راهنمای خرید

لپ تاپ لنوو Air 13 Pro مجهز به حسگر اثر انگشت

لپ تاپ لنوو Air 13 Pro مجهز به حسگر اثر انگشت و این لپ تاپ جدید در بازارهای جهانی رقیبی جدی برای لپ تاپ شیائومی Mi Notebook Air خواهد بود. شرکت لنوو به‌ عنوان یکی از سازندگان مطرح در بازار رایانه ‌های قابل‌ حمل که عموماً آن‌ ها را با نام لپ تاپ می ‌شناسیم، به ‌تازگی از لپ تاپ جدید لنوو ایر 13 پرو تنها چندین ساعت پس از معرفی لپ تاپ شیائومی نوت‌ بوک ایر، رونمایی کرده است.در ادامه بااخبار آی تی و فناوریدر آی تی بازار همراه باشید تا بیشتر درمورد لپ تاپ جدید لنوو بدانید.

لپ تاپ لنوو Air 13 Pro

لنوو Air 13 Pro با قیمت 750 دلار و مشخصات‌ فنی نزدیک می‌ نوت‌ بوک ایر، عرضه شده است و شرکت لنوو، تصمیم دارد تا رقابت را برای لپ تاپ جدید شیائومی دشوار نماید. لنوو ایر 13 پرو به یک صفحه‌ نمایش 13.3 اینچی فول اچ ‌دی با رزولوشن 1920 در 1080 پیکسل با پنل IPS مجهز شده است؛ بنابراین، عملکرد صفحه‌ نمایش در نگاه از زوایا، قابل قبول خواهد بود و می‌ توانید بر روی آن، حساب باز کنید. پردازنده کم‌ مصرف اینتل I5-6200U با سرعت کلاک 2.3 گیگاهرتز که در هنگام نیاز به 2.8 گیگاهرتز افزایش خواهد یافت به‌ همراه چهار گیگابایت حافظه رم، لنوو ایر 13 پرو را به یک گزینه مناسب برای انجام کار های متوسط مبدل ساخته است.

لپ تاپ لنوو Air 13 Pro

حافظه‌ داخلی این لپ تاپ نیز، 256 گیگابایت ظرفیت دارد که با توجه به ماهیت لپ تاپ جدید لنوو، قابل قبول است.لپ تاپ لنووAir 13 Pro برای حمل روزمره، بسیار مناسب است زیرا تنها 1.29 کیلوگرم وزن دارد. ضخامت لپ تاپ جدید لنوو، 1.47  سانتی ‌متر است و این لپ تاپ در مقایسه با Mi Notebook Air شیائومی، ضخامت کم ‌تری دارد. برای انجام پردازش ‌های گرافیکی، لپ تاپ لنوو ایر 13 پرو تنها به تراشه گرافیکی پردازنده اکتفا نخواهد کرد و از یک کارت گرافیک مجزا انویدیا  GT940MX با دو گیگابایت حافظه، بهره می ‌برد. یکی از قابلیت ‌هایی که لپ تاپ جدید لنوو را به یک گزینه مناسب ‌تر در مقایسه با محصولات شیائومی مبدل ساخته است، پشتیبانی از حسگر اثر انگشت بوده که یک ویژگی بسیار کاربردی محسوب می‌ شود.

لپ تاپ لنوو Air 13 Pro

این روز ها، رویکرد سازند گان رایانه‌ های قابل ‌حمل به استفاده از حسگر اثر انگشت در محصول جدید خود، تغییر کرده است و این موضوع از نظر حفظ امنیت اطلاعات کاربران، بسیار اهمیت دارد.لپ تاپلنوو Air 13 Pro از یک باتری 46 وات بر ساعت و وب‌ کم اچ‌ دی (720p) استفاده می‌ کند و امکان مشاهده محتویات کارت‌ های حافظه میکرو اس ‌دی در این لپ تاپ، فراهم شده است. شرکت سازنده، لپ تاپ جدید لنوو ایر 13 پرو را به یک درگاه USB 3.0، USB 2.0 و USB Type-C  مجهز ساخته است.  هم‌ چنین، جک 3.5 میلی‌ متری صدا، میکروفون دوگانه و بلندگو های استریو 1 واتی، دیگر مشخصات ‌فنی لپ تاپ جدید لنوو را تشکیل می ‌دهد.

لپ تاپ لنوو Air 13 Pro

لپ تاپ لنوو Air 13 Pro در حال‌حاضر، برای پیش ‌خرید با قیمت 750 دلار در دسترس است و پس از اتمام بازه‌ زمانی درنظر گرفته شده برای پیش‌ خرید، قیمت آن به 825 دلار می ‌رسد. در حال‌ حاضر، شرکت سازنده از زمان عرضه این لپ تاپ در خارج از بازار چین، صحبت نکرده است و نمی‌ توان با اطمینان گفت که لپ تاپ لنوو ایر 13 پرو در خارج از بازار چین در دسترس علاقه‌ مندان قرار می ‌گیرد یا خیر. لنوو Air 13 Pro در مقایسه با مدل 13.3 اینچی لپ تاپ می نوت‌ بوک ایر شیائومی که طراحی جذاب ‌تری نیز دارد، حافظه رم کم‌ تری دارد؛ با این‌ حال، قابلیت ‌هایی نظیر پشتیبانی از اثرانگشت، لپ تاپ جدید لنوو را به یک گزینه ایده‌آل برای کاربران در این بازه‌ قیمتی مبدل ساخته است.

لیست قیمت لپ تاپ

کاربر گرامی، لطفاً با درج نظرات خود در ارائه مطالب مفید تر این پورتال را یاری فرمائید و در صورت مفید واقع شدن این مطلب در مورد لپ تاپ لنوو برای دوستان خود در شبکه های اجتماعی منتشر نمائید.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. سلام
    من تا به حال از چندین لپ تاپ شرکت لنوو استفاده کردم و از همشون هم راضی بودم این شرکت لپ تاپ هایی تولید می کنه که با سخت افزار قوی ولی قیمت مناسبی دارند و همه می تونن از این لپ تاپ ها تهیه کنند .لپ تاپ لنوو Air 13 Pro هم که در این مطلب معرفی شده از طراحی خیلی خوبی بر خورداره ویکی دیگه از محصولات خوب شرکت لنوو خواهد بود و بدون شک طرفدارای خیلی زیادی هم در دنیا پیدا خواهد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا