قطعات کامپیوتر

قیمت نسخه جدید ایرباد وان پلاس بالتس V2 اعلام شد

طبق خبرهای منتشر شده کمپانی وان پلاس تصمیم دارد جدیدترین موبایل حرفه ای خود را در ماه آینده به بازار موبایل معرفی کند، البته این شرکت فعال در کنار رونمایی تلفن هوشمند 6T نیز می خواهد نسخه جدید هندزفری Bullets V2 را نیز راهی بازار قطعات کامپیوتر کند. در ادامه بااخبار آی تی و فناوری در آی تی بازار همراه باشید.

لیست قیمت هدفون و هدست

نسخه جدید ایرباد بالتس V2 به زودی با نام Type-C Bullets در بازار قطعات کامپیوتر به فروش خواهد رسید، و تنها تفاوت این ایرباد با نسخه قبلی وجود کانکتور 3/5 میلی متری با یو اس بی نوع C می باشد همچنین طبق اعلام کمپانی OnePlus کیفیت صدا نسبت به نسخه قبلی به مراتب افزایش یافته است.

نسخه جدید ایرباد وان پلاس Bullets V2

با توجه به اینکه DAC یا مبدل صدای دیجیتال به آنالوگ یکی از بخش های ضروری در دستگاه های پخش صدا محسوب می شود، با همکاری شرکت Ciruss Logic در ایرباد وان پلاس بالتس پیاده سازی شده و مزایایی نظیر محدوده دینامیکی بالاتر، کف نویز پایین تر و اتلاف حداقلی کیفیت را برای آن به ارمغان آورده است که تجربه شنیداری شفاف تر، بیس قدرتمندتر و جزییات با حداقل نویز را در اختیار کاربران قرار می دهد.

ایرباد وان پلاس بالتس

شرکت OnePlus برای افزایش دوام سیمایرباد Type-C Bullets از الیاف استفاده کرده است چرا که می تواند مقاوت سیم را در برابر کشش بیشتر کند البته ایرباد بالتس از نظر ظاهری شباهت بسیاری به نسخه قبلی دارد با این تفاوت که شرکت وان پلاس در طراحی این earbuds به جنبه های زیبایی و راحتی آن اهمیت زیادی داده که به آسایش کاربر حتی در طول چندین ساعت استفاده مداوم کمک خواهد کرد.

هندزفری وان پلاس بالتس

ایرباد وان پلاس Type-C Bullets هنوز به بازار قطعات کامپیوتر عرضه نشده است ولی در مهر ماه به همراه گوشی موبایل 6T با قیمت 19/95 دلار به فروش خواهد رسید البته گوشی 6T قرار بود در آبان ماه معرفی شود اما با توجه به خبرهای اعلام شده در ماه آینده راهی بازار موبایل می شود.

کاربر گرامی، لطفاً با درج نظرات خود در ارائه مطالب مفید تر این پورتال را یاری فرمائید و در صورت مفید واقع شدن این مطلب در مورد ایرباد وان پلاس برای دوستان خود در شبکه های اجتماعی منتشر نمائید.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا