قطعات کامپیوتر

مادربرد MSI 970A-G43 Plus میزبان سیستم‌ های گیمینگ میان رده

مادربرد MSI 970A-G43 Plus میزبان سیستم‌ های گیمینگ میان رده بوده و این مادربرد محصول کمپانیام اس آیکه از قابلیت‌ های ویندوز 8.1 و 10 پشتیبانی می‌ کند با قیمتی ارزان و باور نکردنی برای گیمر ها عرضه شده است. با اینکه مدت زیادی از معرفی پلتفرم AM3+ می‌ گذرد، اما سازندگان مادربرد تصمیم گرفته‌اند تا مادربرد های جدیدی مجهز به برخی درگاه ‌های پرسرعت امروزی، روانه بازار کنند.در ادامه بااخبار آی تی و فناوریدر آی تی بازار همراه باشید.

مادربرد ام اس آی 970A-G43 Plus

MSI، از تولید کنندگان بر‌تر و محبوب مادربرد، از مادربرد گیمینگ جدید 970A-G43 Plus پرده برداشت. این مادربرد مبتنی بر سوکت +AM3 است و می‌ تواند میزبان سیستم‌ های گیمینگ میان رده مبتنی بر پردازنده‌ های AMD FX باشد.

مادربرد ام اس آی 970A-G43 Plus

مادربرد ام اس آی از پردازنده‌ های سوکت +AM3 با توان حرارتی حداکثر 125 وات پشتیبانی می‌ کند و مبتنی بر پل شمالی AMD 970 و پل جنوبی SB950 است. توان مورد نیاز برد از ترکیب یک کانکتور 24 پینی ATX و یک 8 پینی EPS تامین می‌ شود. مدار تغذیه پردازنده از 4+1 فاز رگولاتور ولتاژ تشکیل شده است. در سمت راست سوکت پردازنده، چهار شکاف حافظه DDR3 قرار گرفته‌اند که می ‌توانند حداکثر میزبان 32 گیگابایت حافظه DDR3 با فرکانس 2133 مگاهرتز باشند.

مادربرد ام اس آی 970A-G43 Plus

شکاف ‌های توسعه این مادربرد متشکل از یک PCI-Express 2.0 x16، یک PCI-Express 2.0 x16 (به طور فیزیکی x4)، دو PCIe 2.0 x1 و دو PCI است. درگاه وسائل ذخیره سازی را شش SATA 6 Gb/s تشکیل می ‌دهد. درگاه‌ های ارتباطی مادربرد متشکل از دو USB 3.1 (با پهنای باند حداکثر 10 گیگابیت بر ثانیه)، دو USB 3.0 (از طریق پنل جلویی) می‌ باشد. سیستم صوتی 8 کاناله آنبورد این مادربرد مبتنی بر تراشه Realtek ALC892 و تراشه شبکه مبتنی بر کنترلر ساخت Realtek است. بایوس این مادربرد از نوع UEFI می‌ باشد و از قابلیت‌ های مدرن ویندوز 8.1 و 10 پشتیبانی می‌ کند. قیمت اینمادربردکمتر از 100 دلار خواهد بود.

لیست قیمت مادربرد

نوشته های مشابه

‫4 دیدگاه ها

  1. سلام.سیستم های گیمینگ امروزه طرفدارای خیلی زیادی پیدا کرده اند و خیلی ها از این سیستم ها استفاده می کنند ولی قیمت این سیستم های گیمینگ خیلی بالاست و حتی خیلی از اونهارو باید به شرکت سازندش سفارش داد تا تولید کنند.مادربرد MSI 970A-G43 Plus هم مخصوص این دسته از رایانه هاست و این مادربرد ساخت شرکت محبوب MSI هستش که واقعا تا کنون مادربرد های خیلی خوبی تولید کرده .از ویژگی های خیلی خوبی که این مادربرد داره میشه به دارا بودن پورت USB 3.1 اشاره کرد که سرعت انتقال اطلاعات رو تا چند برابر افزایش میده.

  2. سلام
    مادربرد MSI 970A-G43 Plus میزبان سیستم‌ های گیمینگ میان رده بوده و این مادربرد محصول کمپانی ام اس آی که از قابلیت‌ های ویندوز 8.1 و 10 پشتیبانی می‌ کند با قیمتی ارزان و باور نکردنی برای گیمر ها عرضه شده است. با اینکه مدت زیادی از معرفی پلتفرم AM3+ می‌ گذرد، اما سازندگان مادربرد تصمیم گرفته‌اند تا مادربرد های جدیدی مجهز به برخی درگاه ‌های پرسرعت امروزی، روانه بازار کنند

  3. سلام این مادر بردMSI 970A-G43 Plus از طراحی خوبی برخورداری و همچنین باعث ثده سیستم خنک کننده خوبی رو داشته باشه و و مدت طولانی تر باکیفیت بیشتر و بدون داغ کردن کار کنه و با قابلیت خوبی که داره متناسب با سییتم های گیمینگ است که میتونن به صورت حرفه ای از این مادر ببردهم اسفاده کنند البته مادربرد های زیادی با کیفیت بالا در ای تی بازار عرضه شده

  4. با سلام
    مادربرد MSI 970A-G43 Plus میزبان سیستم‌ های گیمینگ میان رده برای سیستم های گیم و گیمر ها طراحی شده که امکانات جالبی برای گیمر ها داره.مادربرد ام اس آی از پردازنده‌ های سوکت +AM3 با توان حرارتی حداکثر 125 وات پشتیبانی می‌ کند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا