مانیتور دلU3818DW یکی از صفحه نمایش های حرفه ای بازار قطعات کامپیوتر بوده که با قیمت گرانی به لیست قیمت مانیتورهای دل افزوده شد همچنین این نمایشگر مجهز به دو اسپیکر قدرتمندی نیز شده است که صدای  با کیفیتی را در اختیار کاربران قرار خواهد داد. در ادامه بااخبار آی تی و فناوری در آی تی بازار همراه باشید.

لیست قیمت مانیتور

کمپانی Dell از جمله شرکت های نامداری است که در ساخت مانیتور های غول پیکر منحنی و مسطح مهارت دارد و نمایشگر های حرفه ای خود را در مدل های متنوع به فروش می رساند. شرکت دل به تازگی نسخه ای جدید از مانیتور U3818DW را بارابط USB-C برای بازار قطعات کامپیوتر آماده کرده است.

شرکت های تولید کننده مانیتور، به دنبال تغییر رابط های ورودی در صفحه نمایش ها هستند و پورت USB-C را به عنوان یک درگاه ورودی محتوا در نظر گرفته اند، که این رابط قادر به استریم صدا و تصویر به صورت همزمان نیز می باشد. لازم به ذکر است مانیتور Dell U3818DW از یک پنل منحنی Curved در سایز استاندارد 38 اینچ بهره می برد که با تکیه بر تکنیک IPS LCD تولید شده است.

نسبت تصویر در نمایشگر U3818DW کمپانی دل 24:10 بوده و از دقت 1600×3840 بهره می برد و می تواند گستره رنگ S-RGB را نیز پوشش دهد. دو رابط ورودی دیگر مانیتور دل U3818DW شامل HDMI 2.0 و DisplayPort 1.2 بوده و پایه ارگونومیک این صفحه نمایش علاوه بر ارتفاع و چرخش، می تواند در صورت لزوم موقعیت اسپیکرها را نیز تغییر دهد.

شرکت محبوب دل نرم افزار Dell Easy Arrange برای این مانیتور در نظر گرفته است که مدیریت عمیق شما بر کارکرد ها را به همراه دارد که شامل حالت های Picture-in-Picture، Picture-by-Picture و کنترل رنگ تا تعریف پروفایل های مختلف کاری می شود.

سرعت پاسخ به فرکانس مانیتور U3818DW دل 5 میلی ثانیه اعلام شده و نسبت کنتراست 1:1000را به همراه دارد. دو اسپیکر با توان هر یک 9 وات، صدایی مناسب را به خروجی منتقل خواهند کرد. همچنین فرکانس تصویر در حداکثر رزولوشن به 60 هرتز نیز می رسد. با توجه به اعلام کمپانی دل مانیتور U3818DW با قیمت 1300 دلار در بازار قطعات کامپیوتر به فروش می رسد.

کاربر گرامی، لطفاً با درج نظرات خود در ارائه مطالب مفید تر این پورتال را یاری فرمائید و در صورت مفید واقع شدن این مطلب در مورد مانیتور دل برای دوستان خود در شبکه های اجتماعی منتشر نمائید.

هانیه صفدری

نمایش دیدگاه ها

  • من این مانیتور ال ای دی دل U3818DW رو برای آتلیه عکاسی سایه خریدم واقعا یکی از صفحه نمایش منحنی حرفه ای و با کیفیت محسوب میشه

  • من از ال سی دی دل اصلا راضی نیستم چون نسبت به قبل کارایی خوبی ندارند و ترجیح میدم صفحه نمایش بنکیو یا سامسونگ رو خریداری کنم!!!

نوشته های اخیر

راهنمای خرید هارد اینترنال

همانطور که می‌دانید هارد دیسک یکی از مهم ترین قطعات سخت افزاری کامپیوتر و لپ‌…

3 هفته قبل

لپ تاپ مناسب برای برنامه نویسی

زمانی که قصد خرید لپ تاپ دارید اول از همه نیازهای خود را بررسی خواهید…

2 ماه قبل

بهترین نرم افزارهای هواشناسی

نرم افزارهای آب و هوا در بسیاری از موقعیت ها بسیار مفید هستند، اما انتخاب…

2 ماه قبل

آموزش مرحله به مرحله حذف اکانت اینستاگرام

 حذف اینستاگرام ترسناک به نظر می رسد، به خصوص اگر یک کسب و کار کوچک…

2 ماه قبل

بهترین نرم افزارهای آرایش چهره برای اندروید و iOS

اکثر برنامه های روتوش و آرایش عکس در اندروید و iOS  به صورت رایگان در…

2 ماه قبل

نحوه کسب درآمد در تلگرام در سال 2024

در سال های اخیر اپلیکیشن تلگرام قدرت خود را به عنوان یک ابزار کسب درآمد…

3 ماه قبل