آموزش و ترفند

محدودیت بازدید از پست ها در توییتر

با خرید توییتر توسط ایلان ماسک تمام برنامه های این شرکت به صورت ناهماهنگ و شلخته پیش رفت تا جایی که او تصمیم به واگذاری سمت خود کرد. ماسک با گذاشتن برخی از محدودیت ها باعث شد تعداد چشمگیری از کاربرانش به «بلواسکای» مهاجرت کنند. هرچند برخی از محدودیت های اعمال شده از سوی ایلان ماسک به نفع کاربران می باشد، اما بعضی از طرفداران توییتر نمی خواهند تحت تاثیر قوانین سرسختانه آقای میلیاردر قرار بگیرند. به دلیل عدم استقبال کاربران و کارمندان توییتر از نوع مدیریت ماسک، او تصمیم دارد یک پلتفرم شخصی برای خود طراحی کند تا در آن جا با طرفداران خود ارتباط برقرار کند.

محدودیت بازدید توییت ها

ایلان ماسک گفته است که کاربران توییتر می توانند تعداد معینی از پست ها را در روز بخوانند. مدیرعامل تسلا و اسپیس ایکس که رئیس اجرایی و مدیر ارشد توییتر می باشد اعلام کرد این محدودیت ها موقتی می باشند. حساب های تایید شده می توانند 8000 پست در روز و حساب های تایید نشده 800 پست در روز را بخوانند. بعد از انتشار این خبر ایلان ماسک در رشته توییتی اعلام کرد این محدودیت ها به ترتیب 10 و 1 هزارتا افزایش می یابند. ماسک دقیقاً نگفته است که این محدودیت ها چه زمانی افزایش یافته یا به طور کامل برداشته می شوند. ایلان دلیل این محدودیت را «استخراج داده ها توسط مجموعه های مختلف» بیان کرده است و از سوی دیگر به اعتقاد برخی از کاربران کارهای درحال انجام توسط ایلان ماسک فعالیت توییتر را به پایان نزدیک تر می کند.

قوانین جدید توییتر
قوانین جدید توییتر

توییت ماسک در حالی منتشر می شود که روز شنبه هزاران کاربر هنگام تلاش برای دسترسی به توییتر با مشکلاتی رو به رو می شوند. بسیاری از کاربرانی که می خواهند وارد حساب خود شوند یا محتوایی را منتشر کنند با پیام خطای «بیش از حد مجاز» یا «نمی توان توییت ها را بازیابی کرد» مواجه شدند. تا کنون بیش از 7300 نفر با این مشکل رو به رو شدند. این قطعی اولین برا نیست که توییتر در ماه های اخیر با آن مواجه شده است. در فوریه، کاربران پس از دریافت پیامی مبنی بر «شما از محدودیت روزانه برای ارسال توییت فراتر رفته اید» حدود 90 دقیقه نتوانستند در توییتر پستی را منتشر کنند.

جنجال های ایلان ماسک در توییتر

حدود یک ماه پیش ایلان ماسک توییتی را منتشر کرد که در آن نوشته بود اگر وارد حساب توییتر خود نشده باشید، هیچ رشته توییتی برای شما نمایش پیدا نخواهد کرد. پیش از این توییتر نشان اصالت «تیک آبی، طلایی و خاکستری» را به افراد و کسب و کارها ارائه کرد که هر فرد برای دریافت و تمدید آن باید مبلغی را پرداخت کنند. این کار منبع درآمدی برای توییتر محسوب شد و به ذائقه برخی از هنرمندان و ورزشکاران خوش نیامد و ترجیح دادند «تیک آبی» خود را خریداری و تمدید نکنند. همچنین با راه اندازی «توییتر آبی» و خرید اشتراک، کاربران می توانند به امکانات اضافی توییتر دسترسی داشته باشند. همچنین ایلان ماسک هنگام ورود به دفتر مدیریت توییتر، در اقدامی ناباورانه برخی از مهندسین ارشد این شرکت را اخراج کرد و به دلیل انجام این کار تعدادی از کارمندان به نشانه اعتراض از این شرکت برای همیشه خارج شدند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا