راهنمای خرید

مانیتور گیمینگ ایسوس ROG Swift PG258Q مخصوص بازی های eSports

مانیتور گیمینگ ایسوس ROG Swift PG258Q مخصوص بازی های eSports طراحی شده است و با کیت انویدیا 3D Vision نیز سازگار می باشد که باعث می شود گیمرها از دنیای سه بعدی بازی ها و فیلم ها لذت ببرند و هیجان جدیدی را تجربه کنند. در ادامه با اخبار آی تی و فناوری در آی تی بازار همراه باشید.

لیست قیمت مانیتور

ایسوس مانیتور جدید Swift PG258Q را با برند Republic of Gamers به طور رسمی معرفی کرد. مانیتور ایسوس ROG Swift PG258Q از یک پنل 24.5 اینچی با تفکیک پذیری FullHD و نرخ بازسازی تصویر شگفت ‌انگیز 240 هرتز بهره می ‌برد. این میزان از نرخ بازسازی تصویر، بالا ترین نرخ در میان مانیتورهای موجود در بازار است و تحولی شگرف در این زمینه به حساب می ‌آید. ™NVIDIA® G-SYNC هم به میدان آمده تا این مانیتور را هر چه بیشتر بی‌ رقیب سازد. این فناوری باعث روان ‌تر اجرا شدن حرکت سریع‌ تصاویر و در نهایت تجربه ‌ای عالی از صحنه‌ های سریع و جذاب در بازی می ‌شود. نا گفته نماند که ایسوس پاسخگوی نیاز گیمرها در هر زمینه ای بوده و این مانیتور نیز بیش از پیش به اثبات این موضوع می پردازد.

نمایشگرایسوس ROG Swift PG258Q برای بازی ‌های  eSports و اکشن طراحی شده‌ است. زمان پاسخگویی 1میلی ثانیه، فناوری NVIDIA Ultra Low Motion Blur باعث پاسخگویی بسیار سریع مانیتور و عدم وجود شبح تصویر می ‌شوند که به حرکت روان‌ تر و عکس ‌العمل سریع تر در بازی ‌ها منجر می ‌شود.همان طور که گفته شد پنل مانیتور ROG Swift PG258Q دارای نرخ بازسازی تصویر 240 هرتز (بدون اورکلاک و هرگونه دستکاری) است که این مقدار دو برابر پنل‌های مرسوم و نسبتاً سریع 120 هرتزی می ‌باشد. در نتیجه، تصاویر با نرمی هرچه تمام ‌تر و بدون لگ و تارشدگی نمایش داده می ‌شوند. این ویژگی باعث برتری گیمرها در بازی‌ های شوتر اول شخص، ریسینگ، استراتژیک و ورزشی می ‌شود. همچنین فناوری  NVIDIA G-SYNC هم به کمک این مانیتور آمده و از هرگونه اختلال در تصویرجلوگیری می‌کند. در نهایت شالوده این دو فناوری روان ترین، سریع ترین و شفاف‌ترین تصاویری که قابل تصور است را به ارمغان می ‌آورد.

به واسطه درگاه Display Port تعبیه‌ شده در این مانیتور، می ‌توان به نرخ بازسازی تصویر بسیار بالا 240 هرتز در تفکیک پذیری FullHD دست یافت. این مقدار با استفاده از درگاه  HDMI به 60 هرتز محدود می‌شود. مانیتور ایسوس ROG Swift PG258Q طراحی خشن و در عین حال زیبایی دارد. شدت روشنایی لوگو  ROG زیر پایهمانیتوربه راحتی قابل تغییر است و طراحی Frameless پنل باعث شده تا این مانیتور برای چینش ‌های چند گانه هم مناسب باشد. علاوه بر این ایسوس از فناوری GamePlus در این نمایشگر استفاده کرده که امکانات بسیار زیادی را در اختیار گیمر قرار می ‌دهد. برای مثال نمایش نرخ فریم بازی ‌ها تنها با فشار یک کلید، تایمر و تنظیم‌ کننده صفحه‌ نمایش برای چینش‌ های چند گانه تنها بخشی از قابلیت‌ های این فناوری هستند.

همچنین فناوری ایسوس GameVisual هم در این مانیتور ایسوس حضور دارد. با استفاده از این فناوری می‌ توان 6 جلوه مختلف (Racing ،RTS/RPG ،FPS ،Scenery ،Cinema ،sRGB) را برای بازی ‌ها و موقعیت‌ های گوناگون تنظیم کرد. این قابلیت از طریق جوی ‌استیک 5 طرفه (پشت مانیتور) و همچنین در منوی ستینگ قابل دسترسی است. افزون بر موارد قبلی، مانیتور ROG Swift PG258Q با کیت NVIDIA 3D Vision™ 2 هم کاملا سازگار است. با استفاده از این کیت می‌ توان به دنیا ی سه‌ بعدی بازی ‌ها و فیلم‌ ها وارد شد و تجربه‌ ای بی‌ نهایت شگفت ‌انگیز و سرگرم‌ کننده را به دست آورد. تنها چیزی که لازم دارید، یک کارت گرافیک از شرکت انویدیا و عینک‌ های سه بعدی است. همچنین فناوری ™ NVIDIA 3D LightBoost جلوه‌ های سه ‌بعدی شفاف ‌تر، غنی‌ تر و مهیج ‌تر را بدون افزایش مصرف انرژی فراهم می ‌آورد.

کاربر گرامی، لطفاً با درج نظرات خود در ارائه مطالب مفید تر این پورتال را یاری فرمائید و در صورت مفید واقع شدن این مطلب در مورد مانیتور گیمینگ ایسوس برای دوستان خود در شبکه های اجتماعی منتشر نمائید.

هانیه صفدری

نمایش دیدگاه ها

  • مانیتور گیمینگ ایسوس ROG Swift PG258Q فقط مخصوص بازی های eSports نیست این ال ای دی آر او جی ایسوس برای کارهای گرافیکی عالیه

  • خبر مانیتور های گیمینگ ایسوس ROG Swift PG258Q خیلی خبر خوبی به روزی بود ممنونم ار خبر های خوب و جدیدی که درج می کنید لایییییک

نوشته های اخیر

بهترین کنسول های بازی در سال ۲۰۲۴ | معرفی بهترین ها

وقتی که اسم تابستان را می‌شنویم ناخودآگاه به یاد تعطیلات و خاطرات خوش این فصل…

12 ساعت قبل

انواع کیف پول رمز ارز دیجیتال

اگر کمی با بازار رمز ارزهای دیجیتال یا «کریپتو» آشنا باشید، حتماً اصطلاح «کیف پول…

3 هفته قبل

تفاوت بین پلی استیشن 5 معمولی و اسلیم

پلی استیشن یکی از محبوبت ترین کنسول های بازی در دنیا توسط شرکت غول تکنولوژی…

3 هفته قبل

راهنمای خرید هارد اینترنال

همانطور که می‌دانید هارد دیسک یکی از مهم ترین قطعات سخت افزاری کامپیوتر و لپ‌…

2 ماه قبل

لپ تاپ مناسب برای برنامه نویسی

زمانی که قصد خرید لپ تاپ دارید اول از همه نیازهای خود را بررسی خواهید…

3 ماه قبل

بهترین نرم افزارهای هواشناسی

نرم افزارهای آب و هوا در بسیاری از موقعیت ها بسیار مفید هستند، اما انتخاب…

3 ماه قبل