راهنمای خریدراهنمای خرید صوت و تصویر

مانیتور I1601FWUX شرکت AOC قابل حمل و سبک

صفحه نمایش I1601FWUX شرکت AOC با قابلیت اتصال به لپ تاپ، گوشی موبایل می تواند تصویر با کیفیتی را در سایز بزرگتر به نمایش بگذارد. مانیتور I1601FWUX با ویژگی های کاربردی که دارد یکی از بهترین لوازم جانبی های بازار قطعات کامپیوتر شناخته شده است. در ادامه با اخبار آی تی و فناوری در آی تی بازار همراه باشید.

صفحه نمایش AOC I1601FWUX

لیست قیمت مانیتور

با توجه به مجهز شدن لپ‌تاپ‌ ها، کامپیوتر های رومیزی و حتی تلفن های هوشمند به پورت USB نوع C شرکت های تولید کننده لوازم جانبی نیز جدیدترین قطعات تولیدی خود را به گونه ای طراحی کرده اند که با این درگاه سازگار باشد.

صفحه نمایش قابل حمل AOC I1601FWUX

کمپانی AOC که یکی از شرکت های تولید کننده لوازم جانبی بازار قطعات کامپیوتر می باشد به تازگی جدیدترینمانیتورقابل حمل خود را به معرفی کرد. اندازه مانیتور قابل حمل ای او سی I1601FWUX برابر با 15/6 اینچ بوده و ضخامت و وزن آن نیز به ترتیب 8/5 (میلی ‌متر) 800(گرم) می باشد همچنین به عنوان باریک ترین صفحه نمایش کمپانی AOC شناخته شده است.

مانیتور AOC I1601FWUX

صفحه نمایش قابل حمل ای او سی I1601FWUX به لطف بهرمندی از درگاه USB نوع C می تواند از بعضی دستگاه ها شارژ یا سیگنال ویدیویی دریافت کند. طبق اعللام کمپانی AOC صفحه نمایش مانیتور I1601FWUX از نوع IPS با رزولوشن 1080p پیکسل بوده و نسبت کنتراست آن 700 به 1 می باشد. علاوه بر این از فرکانس 60 مگاهرتز با تأخیر 5 میلی‌ ثانیه‌ پشتیبانی خواهد کرد.

مانیتور ای او سی

یکی از ویژگی های منحصر به فرد مانیتور I1601FWUX این است که کاربران برای راه‌ اندازی و استفاده از آن، تنها از یک کابل استفاده می کنند. شرکت AOC مانیتور قابل حمل I1601FWUX را به همراه یک عدد قاب یا کیف عرضه خواهد کرد لازم به ذکر است قاب نیز با قابلیت تبدیل شدن به پایه سبب می شود مانیتور روی زمین قرار بگیرد.

مانیتور قابل حمل AOC I1601FWUX با قیمت 199/99 به زودی در بازار مانیتور به فروش خواهد رسید اما علاقمندان می توانند هم اکنون این مانیتور AOC را از فروشگاه آمازون با تخفیفی جزئی، به قیمت 789/98 دلار خریداری نمایند.

کاربر گرامی، لطفاً با درج نظرات خود در ارائه مطالب مفید تر این پورتال را یاری فرمائید و در صورت مفید واقع شدن این مطلب در مورد مانیتور AOC برای دوستان خود در شبکه های اجتماعی منتشر نمائید.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. خبر جالب و جدیدی بود با مانیتور I1601FWUX خیلی راحت میشه تصاویر با کیفیتی رو به نمایش گذاشت امیدوارم هر چه زودتر وارد بازار قطعات کامپیوتر ایران بشه.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا