راهنمای خرید سخت افزار

تجهیز مادربرد گیگابایت X99 SOC Champion به کیت واترکولر EK

نصب واترکولر رویمادربردهای حرفه ای به امری رایج بدل گشته و این مسئله در خصوص اورکلاکر ها نمود بیشتری دارد. کیت واترکولر کمپانی EK می تواند به کاربران امکان خنک سازی بهینه چیپ ست و مدار تعذیه را اعطا کند.در ادامه بااخبار آی تیبازار همراه باشید.

این کیت از دو بخش تشکیل می شود که یک بخش روی مدار تعذیه و بخش دیگرروی چیپ ست X99 قرار می گیرد و با توجه به ادعای شرکت سازنده از توانایی بالایی برای انتقال حرارت به رادیاتور و پمپ واترکولر برخوردار است.

بخش اصلی بلاک از مس الکترولیتی با روکش نیکل و بخش بالایی آن از دی اتوکسی اتان و شیشه تشکیل شده است. پیچ های واتربلاک به گونه ای طراحی شده که با سادگی روی بک پلیت پیش فرضمادربردنصب می شود و این مسئله می تواند روند نصب را آسان و سریع کند. طبق اعلام و ادعای EK قدرت واتربلاک ساخته شده برای مادربرد گیگابایت X99 SOC Champion با جدیدترین سیستم خنک کننده گیگابایت برابری می کند و کارایی بسیار خوبی به کاربران ارائه می دهد. کیت واترکولر EK برای مادربرد گیگابایت با قیمت 114.95 پوند توسط نمایندگان و فروشگاه آنلاین این شرکت به فروش می رسد.

هانیه صفدری

نمایش دیدگاه ها

  • با سلام
    تجهیز مادربرد گیگابایت X99 SOC Champion به کیت واترکولر EK که این مادر برد دارای امکانات زیادی است. مادر برد یک قسمت اصلی سیستم است که باید مدل و تجهیزات آن خوب باشد. نصب واترکولر روی مادربرد های حرفه ای به امری رایج بدل گشته و این مسئله در خصوص اورکلاکر ها نمود بیشتری دارد.

  • سلام
    تجهیز مادربرد گیگابایت X99 SOC Champion به کیت واترکولر EK یکی از تغییراتی است که در این مادربرد صورت گرفته و این مادربرد برای تمام سیستم ها مناسب میباشد . این مادربد طرفداران زیادی هم دارد

نوشته های اخیر

راهنمای خرید هارد اینترنال

همانطور که می‌دانید هارد دیسک یکی از مهم ترین قطعات سخت افزاری کامپیوتر و لپ‌…

2 هفته قبل

لپ تاپ مناسب برای برنامه نویسی

زمانی که قصد خرید لپ تاپ دارید اول از همه نیازهای خود را بررسی خواهید…

2 ماه قبل

بهترین نرم افزارهای هواشناسی

نرم افزارهای آب و هوا در بسیاری از موقعیت ها بسیار مفید هستند، اما انتخاب…

2 ماه قبل

آموزش مرحله به مرحله حذف اکانت اینستاگرام

 حذف اینستاگرام ترسناک به نظر می رسد، به خصوص اگر یک کسب و کار کوچک…

2 ماه قبل

بهترین نرم افزارهای آرایش چهره برای اندروید و iOS

اکثر برنامه های روتوش و آرایش عکس در اندروید و iOS  به صورت رایگان در…

2 ماه قبل

نحوه کسب درآمد در تلگرام در سال 2024

در سال های اخیر اپلیکیشن تلگرام قدرت خود را به عنوان یک ابزار کسب درآمد…

2 ماه قبل