راهنمای خریدراهنمای خرید صوت و تصویر

مانیتور بنکیو PD2500Q مناسب برای طراحی و انیمیشن سازی

مانیتور بنکیو PD2500Q مناسب برای طراحی و انیمیشن سازی بوده و به تازگی به لیست قیمت مانیتور های بنکیو افزوده شد. کمپانی بنکیو این Monitor را به گونه ای طراحی کرده است که می تواند به صورت عمودی هم در اختیار طراحان قرار بگیرد. در ادامه با اخبار آی تی و فناوری در آی تی بازار همراه باشید.

مانیتور بنکیو PD2500Q

لیست قیمت مانیتور

شرکت محبوب بنکیو یک مانیتور 25 اینچی جدید مخصوص طراحان معرفی کرد. مانیتور بنکیو PD2500Q به طور کامل از رنگ های طیف استاندارد sRGB  و همچنین Rec.709 پشتیبانی می کند.پشتیبانی از استاندارد sRGB  در کنار حالت های قابل انتخاب برای مصارف طراحی و ساخت به کمک کامپیوتر، انیمیشن سازی و همچنین حالت مخصوص استفاده در اتاق تاریک، آن  را به یک گزینه ایده آل برای استفاده های حرفه ای مبدل می سازد.

مانیتور بنکیو PD2500Q

مانیتور بنکیوPD2500Q از پنل 25 اینچی IPS با وضوح تصویر 2560×1440 پیکسل، نسبت ابعاد 16:9 و کنتراست 1000:1بهره می برد. شدت روشنایی این پنل حداکثر به cd/m²ا350 می رسد. پنل این مانیتور PD2500Q دارای زمان پاسخ دهی 4 میلی ثانیه بوده همچنین با استاندارد های رنگ مورد استفاده در هالی وود و صنعت سرگرمی سازگاری کامل دارد.

مانیتور بنکیو PD2500Q

مانیتوربنکیو PD2500Q دارای حاشیه نمایشگر بسیار ناچیز است که آن را به یک گزینه مناسب برای بسط میز کار به بیش از یک نمایشگر مبدل می سازد. مانیتور PD2500Q دارای پایه با قابلیت تنظیم ارتفاع و چرخش 90 درجه به منظور استفاده عمودی می باشد همچنین مجهز به درگاه های خروجی تصویر متعدد شامل DisplayPort ،mini DisplayPort و HDMI در کنار درگاه USB 3.1، جک هدفون و ورودی صدا نیز شده است.

کاربر گرامی، لطفاً با درج نظرات خود در ارائه مطالب مفید تر این پورتال را یاری فرمائید و در صورت مفید واقع شدن این مطلب در مورد مانیتور بنکیو برای دوستان خود در شبکه های اجتماعی منتشر نمائید.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. مانیتور بنکیو نسب به دیگر مانیتورهای ال ای دی هم قیمت خود قابلیت های خوبی داره قیمتش مانیتور هم مناسبه… منکه خیلی راضیم از محصولات بنکیو واقعا مقرون به صرفه هستن.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا