راهنمای خرید

مانیتور سامسونگ Ultra-Wide با نرخ تصویر فوق العاده به زودی

مانیتور سامسونگ Ultra-Wide با نرخ تصویر فوق العاده به زودی در بازار ها خواهند بود و این نمایشگر ها جزو اولین سریمانیتور های سامسونگخواهند بود که از استاندارد DisplayPort 1.3 پشتیبانی می کنند. آنطور که پیداست، غول کره جنوبی در نظر دارد تا محدودیت های استاندارد DisplayPort 1.2 را درهم بکوبد و نمایشگر هایی با نرخ نوسازی و وضوح بالاتر از محصولات فعلی عرضه کند. سامسونگ در حال اعمال واپسین تغییرات و آماده سازی سری جدیدی از نمایشگر های بسیار سریع ultra-wide خود است. این نمایشگر ها جزو اولین هایی خواهند بود که از استاندارد DisplayPort 1.3 برای نرخ نوسازی بسیار سریع 144 هرتز با وضوح 3440×1440 پیکسل بهره می گیرند.در ادامه بااخبار آی تی و فناوریدر آی تی بازار همراه باشید.

سامسونگ در نظر دارد تا حداقل دو مدل از این نمایشگر ها، یکی 33 و دیگری 30 اینچی را روانه بازار کند. این دو از پنل های VA(با چیدمان عمودی) بهره می گیرند که رنگ مشکی غنی تر و رنگ های بهتری را نسبت به پنل های TN رایج ارائه می کند. به احتمال زیاد به قابلیت های adaptive-sync نظیر AMD FreeSync مجهز خواهند بود. انتظار می رود مانیتور سامسونگ امسال روانه بازار شوند.

با در نظر گرفتن بهره گیری از DisplayPort 1.3، احتمالاً عرضه اینمانیتورها با عرضه نسل بعدی کارت های گرافیک هم زمان خود بود. AMD تایید کرده که نسل بعدی کارت های گرافیک این کمپانی از DisplayPort 1. پشتیبانی می کنند. این استاندارد پشتیبانی از وضوح تصویر های بالاتری را با نرخ نوسازی بالایی فراهم می کند.

لیست قیمت مانیتور

هانیه صفدری

نمایش دیدگاه ها

  • سامسونگ یکی از شرکت های بزرگ تولید کننده مانیتور و ال ای دی در دنیاست و به نظر من بیشتر مردم هم به همین علت طرفدار شرکت سامسونگ هستند.مانیتور سامسونگ Ultra-Wide ظاهر خیلی خوبی داره و با کیفیت صفحه بی نظیری هم که داره حتما اگه به بازار عرضه بشه طرفدارای خیلی زیادی پیدا می کنه این مانیتور صفحه نمایش خمیده داره که به همین علت هم من فکر می کنم قیمت بالایی داشته باشه .

  • سلام
    مانیتور سامسونگ Ultra-Wide با نرخ تصویر فوق العاده به زودی که این مانیتور طراحی زیبایی دارد و کیفیت این مانیتور خوب است و کارایی های زیاد این مانیتور باعث شده طرفداران زیادی پیدا کد.

  • سلام خسته نباشید
    مانیتور سامسونگ Ultra-Wide با قابلیت بسیار سریع 144 هرتز با وضوح 3440x1440 پیکسل دارای نمایشگر عالی اشت وبا این موضوح تصویر ادم هیچ وقت خسته نمیشه از دید فیلم ولی قیمت زیاد یخواهد داشت . در ای تی بازار میشه باتوعی که داره مانیتور با کیفیت مناشب و با قیمت خوب خرید

  • سلام
    این مانیتور سامسونگ قابلیت های گوناگونی داره و کیفیت عالی و قیمت مناسب توجه همرو جلب کرده این مانیتور ساخت شرکت سامسونگ میباشد.این تلویزیون ساختاز زیبایی دارد

نوشته های اخیر

بهترین کنسول های بازی در سال ۲۰۲۴ | معرفی بهترین ها

وقتی که اسم تابستان را می‌شنویم ناخودآگاه به یاد تعطیلات و خاطرات خوش این فصل…

1 روز قبل

انواع کیف پول رمز ارز دیجیتال

اگر کمی با بازار رمز ارزهای دیجیتال یا «کریپتو» آشنا باشید، حتماً اصطلاح «کیف پول…

3 هفته قبل

تفاوت بین پلی استیشن 5 معمولی و اسلیم

پلی استیشن یکی از محبوبت ترین کنسول های بازی در دنیا توسط شرکت غول تکنولوژی…

3 هفته قبل

راهنمای خرید هارد اینترنال

همانطور که می‌دانید هارد دیسک یکی از مهم ترین قطعات سخت افزاری کامپیوتر و لپ‌…

2 ماه قبل

لپ تاپ مناسب برای برنامه نویسی

زمانی که قصد خرید لپ تاپ دارید اول از همه نیازهای خود را بررسی خواهید…

3 ماه قبل

بهترین نرم افزارهای هواشناسی

نرم افزارهای آب و هوا در بسیاری از موقعیت ها بسیار مفید هستند، اما انتخاب…

3 ماه قبل