قطعات کامپیوتر

مادربرد های سری 100 ایسوس از پردازنده های KabyLake اینتل پشتیبانی می کنند

مادربرد های سری 100 ایسوس از پردازنده های KabyLake اینتل نیز پشتیبانی می کنند همچنین کاربران می توانند با دریافت بایوس از سایت ایسوس مادربرد های رده بالای خود را هم آپدیت کنند واز کارایی های جدید آن استفاده نمایند. در ادامه با اخبار آی تی و فناوری در آی تی بازار همراه باشید.

مادربرد های سری 100 ایسوس

به زودی در کشور ما هم می توان پردازنده های نسل هفتم اینتل که «KabyLake» نام گرفته اند را خریداری کرد. بر همین اساس اکنون نمایندگی ایسوس در ایران با ارسال یک بیانیه خبری اطلاع می دهد که کاربران می توانند با آپدیت کردن بایوس مادربرد های سری 100 ایسوس، از نسل بعدی پردازنده های سری KabyLake اینتل هم استفاده کنند.

ایسوس با استفاده از راهکار EZ Flash 3 امکان به روزرسانی امن و راحت را برای کاربران خود مهیا کرده است. به این منظور فقط کافی است وارد بایوس شوید. به بخش به روزرسانی بایوس توسط EZ Flash 3 مراجعه کرده و روی دکمه دریافت از اینترنت کلیک کنید. مادربرد به طور خودکار آخرین نسخه بایوس سازگار با مادربرد شما را دریافت کرده و پس از اعتبارسنجی، به روزرسانی را انجام می دهد.

مادربرد های سری 100 ایسوس

همچنین در صورتی که ازمادربردهای رده بالا استفاده می کنید، شما می توانید با دریافت بایوس از سایت ایسوس، آن را درون فلش ریخته و فقط برای سه ثانیه دکمه USB BIOS Flashback یا ROG Connect را فشار دهید تا به طور کاملاً اتوماتیک بایوس از فلش شما خوانده شده و بروزرسانی انجام پذیرد.

مادربرد های سری 100 ایسوس

با توجه به تاریخچه مشکلات پیش آمده در هنگام بروز رسانی بایوس، ایسوس پس از چند مرحله چک کردن فایل، بروزرسانی کامل را بدون خطا انجام می دهد. برای دریافت و اطلاع از آخرین بروزرسانی ها به سایت ایسوس مراجعه نمایید.

لیست قیمت مادربرد

کاربر گرامی، لطفاً با درج نظرات خود در ارائه مطالب مفید تر این پورتال را یاری فرمائید و در صورت مفید واقع شدن این مطلب در مورد مادربرد ایسوس برای دوستان خود در شبکه های اجتماعی منتشر نمائید.

نوشته های مشابه

‫2 دیدگاه ها

  1. خبر های خوب و مفیدی از مادربرد های سری 100 ایسوس و محصولات ایسوس درج می کنید. با تشکر از مسئولین سایت آی تی بازار.

  2. مادربردهای سری 100 ایسوس با سی پی یوهای کبیلاک اگر با یک کارت گرافیک ایسوس و رم ddr5 مونتاژ بشه به جرات میتونم بگم غول پی سی های گیمینگ دنیا رو تشکیل میده سی پی یو های سری 7 هم که ظاهرا پردازنده های cori7 فعلی رو توی جیبش می زاره. مرسی خبر به روز دارید با سایت های خبری از نظر زمان ترجمه حسابی کل کل میکنید. تبریک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا