که کاربر، تنها قیمت اصلی مادربرد را پرداخت می کند و این ویژگی ها به صورت ارزش افزوده در مادربرد های ایسوس وجود دارد.

لیست قیمت مادربرد ایسوس

منبع خبر: نمایندگی ایسوس در ایران

ویرایش خبر : واحد تولید محتوای دیجیتال ( گروهآی تی بازار)

کاربر گرامی، لطفاً با درج نظرات خود در ارائه مطالب مفید تر این پورتال را یاری فرمائید و در صورت مفید واقع شدن این مطلب در مورد امکانات ویژه مادربرد های ایسوس برای دوستان خود در شبکه های اجتماعی منتشر نمائید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا