راهنمای خریدراهنمای خرید سخت افزارقطعات کامپیوتر

قیمت موس مایکروسافت سرفیس آرک در بازار قطعات کامپیوتر مشخص شد

قیمت موس مایکروسافت سرفیس آرک در بازار قطعات کامپیوتر مشخص شد و با قابلیت های جدیدی هم چون صفحه حساس به لمس و… می تواند فروش خوبی را تجربه کند همچنین علاقمندان می توانند این Mouse بی نظیر را در رنگ های مختلف از امروز پیش فروش کنند. در ادامه با اخبار آی تی و فناوری در آی تی بازار همراه باشید.

موس مایکروسافت سرفیس آرک

لیست قیمت موس

کمپانی مایکروسافت به تازگی کنفرانس آموزشی خود را موسوم به MicrosoftEDU را برگزار کرد و نسخه جدیدی از سیستم عامل محبوب ویندوز Windows 10 S و لپ تاپ جدید خانواده سرفیس Surface Laptop را معرفی نمود. در کنار این دو مورد، کمپانی مایکروسافت از یک موس جدید به نام سرفس آرک Surface Arc Mouse نیز رونمایی کرد.

موس مایکروسافت سرفیس آرک

موس مایکروسافت که با استفاده از فناوری بلوتوث با لپ تاپ ارتباط برقرار می کند، از طراحی کاملاً مناسبی برای حمل و نقل و جابجایی برخوردار است که به راحتی می توانید آن را به صورت مسطح درآورید و در کیف خود جای دهید.

موس مایکروسافت سرفیس آرک

همچنین دکمه های راست، چپ، میانی و غلطک اسکرول را نیز در این موس نمی بینیم، بلکه یک صفحه حساس به لمس تمامی عملیات مورد نیاز کاربر را انجام می دهد.

موس مایکروسافت سرفیس آرک

پیش فروش موس سرفیس آرک از امروز آغاز شده و علاقمندان می توانند با پرداخت 80 دلار، آن را در رنگ های آبی، شرابی و خاکستری تهیه نمایند، یعنی همان رنگ هایی که در لپ تاپ سرفیس نیز به کار رفته است. مایکروسافت وعده داده که خرید های کنونی از پانزدهم ژوئن برابر با 25 خرداد ماه ارسال می شوند، بنابراین افرادی که لپ تاپ جدید مایکروسافت را هم خریده باشند، می توانند به صورت همزمان هر دوی آنها را دریافت کنند.

کاربر گرامی، لطفاً با درج نظرات خود در ارائه مطالب مفید تر این پورتال را یاری فرمائید و در صورت مفید واقع شدن این مطلب در مورد موس مایکروسافت برای دوستان خود در شبکه های اجتماعی منتشر نمائید.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. موس مایکروسافت سرفیس آرک هم خوش دست هم رنگ بندیش جدیده تو بین موس های بازار قطعات کامپیوتر ولی قیمتش یه خورده گرونه…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا