راهنمای خریدراهنمای خرید تجهیزات گیمینگ

مانیتور گیمینگ ایسوس PG27UQ پرچمدار نمایشگرهای Asus

مانیتور گیمینگ ایسوس ROG Swift PG27UQ امروز به طور رسمی توسط کمپانی Asus معرفی و رونمایی شد و با توجه به مشخصات فنی اعلام شده، نمایشگر گیمینگ PG27UQ ایسوس دارای فناوری ها و قابلیت های جدیدی می باشد که می تواند عملکرد بسیار خوبی را درهنگام بازی برای گیمرها داشته باشد. در ادامه با اخبار آی تی و فناوری در آی تی بازار همراه باشید.

مانیتور گیمینگ ایسوس ROG Swift PG27UQ

لیست قیمت مانیتور

در حاشیه نمایشگاه CES کمپانی ایسوس به معرفی اولیه سه نمایشگر حرفه ‌ای و قدرتمند پرداخت. یکی از این نمایشگرها که توانست نظر بسیاری از کاربران را به خود جلب کند مانیتور گیمینگ PG27UQ نام داشت که شرکت ایسوس امروز به صورت رسمی از آن رونمایی کرد و به معرفی ویژگی ‌ها و قابلیت ‌های اصلی آن پرداخت.

با توجه به اطلاعاتی که امروز از سوی ایسوس منتشر شد،مانیتور گیمینگ ایسوس ROG Swift PG27UQ  یک نمایشگر با زمان پاسخگویی بالا و وضوح تصویرعالی می باشد که با بهر‌مندی از دو فناوری Quantum Dot و Nvidia G-Sync می‌ تواند عملکرد بسیار خوبی را از خود در هنگام اجرای بازی ‌ها به نمایش بگذارد.

مانیتور گیمینگ ایسوس ROG Swift PG27UQ

مانیتور گیمینگ ایسوس ROG Swift PG27UQ دارای یک پنل 27 اینچ با وضوح 4K یا 3840 در 2160 پیکسلی بوده و بهر‌مندی از قابلیت HDR سبب می‌‌ شود که علاوه بر تضاد و کنتراست بهتر، بتوان از این مانیتور سطح روشنایی بهتر و همچنین امکان نمایش طیف رنگ ‌های وسیع ‌تری را انتظار داشت.

مانیتور گیمینگ ایسوس ROG Swift PG27UQ

کمپانی ایسوس اعلام کرده است که بالا ترین میزان روشنایی این نمایشگر چیزی در حدود 1000 شمع بر متر مربع است که سبب می ‌شود میزان روشنایی پیکسل ‌های مختلف مقادیر متنوع و مختلفی را داشته باشند. نرخ فریم به روز رسانی 144 هرتز و همچنین فناوری G-Sync کمپانی انویدیا از دیگر ویژگی‌ این مانیتور گیمینگ ایسوس به حساب می آید که سبب می ‌شود نرخ فریم نمایشگر ROG Swift PG27UQ پویا و متغیر باشد.

مانیتور گیمینگ ایسوس ROG Swift PG27UQ

پنل جدید ترین مانیتور گیمینگ ایسوس ROG Swift PG27UQ از فناوری IPS بهره می ‌برد تا زاویه دید وسیع و همچنین قابلیت نمایش طیف رنگ‌ های DCI-P3 را هم در اختیار داشته باشد. این طیف رنگ چیزی در حدود 25 درصد گسترده ‌تر از طیف رنگ ‌های sRGB است همچنین یک خروجی HDMI 2.0 و دو پورت DisplayPort 1.4 راه‌ های ارتباطی مانیتور ایسوس PG27UQ را تشکیل می ‌دهند. کمپانی ایسوس هنوز اطلاعاتی از قیمت و زمان عرضه مانیتور گیمینگ Swift PG27UQ منتشر نکرده است؛ اما انتظار می ‌رود نمایشگر گیمینگ ایسوس PG27UQ در زمان عرضه چیزی در حدود 1200 دلار قیمت داشته باشد.

کاربر گرامی، لطفاً با درج نظرات خود در ارائه مطالب مفید تر این پورتال را یاری فرمائید و در صورت مفید واقع شدن این مطلب در مورد مانیتور گیمینگ ایسوس برای دوستان خود در شبکه های اجتماعی منتشر نمائید.

نوشته های مشابه

‫2 دیدگاه ها

  1. مانیتور گیمینگ ایسوس ROG Swift PG27UQ با قابلیت هایی که داره واسه گیمینگ عالیه و نسبت به نمایشگر های های قبلی کمپانی asus خیلی حرفه ای تره احسنت به تو ایسوس.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا